Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ATM_automata

    őstag

    válasz premete #25027 üzenetére

    A nagy gond az, hogy a mikor az adott termék oldalán vagy, akkor a support oldal nem jelzi, hogy egy szűrt állapotot kapsz. Fontos megjegyzni, hogy ha service tag alapján keresed a terméket, akkor a kapott oldalon oprendszer választás után sem bővül a lista.

    A másik nagy gond, hogy az oprendszer szűrő nem egyértelmű. A Bios nem oprendszer, ráadásul windows alól lehet frissíteni az ott található fileal a biost. Tudom, mert mind a saját, mind a másik gépet lefrissítettem.

    Ha a kollégák tanácsa alapján "simán kikeresem" a laptopot a listából, akkor már működik a szűrés, de akkor is alapból a 19 drivert mutatja mint összes elérhető, viszont oprendszer választás után 44 lesz belőle. Ezt én nem működési sajátosságnak nevezném, vagy érdekes gondolkodásnak, hanem szűrési hibának. Tekintettel arra, hogy nem csak engem fogott meg a dolog, hanem már elég sok embert, elgondolkodtató, hogy a hiba nem az ÉN készülékemben van, hanem a DELL gondolkodásában...

    Ha lenne itt valaki a delltől, akkor érdemes lenne vele elbeszélgetni arról, hogy van-e ráhatásuk arra, hogy ez másként legyen, illetve arra, hogy a tetves hiányzó drivereket kereső pluginjuk, amit IE alatt lehetne használni, ha rendesen menne, mire való? Mert feltettem pl a PC Checkup progit a notira, kiírta, hogy 1 driver hiányzik, aztán átdobott arra a service tag szerint szűrt oldalra, ahol a drivert nem lehet látni. De se azt nem írta ki, hogy milyen drivert keressek, se magától nem tudta beazonosítani és leszedni a netről. Pedig van olyan ID-ja az egyes hardver elemeknek, amik alapján ez simán megoldható lenne.

    What else?

Új hozzászólás Aktív témák