- Milyen notebookot vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- LG LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple notebookok
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E-Max
tag
Egyenlőre fél éve vezet, kb 5000km-t ment, addig nem szabad neki ilyen autó...
Astraval is kerékcsikorgatva indul meg, meglátom, a hajam égnek áll...
150-200 az nem sok, évi 50-70.000km simán megvan. Amúgy ebben már van turbóvédő cucc is, ami még hűti a turbót leállítás után.BMW001: Az a baj, hogy én nem tudom felügyelni, ő szegeden lakik kollégiumbanm én meg hol bp-n vagyok, hol münchenben, hétvégén feljön általában, de ritkán vagyunk együtt, pláne úgy, hogy tanítsam vezetni.
Majd ha nem idegbeteg módjára közlekedik, és astrába tett vagy 40-50.000-et, 2-3 év alatt, majd utána beszélgetünk erősebb autóról.
Nekem első erősebb autóm 150 lovas volt, mikor 35éves voltam... Ő 19 évesen nem kéne 200 lovas autóba üljön, bőven elég mindenre az astra.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Hát ha így el van engedve, akkor tényleg nem kell, főleg ha szereti a lábát pihentetni a gázpedálon.
Ma én is bűnöztem kicsit, haverok belevittek a rosszba. 100km -re kb. 17l benyát evett meg, kicsit most jobban meghajtottam, bár néha azért nem árt kikormolni.
Asszem ez a negatív rekordom az autóval.Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6802 üzenetére
17l?
Az már valami..
Nekem a rekordomat a volvoval sikerült megdönteni, 19-et mutatott az óra kb 180km pálya után, dajcsoknál.
Úgy, hogy végig maxon nyomtam neki, 260-270 körül...
A rekordom eddig bp-velence táv, 5 óra alatt, éjjel, úgy, hogy egy fizetős kapunál se volt sor.
Egy tankolás, és ami a csövön kifér, akkor még volt limit, szóval 250-el végig. Rendszám tábla tiszta sár volt, szóval...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jah, mondjuk én annyiban bűnöztem nagyobbat, hogy nem autópályán generáltam ezt az értéket. 6 -os úton jó nagy volt a forgalom, szabályosan szlalomozni kellett egy Audi A6 3.0 TDi -vel a seggemben. Ha jól számolták a srácok, 27 -szer húzattam ki a 2. -at, 4. -be csak akkor kapcsoltam, ha 160 fölé ment a mutató. De az audis is kb. így lehetett.
Meg ugye klíma ki volt nyomva, nehogy visszafogja a gépet.Bár így nézve annyira nem is sok... Mondjuk dupla annyi, mint ami a nagy átlagom, ami most 8,3l/100.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, közben megvolt a nagytakarítás is, betartott egy délután, de már ideje volt nyárra kipofozni. Szőnyegek kimosva, műanyagok, bőr lemosva, autó kiporszívózva. Szilikon elment egy 2 flakonnal, szépen csillog most minden. Bőr leápolva, ugye lemosás, majd kis körömvirág krém, hogy puha legyen, a végén meg bőrápoló, hogy szép fényes legyen.
Egyedül az ablakokat nem volt kedvem lemosni belülről, azt holnapra hagyom mert azt az egyet nagyon utálom. Pedig most muszáj lesz, mert tiszta szilikon körbe minden, nem látok ki, meg amúgy is maszatos, télen ráragadt sok kosz.
De most megint kinéz valahogy, belülről majdnem olyan, mintha új lenne.
És ha eladom, nem lehet azt mondani, hogy külön azért lett kiszilikonozva. Mert minden évben megkapja az adagját, és elég jól is tart, most is fényes volt még, de kicsit már poros, meg jobb kicsit felfrissíteni.
Köv. héten lehet elmegyek bontóba, kormány alatti fedő műanyag el lett törve, az helyére hozok egy másikat, biztos nem nagy pénz.
Meg megcsináltam az autó elejét, észrevettem, hogy a fékekhez a légbeömlők rosszul voltak feltéve, ergo alig ment levegő arra, be voltak csúszva. Le kellett szednem a lököst, hogy helyre tudjam mindegyiket rakni. Találtam bent egy száraz madarat, szegényke pórul járt.Tothgera30: Jah, hát azt már sokszor megnéztem. Én inkább a fogyira voltam kíváncsi, haverok meg csak élvezkedtek hátul. De az autó becsületére legyen mondva, A6 3.0 TDi -nek nem volt esélye. Pedig nagyon erőlködött, egyszer elaludtam, be is előzött, utána viszont nekem sikerült visszaelőznöm.
Egyszer ilyen is belefér, ha az ember közben másokat nem veszélyeztet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz Tothgera30 #6808 üzenetére
BMW001: Félbőr üléseket hogyan takarítsam ki?
Így néz ki belül:[link]
Lábtörlőt bedobtam, mert kint épp nagy sár volt, ideiglenesen meg ez is jó volt, igaz, nem épp esztétikus...
Egyébként ha valakit érdekel, van pár jó minőségű képem róla, megmutathatom...
Ugye még mindig az S60-ról van szó, 740i most 1.5 hónapig távol van tőlem...
De legalább addig kényelmesen ülök.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz Tothgera30 #6810 üzenetére
Hát még jó hogy sok, úgy, hogy végig 2.-ban, 3.-ban, esetleg 4.-ben végig padlógázzal megy, kb 5000-6000-7000-es fordulatszámon.
Amúgy átlagfogyasztása akkor súllyal, és 200 lóval majdnem 8.3l, úgy, hogy elég sokat megy padlógázzal.
Szóval abszolút keveset eszik.
És ez ugye 2800ccm...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Úgy gondoltam, nem szenvedek sokat, beteszem ide, aztán mindenki leszedi, aki akarja, egy rar fájlba nyomtam bele őket.
[link]
Tudom, hogy nagyon nem ebbe a topikba való, de talán összes autós topik közül ebbe a legjobb a közösség.Ha a reklámokra kattintotok az ingyenes letöltés alatt, dupla sebességgel fog tölteni...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6804 üzenetére
Azért csak óvatosan... Ha utasod is van akkor pedig dupla óvatosan... Nem kötelező ám mindenkit lenyomni. Sűrű forgalomban meg főleg nem.
E-Max
Szép a verda. (Mondjuk nekem a Volvók mindig is tetszettek néhány kivételtől eltekintve)
A BMW-ről is jöhetnének majd képek.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nagyon szép a verda, grat hozzá. Nem szabad eladni, meg kell tartani.
Félbőr ülésel ápolása bonyolult, mert figyelni kell, hogy a bőrápoló, ami nagyon folyékony, ne terítse be a plüst. Szóval, vagy ilyet nem használsz, vagy bemaszkozod a plüss részt, de azt nem ajánlom. Inkább óvatosan körömvirág krémmel(az jó egyben van) be kell kenni, hogy puha legyen. És amit még tudok ajánlani, de azt nagyon odafigyelve kell csinálni. Cipőápoló, ami színes. Nekem könnyű, mert fekete az elég gyakori. Nem tom ilyen színben lehet e kapni, de ha nem van bőrfesték. Azzal ahol meg van repedezve be kell ecsetelni szépen. És miután ez megvan, és a körömvirág is rajta van, már nem fog úgy töredezni, mert szépen felpuhul. A plüss rész meg ugye valami jó kárpittisztító, de nem körömkefével.
SpeedR: Nyugi, csak úgy mentem ahogy még biztonságos volt, ők kérték, hogy kicsit tapossam meg. Srácnak 2.4JTD 166 -osa van, kíváncsi volt a különbségre.
Biztonságosan előzgettem, szembe jövőnek soha se kellett fékezni. Amúgy félig jogos is volt, mert 70 -80 -al kóricált a sor. A 80 meg még pont elég nekem arra, hogy 2. -ban kezdjek előzni. De figyeltem nagyon, soha nem szoktam állat módra menni, tudom hol a határ.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Ezt szeretem benned, mész amikor tudsz, de tudod hol a határ! Én is ilyen vagyok... bár mindenki ilyen lenne...
Tegnap én is 220-al mentem M6-oson, mert megtehettem, igaz csak 10 percig mert aztán jöttem is le. De nem volt semmi forgalom, pont olyan kocsi volt alattam, amit még nem vezettem mondom megtolom kicsit, mert olyan volt az idő és a forgalom, hogy megtehettem félelem nélkül.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Köszi.
A tanácsot meg pláne, gondolkodtam rajta, mivel essek neki, de eddig csak oda jutottam, hogy mikor tudtam, hogy nem használom jó ideig, vizes ronggyal és vanish kárpittisztítóval nyaltam ki a szövet részt, de az is már fél éve...
Meg az ülés háttámláját, meg a biztos helyeket bőr ápolóval, az ülés oldala ezért szebb, mint az ülőlapja.
Meg a sok kék farmer/fekete zakó megviseli sajnos az ülést.
Pláne télen, ülésfűtéssel...SpeedR: Anno megígértem, hogy mindenképpen csinálok majd képet róla is, és azt be is fogom tartani, csak legyen meg az alkalom...
Ez is megvan 11 hónapja, most készült róla először kép...Szombaton lehúzok nejemmel, és pár német kollégámmal a Wörther See-hez, csinálunk egy jó kis autós túrát, valahol egy szép helyen alszunk, eszünk, iszunk, finom osztrák sört, bécsi szeletet, és kipróbálom egyik srácnak az A8 6.0 W12-sét. Benzines.
Golyóálló üvegezés van rajta, kb 5-ször annyit ér, mint az én bmw-m, és kb 60-szor annyit, mint a volvom....
420.000euróba fájt neki...
Meg akik jönnek, legtöbben élményautóval jönnek, azaz Porsche Cayman, Turbo Cabrio, Ferrari 360 Spider.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Igen, aztán Villach környékén szállunk meg, ott tudok egy szuper helyet, csak nem biztos, hogy van üres hely.
De mindig a spontán dolgok jönnek be legjobban, ezért nem is foglalok.Igen, ez itthon nagy számba megy, hogy húú, ferrari, porsche, w12-es audi...
Németeknél, osztrákoknál teljesen természetes.
Tavaly nyáron ahol megszálltunk, este egy lambo klub jött oda, 37 gallardo-diablo-murcielago...
Gondolhatod, összes szállóvendég hogy nézte őket.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #6815 üzenetére
Tényleg nem eszik sokat, és azért megy is. Jó a Balance -a ilyen téren. Ez a 17 liter elég szélsőséges.
Keldor papa: Igen, és köszönöm. Szeretem ha valaki így gondolkozik, bárcsak tényleg mindenki ilyen lenne. Engem amúgy Apa tanított még erre, tőle vettem át ezt. És igen, ilyenkor a vezetőé a felelősség, 10* jobban kell figyelni, és mindent meg kell jól gondolni. Sokan csinálnák ugyan ezt, de sajnos a többség nem tudja felmérni a helyzetet rendesen, vagy nem is érdekli. És abból vannak a karambolok. Nekem is, attól még hogy gyorsabban mentem, 2 -szer erőset kellett fékeznem, hogy a szembe jövő beférjen, mert a baromja nem tud előzni...
De ehhez kell autó is am, 1,4 -essel nem kezdek így előzgetni.
10 min. 220. És sok embert veszélyeztettél? Mert szerintem senkit se, és még csak nem is zavartál meg egy árva lelket sem vele. Mégis sok ember felháborodna, ha ezt így elmesélnéd.E-Max: Jajj, az nagyon szép vidék. Bár én asszem inkább az autókat szemezgetném.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6822 üzenetére
Magyarországon vagy, tudod, itt a nagy többség olyan álszent, hogy a stop táblánál a vonal előtt 2cm-el áll meg, sárgán nem megy át, és minden sebességhatárt alulról közelíti.
Itthon sokszor van, hogy akár 150-el is villantok egyet távolról, akkor se húz le, pedig se előtte, se mellette senki, kb 500m-el arrébb van valaki, akit meg akar előzni, úgy, hogy ő 130-al megy, a másik 128-al.
És ilyenkor padló, automata visszapakol, jobbra ki, majd elé beállni 70-el, pályán, belsősávban, rögtön lámpáz, dudál, mutogat, és kerülne ki jobbról, aztán padló, és már sehol sincs.
Németeknél messziről villantani se kell, látja, hogy gyorsabban jössz messze mögött, húz le, mert tudják, hogy ott nem ritka, hogy ha 250-el megy, akkor is lelámpázzák.
Utóbbi időbe pláne, rengetegen vettek új boxstert, caymant.
Én közúton nem szoktam nagyon nyomni, 90-140 között, de pályán itthon még csak-csak(ha nyugis kedvemben vagyok akkor 110-120-al megyek külső sávba, ráérek, nem sietek mindig), de határon kívül nem sokan tudnak érdekelni.
Bár nyaralás érdekes lesz, tetőboxxal megyek, azzal meg 150 fölé nem nagyon szabad menni, mert lekaphatja a tetőt, vagy hátra csúszhat, és hülye volvo-ban úgy van kialakítva a tartó, hogy az ajtókhoz kell benyúlni, nem a fenti sínbe, így jól összeb#szná a fényezést, ha nagyon odalépnék neki simán hátratudna csúszni 1-2cm-et, azaz mivel 10cm széles a tartó, és 2cm-et csúszik, 12cm festék eltűnt 4 helyen az autóról...dragon:BMW nem lesz, esetleg ha valaki meggondolja magát, talán lesz egy X3-as, de ő azt mondta, 99%, hogy nem jön.
Megértem, hogy az autókat szemezgetnéd, mikor kikerültem frissen dajcsokhoz, én is csak az autókat nézegettem szinte.
Most már megszoktam, szinte minden kollégám autóját vezettem, sok újat nem tudnak mutatni már autók terén.
Amire kíváncsi vagyok, és még nem volt hozzá szerencsém, az a Porsche Panamera.
Ezen kívül nem sok olyan autó van, amit ne vezettem volna.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
keIdor
titán
Igen tudom, sokszor jártam már arra. A2-es autópálya, megy Olaszországba. Ha látni akartok szépet nézzétek meg a Grossglocknert, Ausztria legmagasabb hegye. 3797m.
A havas hegycsúcs az. (a kép saját, van a csúcsról is, de ha érdekel, akkor a saját szemeddel nézd meg!)
Kb. 100km Villach-tól.Tudom, hétvégén kimentünk kicsit Bécsbe, élvezni az Osztrák légkört...
Láttam vagy 10 Ferrari-t, meg 3 Lamborghini Gallardot! Számoltam és percenként 2db Cabrio jött! Suzuki-t kint nem ismerik, ott a népautó a BMW, Audi, Mercedes. Ott annyi van, mint itthon VW, Skoda, Opel vagy Suzuki...
Porsche-t vagy 50-et tuti láttam 6 óra alatt, volt mindenféle 1973-as 911-től, Cayenne-ig minden! Maserati-t, Aston DB9-et is láttam párat.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Ez rendben van, de demózáshoz akkor is szerencsésebb egy kis forgalmú út, vagy autópálya, mint egy olyan szakasz, ahol cikázni kell a sorok között ha haladni akarsz. Mert lehet, hogy te tudod, hogy mikor hova férsz be, de a többiek nem, ezért kiszámíthatatlan dolgokat művelhetnek. És sajnos elég csak egyszer benézni egy ilyet az életben.
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6822 üzenetére
Senki nem volt a pályán! Ez az M6, szellemautópálya. 1 kamiont láttam, de az is szemből jött... ha mondjuk olyan lett volna a forgalom, mint az M1-en, akkor nem mennék ennyivel.
E-Max: Panamera kijött már, vagy még nem? Úgy tudom még nem.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
E-Max
tag
Ausztriában, németországban szerintem egy olyan hely sincs, ahol ne jártam volna.
Délolaszországban annál több.
De köszi az ajánlást.
Az a matt gallardo spyder az egy golyóálló kivitel, ha jól tudom, csak az kap matt sötétszürke festést. Ez a fajta matt szín csak ehez elérhető, és ez se teljesen publikus.
Bécs se rossz hely, de ha sok jót akarsz látni, irány münchen, vagy svájc.
Nálunk cég előtt audiból van a legtöbb, ugye az a cégautó, udvaron kb 300 audi van, és durván 400 merci sprinter.
Meg nyáron kb 50-60 kabrió, mind 10millió fölötti német/olasz márkák.Szép képek, jól tudsz fényképezni!
Panamera vagy kijött, vagy a napokban jön ki.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Tomics
addikt
De jól megy itt egyeseknek
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
ebe hány kamu van???
e46 318is auto váltó 2006ban.
318is csak e30 és e36 volt.
18isbe sosem votl auto váltó.
és 2006ban csak e90 volt már.de durva...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Biztos igazad van. Normális esetben nem csinálok ilyeneket. És igen, attól hogy én figyelek, lehet más nem figyel, és akkor kész a baj. Azért kell "megtanulni" mások helyett is figyelni. Legtöbbször lehet látni a másik autóson, hogy bizonytalan, vagy csak egyszerűen béna. Olyankor menekülni kell, mert az olyanok csinálják a bajt. És igen, figyelni kell, biztos így van. De ha az ember vezet, akkor alapból csak arra szabadna figyelni, valszeg akkor a balesetek száma is csökkenne, ha mindenki 100% -osan az utat nézné.
A közút egy nagyon veszélyes hely, főleg itt Mo. -n. Tiszta balkán, a vezetési stílus, a hozzáállás a béka segge alatt van, Uniótól nagyon messze vagyunk. Ott vannak az Olaszok, mennek azok is mint a mérgezett egerek. De figyelnek a másikra, segítőkészek, és nem bunkók. Vagy ott vannak a Görögök. Anno mikor Athénban voltam, eltévedtem, és bénáztam, nem tudtam merre menjek tovább, sávok nem nagyon voltak felfestve, meg ott alapból olyan szokás van, hogy ha jönnek szembe, akkor is megelőznek. Sokszor volt olyan, hogy 3 autó ment el egymás mellett, ott ez természetes. Na mind1, eltévedtem, bénáztam, és nem ledudálták a fejemet, hanem az egyik kiszállt, és megkérdezte miben segíthet, hova szeretnék eljutni. És mikor elnyögdécseltem neki, mondta, hogy kövessem, és odavezetett.
Most ilyet Te eltudsz képzelni Bp. -n? Vagy akárhol itt Mo. -n? Itt egyből az lenne, hogy hülye fideszes, vagy hülye komcsi...Ez a színvonal sajnos.
Ember próbál alkalmazkodni, és menekülni a hülyék elől...És azt is most megmondom, hogy a sok álszent a Miért vezet mindenki úgy mint egy állat topicban az egyik legrosszabbak közé tartoznak, tisztelet a kivételnek. Mindig a gyorshajtással jönnek, de ahogy E-Max is írta, ők azok akik azt hiszik, hogy ha gyök2 -vel mendegélnek autópályán, akkor ők fasza gyerekek. De megnézném én, hogy ők a kresz mintapéldányai...Biztos mindig ott van nálunk a könyv, és ha valamit nem tudnak, gyorsan belelapoznak. Ilyenek szoktak engem a buszsávban meg lakott településen megelőzni, utána meg mikor lehet menni, mert nem veszélyeztetek senkit, és visszaelőzök, én vagyok az őrült állat. Hogyne... Szóval erről ennyit. Leírtam már többször is a véleményemet erről, amíg ezt tapasztalom, nem fogom megváltoztatni.dragonfx: Szervízkönyvben 2005 ös a dátum, elképzelhető, hogy egy utolsó kiadás volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6834 üzenetére
Én már vezettem el így egyszer egy eltévedt hölgyeményt a keresett kisutcába. Szerintem simán előfordulhat még pár ilyen hülye az országban mint én.
A 0 forgalomban való száguldozás szerintem is bocsánatos bűn. (Egészen addig amíg össze nem töröd magad, mert azzal komoly kárt okozhatsz az államnak. ) Autópályára meg fel sem engednék fel olyat aki nem tud minimum 100-zal menni. -
hoby36
senior tag
Hello!
Lehet,hogy ha az autóm alja kicsit fennakadt régen egy kapuban akkor sérült a katalizátor?A logikában semmi sem véletlen!
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6840 üzenetére
Elvileg olyat tud, hogy pl vigyáz a váltóra, hogy ne fagyjon meg állásnál pl.
De nem pörög ki amúgyse, ha benyomom, ha nem.
Szóval gőzöm nincs, mindig garázsban van, nem tud zavarni...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6845 üzenetére
Én se, volvo-nál mondta szervizes srác.
Ott a kézikönyv ugyan, párszor már végignyálaztam, de mikor eszembe jut, hogy mit jelent a téli mód, és a könyv közelébe kerülök, addigra elfelejtem, mit akarok megnézni.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
szandro
senior tag
Na azt olvastam róla, hogy jégen vagy nagyon csúszós kondíciók mellett érdemes hasznánli, mert hogy:
"The 'W' button selects the Winter Programme for the auto box. Means that the box starts in 3rd gear, to reduce the chance of wheelspin in slippery conditions.
I understand that its not advised to use it long term as it places more strain on the torque converter, which may lead to overheating (someone correct me if I'm wrong here)" -
E-Max
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen notebookot vegyek?
- BestBuy topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- PlayStation 5 Pro teszt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Lightyear - befektetési app
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Formula-1
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- 3,6 és 11 KW-os Type 2 elektromos autó töltők, 11KW utcai töltőkábel budapesten
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617
- Tuya Zigbee Gateway / átjáró RJ45 csatlakozóval
- XML LED-es zseblámpa! Iszonyat fényerő! 15W XHP 50.2 ledes fejlámpa érkezett!!!
- Minőségi csaptelep új dobozos konyha, fürdőszoba
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest