Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zola007

    veterán

    válasz izee #125333 üzenetére

    Nyilván nem érdekelt mit mondott az emberük, kaptak rendesen megírt elálló nyilatkozatot emailben és papíron.
    De azóta is röcögősen megy a dolog, igyekeznek mindent megtenni, hogy minél később kelljen pénzt visszaadni.

    (1) befogadták a készüléket, DE elküldik a központi szerviznek, hogy bevizsgálja, gyári-e (1x volt bekapcsolva)
    (+5 nap)
    (2), gyári, elfogadják az elállást, DE nem tudnak utalni, mert nem kaptak számlaszámot (az elállási nyilatkozattal el lett nekik küldve tértivevényes emailben), szóval kérik egy másik email címre is
    ok, elküldtem oda is (+1 nap)
    (3) megkapták, DE nem tudnak utalni, mert nem kaptak számlázási címet
    Most komolyan, számlázási cím? Hát rajta van a számlán b+ :W, amit a rendeléskor adtak és rajta van az elállási nyilatkozaton is. Ezek tényleg ennyire hülyék? A kérdés költői
    ok, elküldtem azt is (+1 nap)

    Most majd kíváncsi vagyok kérik-e, hogy a dalai láma mekkora alsógatyát hordott 7 éves korában vagy végre hajlandóak visszaadni a pénzemet.
    ____________________________________
    A bejelentést arra tehettem volna, hogy szándékosan félrevezető tájékoztatást (el akart hajtani) adott telefonon az ügyfélszolgálatos az elállási joggal kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Új hozzászólás Aktív témák