Hirdetés

Aktív témák

  • mcsabee

    senior tag

    válasz olymind1 #13868 üzenetére

    Az első részben volt jellemző a konstans sötétség. Abban annyira nem volt zavaró, mert egy szombat délután alatt letolhattad egyedül az egész játékot, maximum pár óra volt az egész.

    A kettőben már sokkal jobban belőtték, de pl Andarielhez menet így is rettentő sötét volt, az egész katakombából semmit sem lehetett látni. Tekintve, hogy koop játékról van szó, nem csak egyszeri végigjátszás, ezért a para faktor pont semmit sem nyom a latban, ha ötszázadjára mész el ugyanott, már semmi sem ijesztő, és eljön az a pont, amikor a fene nagy para faktorból idegesítő, "az orromig sem látok, dögöljenek meg a fejlesztők" faktor lesz.

    Ez nem Resident Evil, vagy Silent Hill, ahol a sötétség az egyszeri végigjátszás alatt a készítők fő fegyvere a félelem megalkotásában, itt több évre terveznek, nem csak egy végigjátszásra.

    Az enyém is személyes vélemény, tiszteletben tartom a tiedet is, csak nem tudom, hogy akik sötétben akarnak játszani, mit csinálnak majd mondjuk 1 hónap múlva, ha a sötétség már nem paráztat, mikor már nem bír hangulati értékkel, és csak zavarja őket a tényleges gameplay-ben? Ezt nem rád értem, mert ahogy kiveszem, te sem az a tipikus power user vagy, tehát inkább leülsz, és szép lassan haladsz, mondjuk úgy, a mainstream vonalat képviseled.

    Stay a while and listen...

Aktív témák