Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3toraph

    senior tag

    válasz rgeorge #7117 üzenetére

    Szia!

    Itt tart a dolog: Azt meg tudtam ismerősömtől (MM vevőszoli) hogy érdemesebb a garanciafutárt választani, mert sok panasz van a debreceni samsung szervizre, ne velük küldessem fel ha egy mód van rá. Na mondom akkor call center, lebeszéltem mit hogy, szerviz számát elkértem, erre mondja a géphang hogy előbb regeljek be. Na f@sza, papírok elő, regelnék, erre már szerepel a sorozatszám az adatbázisukban... gondolom előző tulaj beregelte a gépet annó, csak erről nem ejtettünk szót... sebaj, telefonszámot előkeres, felhívom... no de én marha mindent felírtam annó csak a telószámát nem, híváslistában sem mentettem el, most meg nincs meg. :W Felhívtam a call centert, mondom mi a szitu, válasz: adatokat nem adhatnak ki, de felveszik vele a kapcsolatot e-mail-ben. Mondom akkor legyen így, én megadtam nevet számot emailt. Garanciafutárt meg csak akkor igényelhetek, ha beregelek, a call centertől nem - amúgy ez mekkora baromság már? :((( Bediktálok mindent simán ugyanúgy le tudják ellenőrizni hogy igen van egy ilyen gép a birtokunkban és igen még garis.
    Mivel nem tudom, mikorra kapok visszajelzést, kérdezném, hogy szerintetek be merjek menni a debreceni szervizbe?

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák