Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csápájev

    őstag

    Nem tudom a topic stimmel-e de van egy problémám,aminek szeretnék utánajárni, méghozzá egy nem kívánt Microsoft store vásárlás. (PlayitAll)
    Nemrég jött 3db SMS-em,hogy előfizettem Playitallra 600-
    Le is vonta a szolgáltatómtól.
    Novemberben vásároltam a Microsoft storeból egy win 10 kiegészítőt,azóta semmit.
    Magyar nyelvű ügyfélszolgálatuk nincs.
    Ilyenkor mi a túrót lehet tenni azon kívül,hogy letiltottam minden mobilos vásárlást?
    Újra és újra elő akar fizetni, persze küld egy leiratkozós linket is,amin viszont nem lehet leiratkozni,mert magyar szolgáltató nincs a felajánlott lehetőségek között.
    Telenor ügyfélszolgálatnak fingja nincs róla. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák