- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Amazon Kindle
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Illetve elhúzódnak a generációk és 3 generáció lesz a boltokban egymás mellett. RX6800 16GB valószínűleg lesz a polcokon 150k-ért még egy ideig, mert ezek a régi kártyák maradnak népkártyának. Az RDNA3 esetén is ez várható, kivéve ha tényleg drága mulatság volt a chiplet és az RDNA4 tényleg nagyon olcsón gyártható. Jövőre az RDNA4 megjelenése után 200k helyett 150k-s RX7800XT lesz
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
addikt
> PS5 PRO & De a textúrázóblokk az biztosan az RDNA 4-ből származik.
Én azt tippelem:
hogy idén ( még a PS5 PRO rajt előtt - 2024.november.7 )
be lesz jelentve az új RDNA4.Talán már 2024-10-10 -én
az “Advancing AI 2024” event-en:
ahol várhatóan az [ EPYC Turin ; Instinct MI325X ; Ryzen AI 300 PRO ] -is bemutatják.Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
"Ez a CD Projekt sara, és kizárólag őket érinti, máshol ilyen jellegű fejlesztői atombénázást nem is látsz."
Engem, mint felhasználót nem érdekelnek cégek, szerződések stb., engem az érdekel, hogy mit kapok azért, mert AMD VGA tulaj vagyok. Az AMD-nek azon kell dolgoznia, hogy én, mint felhasználó boldog legyek a termékükhöz kapcsolódó funkciókkal. Az NVIDIA és az Intel is ezen dolgozik.
Nem tudom, hogy anno az AMD odament-e a CD Projekt-hez egy bizonyos pénzösszeggel, hogy: srácok ez egy fontos és népszerű játék lesz, mi akarjuk tolni az FSR szekerét és hogy a játékosaink jó felskálázási élményt kapjanak, ezért legyen a játékban mindig a legújabb FSR, ameddig támogatjátok azt.
Ugye elhangzott ez a dolog az AMD GPU részleg vezetőjétől nemrég, idézem, hogy a market share az ok:
"But my priority right now is to build scale for AMD. Because without scale right now, I can't get the developers. If I tell developers, ‘I’m just going for 10 percent of the market share,’ they just say, ‘Jack, I wish you well, but we have to go with Nvidia.’ "
Nekem úgy látszik, hogy az AFMF2-t meg az Anti-lag+-t is azért csinálják driveresen , mert a fejlesztők az NVIDIA-t választják inkább.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ja, azt tudom, hogy már tök rég volt FSR3 mod a játékhoz, ami teljesen jól működött
Én licenszhez kötném az FSR-t és kikötném benne, hogy vagy normálisan megcsinálják vagy sehogy, ahogy az NVIDIA is kér dolgokat a DLSS implementációkor. Egy ilyen félre sikerült implementáció károkat okoz az AMD-nek és érthetetlenül állok ez előtt, hogy nincs semmilyen eszközük ilyen barbár munka a megakadályozására.
Igen, azt értem, hogy könnyű megcsinálni az AFMF2-t azért, mert az általános egységeken fut, de az interjúból szemezve azért az is benne van szerintem, hogy így ki tudják kerülni a fejlesztőket, akik esetleg az NVIDIA-t választják. Nem véletlenül kezdték driveresen az Anti-lag+-ot, ami átalakult játék oldali Anti-lag 2-vé.
[ Szerkesztve ]
-
X2N
őstag
Hadd tegyem hozzá miért is indult úgy a CP2077 úgy ahogy, személyes véleményem, ahogy én átéltem ezt az egészet, Witcher 3 fanként, aki szintén 0 day megvettem és már negyedjére vitte végig...legutóbb az új RT Overdrive-s patch 2.1 kijövetele után.
-Fejlesztő túlvállalták magukat(open world játék gta szintű járműkezeléssel, npc szimulációval, fps nézetből), ezt fejlesztőként elég meredek úgy megcsinálni hogy előtte csak egy Witcher 3 kaliberű játékot csináltál ami nem is fps nézetű, amiben ezek nyomokban sem voltak...meg lehet nézni a járművezetés fizikát, mai napig nevetséges, ahogy a motorokat/jármúveket, járműveknél belső nézetes kamerát kezeli az engine, nincs igazi fizika se stb...természetesen a GTA-hoz hasonlítva mert az az ipari etalon open workd játékként jelenleg.
-managenent bevállalt olyan dolgokat amit nem lett volna szabad: pc mellett konzolokra is bevállalták a megjelenést, minden platformra ugyanabban az időben kiadva(nyilván plusz pénzért). (A fejlesztők nem készítettek még konzolra se ilyen kaliberű játékot, eleve kevesen lehettek ekkora kaliberű projekthez)
-management az nvidia rtx kártyák rt-kihasználására is felvette a pénzt az nvidiától, pc-n ez is plusz munka, igazán hozzáadott érték nincs a felhasználóknál ~2%-a fogja DLSS nélkül vállalható sebességgel futtatni a játékot RT-vel, ezt az időt lehetett volna további optimalizálásra is fordítani amiből mindenki profitálhatott volna(gondolok itt az 500m-nél távolabbra megjelenő sprite-okra amikkel megoldották az autók megjelenítését...na az darwin díjas megoldás volt )
-Saját engine nehéz debugolhatósággal, hiába vesznek fel plusz programozókat idő amíg hozzá tudnak tenni érdemlegeset a projekthez
-management leszerződtette Keanu Reeves-t és emiatt kb fejlesztés felénél a még a sztorit is újra kellett készíteni mindenestül, hogy ott legyen a helyszínen a karakter.
Az már csak a hab a tortán hogy a marketingesek olyan jó anyagokat kaptak a fejlesztőktől hogy nem volt nehéz a fél világot túlhápolni a játékkal kapcsolatban és mindent is megígérni.
Én pc-n próbáltam megjelenéskor, elég erős géppel. Messze jobban futott mint bármelyik konzolon és végig is tudtam játszani mindenféle bug nélkül! Egy akkori konzolnak persze ez már sok volt, persze hogy nem futott jól(Majd figyeljétek meg a GTA6-ot hogy fog futni nem csak a jelenlegi, de még a meg se jelent PS5 Pro-n, kevés már most processzor és emiatt kell majd kompromisszumokat kötni.
Szerintem az egész elkerülhető lett volna ha a management reális elvárásokkal!!, és bevállalva a kevesebb! pénzt, és egy kisebb méretű játék világgal kisebb méretű, rövidebb sztorival, viszont ugyanolyan tartalmas játékot készít. Ahogy a különböző platformokra való fejlesztést is el kellett volna tolni időben. Így meglett volna a kasszasiker minden platformon, és tudtak volna építkezni további kiegészítőkkel még több pénzt termelve...helyette lett egy elképesztő méretű botrány konzolon és évek múlva sikerült a játékot vállalhatóra elkészíteni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Még az RTX 3060 is 100 TOPS-ot tud. a 4070 közel 800 at...
Miben van 30 TOPS a DLSS re?Óvatosan ezzel, olvastunk már tőled ilyet . Minden jobb szerinted a DLSS nél, gyakorlatilag semmi, DF is ezt mondja pont a a videóban [link] hogy ez közel hozza a DLSS szintjét nem azt hogy jobb annál.
A pobléma hogy AI ra egyedül az Nvidia kártyái vannak kihegyezve, ha valami tudja ezt kezelni az az RTX széria.. [link] [link] lehet tudnak valamit a zöldek úgy 3 generáció óta..Amúgy a múltkor azt mondtad hogy nem lesz speciális hardver most meg speciális hardver lesz benne? [link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
S_x96x_S
addikt
> Biztos nem XDNA, mert ahhoz a Sony-nak
> és az AMD-nek sem volt hozzáférése a tervezéskor.attól függ, hogy mikori tervezési kezdést értünk ez alatt.
Mert ha a legkorábbi időpontot, akkor még az "RDN4 RT" - se létezett.
A DLSS 1.00 2019februárban jött ki. a DLSS 2.0 pedig 2020.Apr -ban és
valószínüleg ez lehetett az az esemény, ami kiválthatta
a Sony igényét, hogy legyen felskálázási lehetőség is.
(és lehet, hogy ez volt az az ürügy, amivel a XILINX képbe került )2020Oct: bejelenti az AMD a Xilinx merge-t,
És valószínűleg lehetett "B" terv is - egy XDNA licenszmegoldásra,
ha a cégegyesítés nem sikerült volna.
2022feb - lezárult az egyesítés.
2022may - az amd jelzi, hogy 2023-ban jönnek a XilinxAI-s CPU-k, vagyis a Phoenix.
2023Apr - Phoenix (7040 series, Zen 4/RDNA3/XDNA based) - release. , aminek a tervezését nyilvánvalóan a merge alatt kezdték el.persze nem tudom, hogy mi lesz benne,
de a "hozzáférés hiányát a tervezéskor" - itt nem tartom elég erős érvnek.Ha 2020 -ban az AMD-nek lett volna ilyen technológiája,
akkor szerintem azt rakhatta volna vele a Phoenix -be. De nem volt.amúgy gyakran tévedek.
[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
félisten
Hát persze hogy haszhálhatatlan. engedjük is el. [link]
Az úProcyon pont elggé jól terheli a GPu-t ahhoz hogy láthassa az ember mire képes egy RTX ezena téren.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
"Csak mondom, hogy a PSSR egyelőre minden felskálázót leigáz."
Azért nem tökéletes. DLSS-nél is vannak kisebb hibák, de PSSR-nél is. A videóban látszik, hogy a Last of Us Part 2-ben a sűrű fűnél shimmering-gel, illetve a Gran Turismo 7-nél sokszor a lámpaoszlop vibrál, mint az FSR esetén Én az eddig látottak alapján még nem mondanám jobbnak a DLSS-nél.
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
addikt
> Ha tehát az NVIDIA szerint a Microsoft rosszul dönt arról,
> hogy dedikált hardvert igényel AI-hoz,pár napos hír, de szerintem - ( ~ indirekte ) - ezzel lehet kapcsolatos,
hogy az nVidia - kiadta a nyílt forrású Linux-os GPU Virtualization ("vGPU") Support-ot.
ami jobb konkurens futtatást tesz lehetővé.
( és szerintem ennek lehet egy windows-os / windows driveres változata is )2024-szeptember-24:
NVIDIA Publishes Open-Source Linux Driver Code For GPU Virtualization "vGPU" Support
https://www.phoronix.com/news/NVIDIA-Open-GPU-Virtualization
- "Both Windows and Linux guest VMs are supported."Ha jól értem ez eddig főleg Datacenteres/Enterprise funkció volt,
amit most az nVidia consumer és nyílt forrású vonalon is támogat,
talán a Microsoft Copilot miatt is.[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
DaVE-1
aktív tag
De nem erős ez egy kicsit ahhoz hogy benne legyen a ps5 proban?
350 TOPS vs nvidiánál a 30.... Nekem ez úgy hangzik hogy túl szép hogy igaz legyen azaz szerintem inkább olyan MS féle Flight simes megoldás lesz ahol izombrutál szerverparkról megy ez a dolog mintsem a psről...
-
PuMbA
titán
Akkor még gyerekcipőben volt az AI, szóval ez szerintem fel se merült nekik, hogy teljesen AI legyen, csak egy része. Így is egyértelműen a legjobb minőségű felskálázó a mai napig összességében, tehát az eredeti célt még túl is teljesítették szerintem PSSR-rel majd hamarosan meglátjuk az összehasonlítást, hogy így van-e még, illetve azt is meglátjuk, hogy az RTX5000-res szériával jön-e a DLSS4 még több AI-jal.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kár, hogy megint csak trollkodsz. Fogalmad sincs valójában a Sony PSSR hogy működik valójában, mi a marketing belőle és hogy néz ki az életben. Szerencsére láttunk már pártatlan véleményeket és teszteket már.
jön a szokásos Nvidia fika mert azt gondolod most megint meg lesz váltva a világ mert jön egy skálázó, egy Sony konzolra még csak nem is PC-re ,ami végre eléri a DLSS 2.0 szintjét. Kíváncsi lennék akkor is ezt csinálnád ha Intel és/ vagy Nvidia hardver lenne benne.( természetesen nem , hisz emlékszem hányszor ítélted bukásra a Nintendo Switch-et a megjelenése elött )
Egyértelműen a Sony célja a DLSS szintjének elérése és szinte minden PC portjukat az Nvidia támogatta eddig és egyből belekerült a DLSS a Sony címekbe, nem véletlenül..
A temporális eljárás nélkülözhetetlen a felskálázáshoz AMD nek kellett ehhez jó pár év hogy felfogja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen, ezt már leírtad. Nincs ezzel semmi baj. majd megvárjuk a végeredményt,a hivatalos teszteket, meg a végeles hardvert. A többi csak körítés tőled. Regiszter nyomása az AI teljesítményben sajnos az RX kártyáknak semmi nincs, elhiszem hogy most ezt kötelező támadnod és súlykolnod a követőidnek,de a PSSR Nincs Pc-re és AI teljesítménye a legtöbb RTX kártyának szingnifikánsan magasabb mint a konkurenciáé.
S_x96x_S: Mihez jobb? vagy miről beszélsz ? Komolyan kérdezem... milyen ár/ teljesítményről beszélsz egy BR meghajtó nélkül szerelt refresh konzolnál 330 ezer forintért vagy meghajtóval 400 ezerért? Meg sem jelent...
Hogy jön ide egy 4070 Super? Mert szerinted azt fogod kapni PS5 től ? Hogy hasonlítod össze? miért nem egy RDNA 3 hoz nézed ha már almát körtével akarsz? ahhoz mit tud majd AI ban meg RT ben? Komolyan szerintem egyre lejjebb mész színvonalban .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
A kommentnek nem ez volt a lényege, nem ment át az irónia.
A lényege az volt ,hogy nem kell küzdenie más kártyáknak ezzel az AI teljesítménynél mert nincs számottevő AI teljesítmény. ( nem mintha nekem hiányozna az RTX nél)Az összefüggést nem látom hogy hoztad ide hetek óta egy Playstationra megjelenő felskálázás miatt hogy az Nvidiák AI teljesítménye szar, ezért álltam bele az egészbe.
Megint olyat állítasz egyedül a szakmában, amit máshol nem olvashatunk csak a PH fórumán Abutól. ( fanok szerint azért mert te vagy az igazat látó bölcs)
Példaként ide hozhatnám, amikor azt állítottad ,hogy az eltűnő objektumok az FSR nél azért vannak mert sokkal pontosabb mint a DLSS, és a többi ...
Ezt is beteszem ezek mellé a polcra.
A PS5 ben a PSSR egy remek cucc lesz ebben biztos vagyok. A switch 2 is tartalmazni fog külö NV hardvert AI ra és lassan még egy kenyérsütő is ezt használja. Számomra aggasztó is az irány,de ez legyen az én problémám.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Lacccca87
addikt
Ez szép és jó, csak kb az "elméleti" problémák és "elméleti" tudás többlet, utoljára a HD3-4-es AMD/ATI GPU-k esetében jött be, azóta egy megváltónak kikiálltott funkció sem hozta azt amit beharangoztak, vagy került volna hátrányba az NV. Ezen érdemes lenne elgondolkodni és nem egy új buzzwordon lovagolni, ami szépen megfigyelhető tőled a Mantle API beharangozás óta.
-
félisten
Ez akkor fog kiderülni amikor hozzá kell majd nyúlniuk. Egyelőre nincs a játékokban olyan eljárás, amin ezt reálisan le lehetne tesztelni,a professzionális programokban viszont van és elég durván működik...de majd jönni fog az ACE [link] jelen van az Nvidia Chatbot az RTX kártyákban, [link] és szerintem a DLSS4.0 ami ezen változtatni fog.Akkor kiderül ez, addig csak elmélkedés a részedről miből mennyi hasznosítható valójában majd játékok alatt.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
fLeSs
nagyúr
regiszternyomás = kevesebb regiszter mint kéne... (legalábbis grafika + AI számára, grafikához _vagy_ AI-hoz elég, de a kettőhöz együtt nem)
Btw erről jutott eszembe, hogy Intelnél készülődik egy APX kiterjesztés, amiben megduplázzák az x86-os regiszterek számát. Az egy nagy előrelépés lesz CPU fronton.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
T.Peter
őstag
-
Lacccca87
addikt
Tehát összefoglalva, az az előnye hogy talán fel tudja venni a versenyt a régebbi node-on készülő termékkel, cserébe 3 hónapot csúszik aminek köszönhetően NV ismét letarolja a piacot. "Sounds logical"
Lehet meg kellene ülni a régebbi node-on, hogy időben jöjjenek a termékek (habár felesleg mert még tele a raktár a korábbi genes cuccokkal, amivel szintén nem sietnek eladni).
Ennek a vége az lesz hogy elengedik a szimpla GPU piacot, mert pár %-on rugózni nem nagyon van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
paprobert
senior tag
Mindez egy középkategóriás kártyánál (a valamivel rosszabb perf/watt sem okoz végzetes fogyasztást), drágább node-on, csúszással, és ez fogja a 40%-os marketshare-t hozni...
Jól értem, hogy nem értem az AMD-t?
Továbbra is tartom, hogy egy kb. $300-os, RDNA4-re felokosított 7800XT-utóddal lenne esélye az AMD-nek a 40%-ra. Akár maradhatna egy cutting-1 node (Samsung?), mert belefér, és lehetne tarolni.
Minden más csak az eddigi vesztes stratégia folytatása.#66169 mozesapo
Az eddigi hírek alapján RX480-5700XT-7800XT kaliberű modell lesz a maximum ebben a generációban. Azaz "optimum" kártya, HALO product nélkül.
Nem sebességről beszélünk.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Érthető, ott tényleg fontos a perf/W.
Nem én gondolkodok lehetetlenül. Jack Huynh beszélt ár/érték arányról, "elérhető" tömegtermékről, 40%-ról.
A 40% tudod mit takar?
Ahhoz néhány generáción keresztül Steam HW survey chart-ot kell vezetni, azaz nem árt egy 1060-nál, 3060-nál, 4060-nál nagyobb népszerűségű kártyával érkezni.Ezeknek a kártyáknak a popularitása erősen annak (is) köszönhető, hogy 200-300 dollár körül lebegnek.
Nem luxuscikk. Vagy ha az, akkor nem 40%. El kellene dönteni.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Terek
tag
Szép és jó,hogy luxuscikk meg luxus ár.De ki lesz a célközönség mikor ezeket az "apró" áremelgetéseket amiket csinálnak genenként egyáltalán nem követi le a kereset?Vagy addig fogják nyomatni felfele az árakat míg egyáltalán megveszi még valaki?Mert mondjuk aki most megvesz egy kategóriát 1000$-ért az nembiztos,hogy megveszi a következő genben ugyanezt a kategóriát 1500$-ért mert annyira feltolták hasperkettő....Szóval ez egy egyre zsugoródó spirál mert előbb utóbb besokallnak a vevők.
-
-
paprobert
senior tag
Akkor a "luxus ár/érték arány" a cél, ha jól veszem ki a soraidból. (Van egyáltalán ilyen célcsoport? )
Tartok attól, hogy jelenlegi stratégia a 40% helyett az elvárt eredményeknek csak a felét tudja majd szállítani... karakterileg. Azaz 4 vagy 0 százalékot...
Persze túlzok, de lefele tart a grafikon.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
DaVE-1
aktív tag
"akkor azzal nem tudnak mit kezdeni"
Tudnak csak ahhoz az kell hogy ne platina haszonnal add a kártyáidat... tudod kis nyereség de többszörös eladási számokkal ugyanaz mint nagy nyereség picsáni eladási számokkal.... Érdekes a konzolokat miért tudják adni "bukóval" vagy nullásan? Hát mert sokkal többet tudnak eladni mint ha sokkal drágább lenne. VGA-kkal is igazán tehetnének így
-
sb
veterán
Én nem gaming oldalról közelítem a témát, lévén engem nem érint. Igazából a topicban se nagy nagyon jártam, épp az AI hw fejlesztések oldaláról találtam ide, ha már itt is téma a fejlesztési irányok kérdése.
Szóval innen indulva - meg azért valamennyire a gpu piacot is, inkább régebbről látva az ívét - eleve ezt kérdeztem többször. Ránézek bármilyen kimutatásra és marginális az egész gpu piac a bevételeket, és főleg a profitot nézve. Innen, ill. ehhez hozzávéve a korábbi évek említett vga piaci és gyártói lefelé tartó spirálját, főleg AMD oldalról semmiféle gpu irányú ambíciót nem láttam és nem is látok:
- Az integráltat hanyagolták pedig volt benne potenciál és előnyük is ami azóta eltűnt.
- Dgpu piacon annyit azért tudok, hogy nem tényezők, a felsőházban nem is szerepelnek.
- És a konzolos gaming "előnyüket" sem láttam hatni dgpu, vagy bármilyen más irányba.Notiban van némi áttörés, dgpu-ban is volt az utóbbi években perf/W-ban, Most pedig a platform szintű integráció elég komoly ugrás lehet.
- Ezt látom úgy, hogy fókuszban lehet, a noti piac pedig elég nagy. (és biztosra veszem, hogy az NPU-kkal el is intézik majd az új eladásokat, AMD, Intel, MS, Qualcomm és majd az Apple is tolja ezerrel)
- Mellé/félig átfedésben itt van ez az AI ws téma a Halo kapcsán ami egy jó mellékes szál.
- Amúgy meg szerver, cpu+gpu.
Na ezt nem látom mikor kezdhet visszaütni és visszavenni a kereslet. Egyelőre nem nagyon látszik de annyira megtolták, hogy ennek jönnie kell majd szvsz. -
PuMbA
titán
Persze, biztosan van még mit optimalizálni az NVIDIA Path Tracing megoldásán jobb API-kkal De maga a megoldás látjuk, hogy jó vizuális eredményt ad. Az Unreal Engine 5 Megalights-a is ha jól mondták egy videóban az NVIDIA által használt ReSTIR egyfajta változata.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Sajnos nem, nagyon rossz az eredmény, és iszonyatosan sok a panasz az API-ra."
Nem panaszkodni kell, hanem megcsinálni Ez hasonlít arra, hogy mennyi a panasz a tök egyértelmű és open szósz FSR 3.1-re, ahol még két patch után se bírták megcsinálni, hogy működjön az FSR frame generation az Until Dawn esetén, miközben a DLSS frame generation pöccre megy a játék kiadása óta.
Ha az AMD FSR 3 rossz implementálása esetén a játékfejlesztőkre lehet húzni a lepedőt, ahogy le szoktuk írni ebbe a topikba, akkor szerintem itt se kivételezzünk. Alan Wake 2-ben és Cyberpunk 2077 esetén tökéletesen működik a Path tracing.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Igen, én is az Avatar és a SW Outlaws megoldása mellett vagyok és ahogy írtam, van mit optimalizálni a Path Tracing-en. Csak azt akartam mondani, hogy kiválóan néz ki a Cyberpunk 2077 és az Alan Wake 2 Path tracing-gel. Nehezen tudnánk felsorolni jobban kinéző játékokat.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Soha az életben nem fogjuk ezt gyorsan megoldani, amíg feketedoboz az API-nak ez a része."
Persze, ezen dolgoznak majd az iparágban. Mindenesetre az SW Outlaws-t tényleg azért nem hoznám eme két játék mellé, mert ahogy láttam a víz tükröződések például nagyon zajosak benne. Nem tudom, hogy hanyad felbontáson vagy hány sugárral számolódnak.
X2N: Értelek, de engem nem érdekel, hogy kié, ezért nem is említettem meg eddig egy hozzászólásomban se. A lényeg, hogy ki hozza el a játékokba Mit ér az agyamban
"Az hogy mi ad jó vizuális eredményt nem TE fogod eldönteni továbbra sem. Ez a TE személyes véleményed."
Persze, hogy nem. De azt látjuk, hogy jelenleg a legjobb kinézetű eredményt játékokban RT esetén a Path Tracing adja Ray Reconstruction-nel. A jövőben ez lehet másképp lesz, valszeg az UE5 megoldása.
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
ha az nvidia zárt formátuma a baj, akkor konzolon nem kéne olyan raytracinget látni amitől eláll a szavunk? mert ott nem kéne legyen semmiféle nvidia vagy API limitáció, fejlesztők kapnának egy AMD szállította SDK-t és hajrá.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
paprobert
senior tag
"azért az nagy kérdés, hogy a dual-issue feldolgozást mennyire jó egy olyan konzolcsaládra elhozni, ahol az alap konzol ezt nem támogatja. Ezt biztos csak limitekkel engednék, mert sok parát okozhat egy ekkora eltérés az ALU-knál."
Most már tudjuk, hogy a leírása alapján ~16TF lett a PS5 Pro, vagyis nem lett dual issue a dizájn.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
- SAPPHIRE NITRO+ RX 5700 XT 8G GDDR6
- PNY RTX 4080 16GB GDDR6X TF VERTO Edition - Új, 2 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE RTX 2060 OC 6GB (GV-N2060WF2OC-6GD rev. 2.0)
- Palit RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest