- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5638 üzenetére
hát alap f430 490 ló ez a biturbós M6 meg 750...szerintem nem lépi le a ferka....van 260 ló előnye
az azért nem pista.....Persze van tuningos ferka is a novitecé már 640 lovas turbós szintén az valszeg lelépi mert más motor a kettő.
Amugy nekem is a ferka f430 kéne még ha egy ilyne m6 le is lépne és megcsalom a bömit120d 245 ló ...nem fogja kibírni szerintem a 24 órás hajtást.ha 123d lenne talán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5651 üzenetére
Dragon, pályaversenyre gondoltam. Egyenesben esélyes se lenne.
Hát, szerintem megerősítették a motort kicsit, a 12 órás versenyen már szépen helyt állt. Viszont az a 20l/100km versenykörülmények között nagyon jó, szerintem. Egy ilyen benyás, mondjuk 2.0 Turbo a 40 -et is lehet benyakalná.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5649 üzenetére
B+ hogy ez a mázas cserépedény nem tudott kimaradni belőle - miatta nem nézem a Forma1 közvetítéseket sem magyarul...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5652 üzenetére
V10 biturbó....mindent visz ...egy lambot is megesz...sőt ha a nyomatékfolytástkiveszik még az enzot is megeszi szerintem.
V8 biturbó fekát max a súlya miatt nem.ezt a dzsípávőrt is le lehet ám úgy ültetni mint a novitec f430at.ettől függetlenül jahh ferka kéne...vrőőőőőmvrőmmm
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5654 üzenetére
azért a ferrarinál nem csak egy ültetést van a futóműbeli különbségben a BMW-hez képest
hangokból meg Audi R5 turbo motor (2,1l/ 800le)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #5656 üzenetére
Ki sem szállnék a gépből, ha ezt hallanám
Élőben hallgatva levesz a lábadról, az tuti
12 henger, 5000ccm - mint egy hangverseny zenekar
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5659 üzenetére
4000es.V8.
biturbó.utána olvasva 3 tuningcsomag rendelhető hozzá.
ezaz a címe alapján a legkisebb(525, 600 és a csúcs bocsi "csak" 635 lovas)
Valamit tudnak a srácok....
Nem toma középsőről van több info....mintha lehet az csak 580 ló...és kompresszoros a másik kettő biturbó...nem vágom.
Nem hinném egy alap f430 odakenné ezeket sőt szerintem fordítva a nyomaték miatt.és 40-45 guriga a ferka annyiból ezek is kijönnek és akkor ott van a turbós élmény.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5661 üzenetére
az lehet hogy egy 2km-s nyíl egyenes pályán elkenné a bömi, sőt valószínű.
de mi van ha verseny pálya van, tele kanyarokkal?
azért Böminek nem lesz olyan futóműve mint a Ferkának se olyan gyors és pontos váltója.az erő nem minden.
bár én akkor is AWD párti vagyok, azon belül Audi S1 quattro, azt valószínüleg a Ferkát is meg viccelné egy verseny pályán, bár az igazi ellenfél audi oldalról az IMSA GTO vagy a trans AM lenne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5662 üzenetére
egy audi quttro sosem verne el egy ferkát..ne viccelj gondolj bele hány évnyi különbség van technikába...én azért nem írnám le pályán se ezt a g-poweres m3at meg m6ot sem..aki hiszi hiszi aki nem nem.én így gondolom.
Ferkának mitől annyival jobb a futóműve??hogy porba van ültetve???azt bármelyikhez kérhetsz opcionális gondolom ennyi zsetonért...alapból szerintme állítható mind1ikben.
750 meg 635 ló a ferka 490nével szemben hát nem tom kigyorsításnál plusz 150-250 ló...meg a nyomaték a turbók miatt lehet behoznák ha netán gyengébb is lenen a kanyarsebbessége...de majd ha lesz róla teszt video akkor lehet mondani hogy naugye amíg meg egyikünk se vezette egyiket se addig feltételezések vannak.ami Seagal szerint...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5663 üzenetére
légy nyugot ez a két audi nagyon sok minden durván tuningolt kocsinak oda kösszöne.
trans AM-IMSA GTO
ezek hengerenkét bekapnak 1,5l benzin percenként"Ferkának mitől annyival jobb a futóműve??hogy porba van ültetve???"-->párszor elmondtam már neked hogy egy puszta ültetéssel semmire nem mész.
nekem is 4cm-vel lejjebb van a GTI-khez képest a kocsim, de még nem cseréltem ki a gátlókat/szilenteket/gumi pogácsákát keményebb/jobbra addig max optikailag ért valamit.
szóval ezekben van eltérés a ferkákban, meg a ferká tuti adaptív felfüggesztéses (kerekenként változtatja a rugózás mértékét és milyenségét), szerintem az nincs a Bömikben.
jah és ne feled a turbosoknál van turbo lyuk
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5664 üzenetére
biturbónál milyne turbólyuk van gondolom nem egyszerre töltenek max magas fordulaton....gondolj csak a 335i.re..ennél egy tuningműhely feltételezem csak jobbra cisnálja a mnetedinamikát...ott 1500-5000ig fennáll a max nyomaték ...ferkánál tuti nincs így 5000től éled..igaz nem toma g-powerek meddig pörögnek smemi menetdinamikai adatot.
az bizti youtube videok alapján mind a ferka mind a g-power bömi 100tól 250ig hihetetlenül megy.
Nem véleményezem a 2 linket biztos jó autók de egymai technikával nem vehetik fel a verseny még agyonoptikázva se.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5665 üzenetére
te hallod ezek a 80-as években voltak 800lovasok, és nem 1-1 verseny hétvégéig birták ezt a teljesítményt, és lám lám ma se járunk sokkal előrébb, ha a megbízhatóság is egy szempont.
jó mindegy lényegtelen, megint kiütközik azt hogy a technikához még annyi közöd sincs mint nekem, elhiheted hogy egy pálya versenyre épített kocsinál nem az "optikázást" tartották szem előtt, hanem a minél nagyobb leszórítő erőt. tipikusan jellemző hogy ebben a korszakban a többi (nagy német) gyártó sokkal durvább spoilerezést rakott a kocsikra, bár teljesen feleslegesen.
ha a gyorsulásra gerjednék akkor valami ilyesmit nézegetnék.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5663 üzenetére
Hidd el Dragon, Ferkának sokkal jobb a futóműve is, és a váltója is, mint akármelyik BMW -jé. Nem beszélve arról a leszorító erőről, amivel az auto odapréseli magát az úthoz. Nézd csak meg egy F430 300 -nál mennyire tapad az útra, és nézd meg, hogy egy ilyen tuningolt M6 mit generál. Meg fogsz lepődni, mert a Ferka lehet dupla annyit tud.
A futómű az nem csak attól lesz jobb, hogy ültetve van. Sok más dolog is közrejátszik.
Na és a váltó...Hát egyik utcai autóban sincs olyan, mint az új Ferrarikban
Tényleg nem összehasonlítható a 2db autó, nincs is értelme. Főleg, hogy ez a tuningolt M6, sokszor drágább mint egy F430.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
2db pollenszűrő mennyibe fájna, és hol tudnám a leggyorsabban megrendelni? Sajnos nekem már nullásak, és tegnap vettem észre.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5668 üzenetére
Akár itt is megnézheted - kelleni fog a kocsi gyártási éve a kiválasztáshoz.
Általában van raktáron nekik - de ha nem, egy napon belül beszerzik.
Gyanítom az E39-nél sem ugyanazt a méretet használták a teljes ciklus alatt ( az E36-nál van többféle ).
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Am, szerintetek normális az ilyen? Szerintem hányadék az egész...
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5671 üzenetére
Néha a kevesebb több - szvsz kicsit kisebbségis beütésűen giccses lett.
Ha azt kell vele prezentálni, hogy "kő gazdag vagyok", az megvan benne - bár mellékhatásként az is lerí róla, hogy "ízlésem az nincs hozzá"...
De mindenkinek jogában áll hülyének lenni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5671 üzenetére
nincs mire költse ennyi....
Ok lehet jó a ferka váltója de a duplakuplungos bmw 7esebbességes váltója nem hinném olyna rossz lenne.meg van smg 2-3 is...eléggé dícsérik.
Pollenszűrőből több van enyémbe pl csak gyári mert klímanélküli A oszlop előtt neked gyanítom van klímád és valószínű a kesztyűtartó mögött lesz.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #5673 üzenetére
Pollenszűrő nem kifejezetten a klíma miatt van bent - tekintve, hogy a külső levegőt nyomja be alapban az utastérbe a szellőztető ventilátor, így muszáj megszűrni a klíma nélküli változatoknál is.
Ha szedted már ki a sajátodat, láthattad, hogy egy év után annyi trutyi van rajta ( apróbb ágdarabok, levéltörmelék, por, különböző méretű virágmagvak ( az akác különösen hálás )), hogy az is csoda, hogy jut át rajta levegő.
A tiednél ráadásul a középkonzol mögött van és néhány esetben ki kell vennni a kesztyűtartót is, hogy rendesen hozzáférj a szűrőhöz, mert jobbra lehet kihúzni a középkonzol mögül. Esetenként le kell szedni a kesztyűtartó mögötti biztosítéktáblát is.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5673 üzenetére
Nekem nem gond a szűrő. Felnyitom a motorháztetőt, és a két oldalt van a pollenszűrők helye. Kipattintom a műanyag fedelet, és kiszedem a 2db pollenszűrőt.
Hát, Ferka váltó már rég az SMG meg DSG váltók fölött jár. Ezek mind sehol nincsenek ahhoz képest, amit az tud. Nézd meg csak a váltási sebességet. Mint az F1 -es autókban, mert ugye onnan származik az a technika is.
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
Nát igen!
Ferrari vs Lambi vs Porshce
BMW vs Audi vs Merci vs Ford vs Jaguar vs stb...
Ferrari nem a BMW -t akarja lenyomni és fordítva sem.... nem egy kategória!
Habár nekem inkább egy ilyen kéne mint ferrari:
[link]@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #5676 üzenetére
Hat csavar a kesztyűtartó - biztitábla körmökkel van a helyén - azokat szétfeszít, kibuktat.
Pollenszűrő takaró műanyagjának kallantyúja elfordít, szűrő kihúz, kicserél - tadám
Ennyi - körülményesnek tűnik leírva, de egyébként egyszerű, mint egy maflás
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Nah, 4000Ft -ból elmentem 228km -et. Nagyon elégedett vagyok, eszméletlen, már már hihetetlen is, pedig kanyargós emelkedős utak voltak forgalommal.
De köv. alkalommal meghajtom kicsit, nehogy ellustuljon.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
Vandit.
addikt
válasz Vangelis #5678 üzenetére
Én egy ilyenben is kiegyeznék.
Na szóval a link semmit nem ad be, de ki lehet választani, pl egy Alpinát Nekem inkább egy Alpina, mint 100 Ferrari. Érdemes megnéni az árakat is. Mocskos egy országban élünk.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5684 üzenetére
Nekem E30 nem kellene már...
Inkább egy E39 M5+kompresszor.
Tegnap volt szerencsém egy új A6-oshoz, a 3.0TFSI-hez, V6+kompresszor, 290ló, na az amit művel...
Sokkal durvábban megtolja, mint a turbó, kompresszor nagyon brutális!
Egy olyat vagy akár kettőt betennének E39 M5-be, azt hiszem darálna keményen.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Vangelis
félisten
hehe a héten szét traktoroztam az agyam.. de mondjuk kellett is mert költöztettem a boltot, azt bmw vel nehéz lett volna.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tibi666
senior tag
e39 530d-ről mi a véleményetek?
2 millió körül nagy a kínálat.
egy barátom akar venni hosszútávú utazóautót, amibe ha kell rengeteg csomagot is pakolhat.
az e39 tetszik neki, kombikat nézegetek. -
tibi666
senior tag
néztem benzines kombikat is, fellelkesülve itt a sok kedvező fogyasztási adaton (bmw001, illetve vangelis autóira gondolok), de siralmas. semmi nincs. egyetlen automata kombi 528ast találtam. 525-ből szintén zenész, 530-ból is. az 528as nem lenne rossz, de nem igazán szeretne a barátom automatát.
-
-
tibi666
senior tag
válasz God Vazzeg #5693 üzenetére
autópályázni felesleges az automata. nyomatékos a motor, 5ösbe, vagy 6osba berakod és mész 1000km-t. (nem tudom milyen váltó van benne)
a barátom amúgy sokat vezet a munkája miatt, évi 100 ezret minimum, nem viselné meg egy kis kuplungolás. ez ilyen hétvégi kirándulós, meg nyaralós autó lenne.lehet németországból kéne hozni egyet. 528 kombit, kéziváltóval.
dieselből nehezebb jót kifogni és ha költeni kell rá, akkor sokat kell.bár volt már neki 525tds e34 touringja, kettő is. azokba beletolt legalább 200-200 ezer km-t, pedig használtan vette őket. de gondolom a 30d azért más konstrukció.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5692 üzenetére
Van néhány 30d az ismerősök körében. A motorral eddig még egynek sem volt gondja, pedig sokat mennek. (40-50e km/év) Talán a korai évjáratok lehetnek zűrösebbek kicsit, de ha megkapták a megfelelő gondoskodást, és nem kerülték meg vele 100x a Földet, akkor simán bevállalhatók. 2 millából viszont nehéz lesz jót találni.
Az egyértelmű hogy egy automata, CR dízelesre sokkal többet lehet költeni, mint egy manuál benzinesre, ez a technológiából ered, de az azért túlzás, hogy "csak a gond van vele...rengeteg pénzt kell beleölni" Simán lehet, hogy 300e km-errel később úgy adja el, hogy semmihez nem kellett nyúlni addig.
BTW dízelt csak automatával vennék. Ekkora nyomatékot kellemetlen kéziváltón keresztül továbbítani. Folyamatosan bólogatsz benne előre-hátra...(#5694) tibi666
Ha tényleg csak hétvégi autó lesz, akkor lehet hogy mégis csak benzinest kéne nézni.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ajánlom figyelmedbe az 530D -s részt.
Amikor csináltattam a kocsimat, akkor mikor belém jöttek, vagy 13 db E39 állt kint szerelésre várva. Megkérdeztem, hogy ezekkel mi a gond. Három kivételével mindegyik 530D volt. Volt egy 523i és 2db 525D. A 23i hengerfejes volt, az 530D -k nagy részét autómentőn hozták a szervizbe, saját erőbőr ugyanis nem volt képes járni egyik se. A maradék ami a saját lábán jött, vagy turbo cserére várt, vagy erőtlenségre panaszkodtak. Ki volt rakva mindegyik ablakába a munkalap, arra volt ráírva.
A másik ilyen, hogy ismerősömnek 530D -je volt, ráköltött vagy 1 millát már az állandó gondok miatt, de ami után Olaszba menet megállt az autó, vége lett a szerelemnek. Ott hagyta őt, meg se mozdult. A csávó autó kereskedő, megcsináltatta, hogy menjen, és eladta. Nem irigylem az új tulaját...
Továbbá a szerelőm is azt sulykolja mindig, hogy diesel BMW -t ne, mert most is ott áll nála 3db javításra várva, motorgonddal. Ez a szó benyásnál majdnem ismeretlen.tibi666: Automata nagyon megfogja mindegyiket, még az 540i -t is. Igen, borzasztó gondozás igényesek, ha nem szeretnél kényszerpihenőt tartani az országút szélén. Fogyi tényleg nagyon jó, de amit azzal megtakarítasz, azt 10* -esen kell a szervizelésre költeni.
Egy kis idézet.
"Az autorol sok jot nem tudok elmondani, mert mindig szar volt rajt valami, es engem rohadtul idegesitett hogy nem kis penzert vett automnak az uzembiztonsagat a Suzukik pipaljak le. Legszivesebben felgyujtottam volna.
Es a mikor az elkeseredettsegem tetofokara ertem akkor tanacsoltak azt hogy vegyek egy ugyan ilyet csak benzinesbe. Eloszor lehulyeztem az illetot aztan vettem 530i amibe azota belerugtam jopar kilometert minden hiba nelkul."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
akkor nézegetek benzinest, vagy dízel w210est.
de a benzines kínálat nagyon gyenge. a w210 is tetszik neki, főleg miután az enyémmel elmentünk egy körre. az a baj, hogy a 270esek szerintem túl vannak árazva. 290td-k vannak még, azok viszont elég lomhák a maguk 130 lóerejével a 4.8 méteres kasznihoz. még egy 300 td-t láttam, az nem tűnik rossznak, 180 ló körül van. el kell menni, meg kell nézni.ma egy 270 cdi-t nézett meg pesten, 3 milliót kérnek érte és 108 ezer km-t hazudnak rá. mondjuk elég jó, motoros bőr, automata, multikormány, kétoldali klíma, fent van használtautón is. de én ennyit nem adnék érte. képeken láttam csak, ott nem tűnik rossznak, de azt mondta, hogy nem úgy néz ki, mint ami 100at futott, de még csak nem is 200at. nyilván, dízel kombit nem azért vesz az ember, hogy elszaladjon vele a postára. meg nem is az a baj, hogy sok a km bennük, csak nem tudhatod, hogy mennyire vigyáztak rá.
a másik gond, hogy mivel kombi kell, nagyban szűkülnek a lehetőségek. szinte csak dízel van. bár most beugrott, hogy meg kéne nézni a6 quattrokat is. elsőkerekes autót nem akar, tudja, hogy az csak erőlködés. awd, vagy rwd jöhet csak szóba. vw dízelek sokat bírnak, úgy hallottam. 2.5 tdi, vagy 2.7 t nem lehet rossz. na majd felvetem neki ezt holnap. ő nem egy nagy számítógépes guru, ezért keresgélek neki én autót. viszont műszakilag jobban ért hozzá, én analfabéta vagyok e téren. bankár lennék vagy mi a fene.
[ Szerkesztve ]
-
_Fonzy_
tag
225/50/R16 Continental sport contact 2-es Gumi S.O.S eladó!!! Irány ár: 24.000 Ft/ 4 darab
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest