Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Steam Deck
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #5690 üzenetére
184 meg 195 ló 3.0d.ből??elég satynya....
meg az elsőnek az eleje valahogy nem tetszik másodiké okés de még az sema modellfrissis szerintem."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
ez tök ok de lehet széttolták őket nem tudhatod mennyi volt bennük 250?300e km??
Ennyi után benyásnál is jöhet gond.
rengeteg e46 320d járkál az uton és nem láttam még egyet se megállva.csak nyugodtan autozó elégedett tulajokat.6 lityoval ,,,chippelve 180 ló."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5702 üzenetére
Nem Dragon, ezek a motorok abszolút szarok voltak. 150k km -nél már jöttek a gondok, 200k km -nél meg már nem is érdemes használni az ilyet.
Ezek a BMW dieselek nem Merci motorok, mint Pl a 300TD, ami simán elmegy 300k km -et, és meg se kottyan neki. Mert nem hiszem, hogy minden 4 éves 530D -ben 200k+ km van. Hidd el, a benyások is mennek annyit. A 20D -k azok már jobb motorok voltak, kevesebb gond, és egészen más felépítés, ugyanis ott csak 4 henger van. Nem összekeverendő."184 meg 195 ló 3.0d.ből??elég satynya...."
Hidd el, akkoriban az nagyon is jónak számított. Álom dieselek voltak mind, újonnan.
Aki meg dieselt chippeltet, az olyan is. Nagyban megrövidíti a motor élettartamát, nem beszélve arról, amit a váltó a nagy NM -től kap. Láttam már új(!) chippelt 530D -t is váltócserére várva. Asszem az nem olcsó mulatság automatába, de még manualba se. Pedig csak +40 lót kapott, meg ki tudja mennyi NM -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5703 üzenetére
lehet hogy az e39 530d mocija nem volt jó.
De az e60 530d-ből nem hinném azért szaladgál agyba főbe annyi mert olyna fos és szervizigényes lenne.
A 2.0d moci mindig is jó volt.mondhatni kitünő.
250e után ha elromlik valami annyi alatt behozza a fogyiba azt.
számold csak ki egy 320i 8at eszik ez meg 6ot.+2 liter...100km.en 500ftx2500...kár eze rágodni akik tartották megérte nekik.
Ettől függetlenül nekem se kéne dízel egyik gyártótól se.320i.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
Kár kiragadni néhány negatív példát a népítéletből, amikor a nagy többség meg volt elégedve az 530d-vel. Lehetne hozni a benzinesektől is negatív példákat, de abból ugyanúgy nem lenne érdemes messzemenő következtetéseket levonni. Mint ahogy abból sem, hogy a BMW szervíz előtt hány elromlott BMW-t láttál.
A 30d igenis kiváló konstrukció a maga kategóriájában. Az automata váltó neccesebb, mert a névleges nyomaték tűrése 20NM-rel kisebb, mint a motor teljesítménye. De elbírja, mert túlméretezett valamennyivel, és később hozzá is módosították a teljesítményhez. -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5705 üzenetére
Őhm, szerintem senkinek se éri meg a havi 150k -s szerviz.
SpeedR: Ebben nem értek veled egyet. A BMw -s szakemberek is megmondják, hogy jók voltak a diesel BMW -k E39 -ben, de 150k km -ig voltak tervezve. Utána már használhatatlanok voltak a sok nyűg miatt.
A csúcs akkoriban a Merci dieselei voltak, csak úgy mint ma is ők járnak az élen ebben.
És asszem ha végignézed a népítéletet, benyásra, és azon belül a motorra nem is látsz panaszt. Nézd meg az 530D -et, ott minden második panaszkodik a szervizelés terén. És igen is, nekem az is sokat mondott, hogy egy hivatalos BMW szervíz előtt tolongtak a diesel BMW -k. Sőt, ez a legjobb érv ellenük. Ugyan úgy benyások is állhattak volna ott, de nem tették. Benyás BMW -t 6 hengerrel még nem hallottam lerobbanni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És ahogy igaz az is, hogy a Merci csinálja a legjobb dieseleket, úgy a BMW a legjobb benzineseket.
Új 530D -k jobbak, de azokkal se jössz ki 6 lityis fogyival, inkább 7,5 -el, max. Az a 6l csak álom.Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
hát, én már nem tudom kinek higgyek.
lehet a végén 525 tds lesz e39-ből, az bevált konstrukció a barátomnál. ki tudja még.
az 530d ereje viszont tetszene neki, de én így nem tudok neki tanácsot adni, hogy egyik helyről azt hallom, ne vegyél, mert szar, a másikról meg azt, hogy jó cucc az, nem is kéne annál jobb. na így döntsél.de az a6ot is megnézzük szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5707 üzenetére
Nem 150e km-re terveznek motort sehol sem, főleg nem a BMW-nél. De ezt a vitát úgysem tudjuk eldönteni. Maradjunk annyiban, hogy ismerőseim meg vannak elégedve a 30d-ikel. Nem azt mondom, hogy nem fordulhat elő hiba, de ismert konstrukciós gyengeségei nem nagyon vannak. Mint ahogy a 28i-nek sincs, mégis 300e-nél hengerfejes lett egyik ismerős szüleinél. (nem volt tiporva)
(#5699) _Fonzy_
Ejj, ha 17-es lenne ugyanebben a méretben....(#5709) tibi666
Benzinest nyugodt szívvel ajánlhatsz neki. Ha csak hétvégi kiránduló autó lesz, akkor gondolom úgyse nagyon megy bele több évi 15e km-nél. -
God Vazzeg
veterán
válasz tibi666 #5709 üzenetére
Nálunk több 530D is van, erre esküsznek, akiknek ilyen van, az mind BMW zizi. Nincs velük gond, pont pár napja beszélgettem egy sráccal, és azt mondja, csak olajat cserélgeti benne, szervizelést betartja, de ezen kívül semmi gond sincs vele. Meggyőző volt. Ha szarolna az autó, biztos nem így beszélne róla
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #5711 üzenetére
Erre szokták azt mondani, hogy komoly baja nincs, de azt nem mondja meg egyik se, mennyit is költ rá havonta/évente. A szerelőtől kellene megkérdezni, aki csinálta.
Tulaj általában elvonatkoztat ezektől, ha van elég pénze, mert összesen szereti az autót.
Nekem is volt már gondom, bele is ment jó sok pénz, még se szarozom mert meg vagyok vele elégedve. Ha lenne havi 100k -m szervizre, akkor a 30D -t se szaroznám, ez így működik.
Én tényeket mutattam a linkel, el kell olvasni mit írnak a diesel BMW -kről a tulajok, és mit a benyásokról. Én általában erre alapozok, mert a tulajok akik használják, ők alkotnak véleményt az autóról.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
nézted már a benzines kombi e39 kínálatot? semmi nincsen szinte.
de ezt már írtam.
van egy egész jó 528 touring, de automata.elkezdtünk gondolkodni a 3ason is, de az meg nem túl nagy.
audi, mercedes ide-oda, a srác bmw-s, mondom már két e34 525tds-be tolt be 200-200 ezer km-t.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz tibi666 #5715 üzenetére
[link] ez a benzines automata 528.
[link] ez meg egy másika többi csak az itt nem favorizált 523, de az is mind automata, illetve van egy-két 520i is, de szerintem azok hosszú távú utazásra, sok csomaggal már nem feltétlenül rendelkeznek elég erőtartalékkal, hogy az utazást kényelmessé tegyék.
[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5716 üzenetére
A második szerintem teljesen jó, ennyi pénzért ennél jobbat szinte biztos hogy nem kap, erős motor, keveset fogyaszt, beton biztos, megbízható, szép, jó, jól felszerelt, és az újabb fajta...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5718 üzenetére
Viszonylag tartós konstrukciók, de ha meghalnak, akkor 1-1.5 millió a csere, bmw márkaszervízben...
250-300.000-et simán elmennek, ha nyomják is neki, akkor is, akkor kell szervízelni, olajcsere, mágnesszelep csere, és utána még 150-200e-t simán bírnak.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5716 üzenetére
Na ezek jók is lehetnek akár. Meg kell nézni őket. Touringból tényleg nincs túl nagy kínálat, benzinesben meg pláne.
(#5719) E-Max
Azért ennyire nem vészes a dolog. Ennek az összegnek a töredékéből profin felújítják. Ha olajat cserélnek benne időnként akkor pedig megelőzhető ez probléma is. -
tibi666
senior tag
most viszont találtunk egy szép, kéziváltós 290es dízel mercit.
azt mindenképp megnézzük. -
MPowerPH
félisten
A Facelift már rajta van, gondolom utólagos, mert 97 -es az autó.
Ha 28i -t nézel, akkor csak is 98 vagy az utánit nézzetek, mert kicsit módosítottak a motoron. Azokba már belekerült a Dual Vanos, azért olyan kedvező a fogyi is. A 98 előttiek nem esznek ilyen jól, és nem is olyan kiegyensúlyozottak.tibi666:
Váltó: Dicsérik a steptronic -okat nagyon, megbízható darabok. Annyi, hogy benyáshoz nem túl jó választás, mert borzalmas hosszúak a fokozatok, és nagyon ellustul tőle az autó, fogyi olyan 1l+ a manualhoz képest. Szóval ilyen téren inkább egy dieselhez illik egy ilyen, de ezt leszámítva nincs vele gond. Jó dolog pöckölgetni, de pár óra alatt megunja az ember.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Srácok, nemsokára viszem klíma pucolásra a kocsit, előtte szerettem volna körbeszimatolni. Mégpedig olyan ügyben, hogy mitől lehet az, hogy néha megállok, akk a kocsi a szellőzőn keresztül érezhetően kipufogó gázt nyomat a kabinba? Nem mindig csinálja, sőt elég ritkán fordul elő. A koncentráció nem olyan vészes, csak zavaróan büdös olyankor. Hirtelen nyomja be, utána 2s múlva már nem érezni a szagot, hogy jönne a rendszeren keresztül.
Klímamosásra mennyi a reális ár? Nekem 4k -ért csinálják meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5726 üzenetére
hát ez van nálam is szerintme leömlő tömítés vagy hengerfej vagy pollenszűrőcsere..vagy a lófax tudja....
Annyira azért nem fikáznám az 530d.ket tény e39 530d nem sok rohangál..de benyások igen sok.
e60 530d egy tökéletes verda lehet nem hiába van annyi belőle.
a 20d fogyaszt 6ot.a 30d 8at tuti.
én így is ugyis benyást vennék."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Üdv!Ki cserélt márt manual váltóba olajat?Állítólag atf olaj kellene bele,hogy télen is simán lehessen váltani induláskor.Valakinek tapasztalata van?
A logikában semmi sem véletlen!
-
MPowerPH
félisten
-
mayerlaci
senior tag
Akinek van 2009-es Business CD-je kölcsön tudná adni?
-
Eagl3
veterán
Nagyon szeretem, a formája ezzel a körbe gyári spoiler szettel és ezzel a piros színnel csillagos ötös, mindenki mutogat, azt hiszik, hogy valami több millás sportkocsi .
20. -án viszem Alfás szakihoz, remélem hamar rendbe lesz rakva teljesen és megúszom pár tízezerből. Hétvégén meg nagytakarítás lesz mert elég koszosan vettem át kívül belül.
Jah és nagyon megy , egy e46 320D -t lenyomtam vele a hangja meg brutális.
Kérdésedre válaszolva, E36 -ra semmi képpen nem cserélném el, azt tudtam volna venni ennyiért. Max egy e46 -ra cserélném el.
-
E-Max
tag
Azért kérdeztem, hogy E36-re cserélnéd-e, mert azzal egy árban van.
Ha ilyen jó, akkor az a lényeg, hogy a váltó sokáig húzza...
Ha ki lesz takarítva, képeket kérünk róla.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5739 üzenetére
1.8 benya, 156 ló.
166 kívülről gyönyörűűűűű belül meg ahogy mondod, hányadék...
Mondjuk nem az egész, csak a középkonzol, mert pl hátsó ülések talán csak S-classban jobbak...
Én mikor vettem a volvo-t, gondolkodtam előtte egy 166 3.0 v6-on...
Az a motor, az a hang...
Nézd meg azokat a foteleket hátul: [link],[link]
Meg a gyönyörű motortér...[link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
milyen mocis az alfa infokat plz.
nálam így kezdődik az 5ös bmw...ha kéne
Amugy a g-poweres video odacsap.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
2.0, 155le.
Nézegettem a 166 okat is, de szerintem az már kevésbé fiatalos.
Amúgy nagyon kényelmes, főleg a gyári MOMO sport bőr belsővel. Aztmondták hátul is elég tágas és kényelmes, bár engem ez hidegen hagy. -
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5745 üzenetére
Különösebben nem nagyon kérdezgettem utána, Volvo-éknál egyszer megkérdeztem szerelőt, mondta, hogy valószínüleg valamelyik szűrővel kell kezdeni valamit, majd ha aktuálisak lesznek a cserék, megnézi...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek, ha valaki pályán 145 -el megy, és bemérik, akkor kap büntit? Ebből kiindulva kérdezem.
E-Max: Jah, hát én is remélem, hogy csak ennyi. Mert már gondolok minden rosszra, pl. lyukas a szellőző rendszer valahol a motortérben, és ezért álló helyzetben benyomathatja a rossz levegőt is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Vangelis #5749 üzenetére
Nem engedik el, csak ilyenkor nem közigazgatási eljárás keretében kapod a büntit. Ha jól tudom 10e Ft lehet a max ebben az esetben.
(#5748) BMW001
Lehet, hogy a leömlő tömítés adta meg magát. Járó motornál szaglássz be kicsit a motortérbe, hogy érzel-e kipuff szagot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Diablo IV
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Banggood
- Politika
- iPhone topik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen