Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #47539 üzenetére

    Lesz némi árkorrekció. De nagyon szabadon ők sem mozoghatnak. Viszont sajnos valahol meg kell fizettetni a drágább gyártástechnológiákon a relatíve nagy lapkákat.

    (#47541) Jack@l: Valószínű, hogy fél éves távlatban az új generációk ismét kapnak olyan meghajtót, ami a startkor mért sebességre rápakol, hiszen ez az elmúlt generációkban is megvolt, de alapból annyira gyorsak az új hardverek, hogy a mostani generáció nem jelent nekik problémát. Raytracingben például teljesen más szintet képviselnek.

    Érdemes megnézni a konzolon az új Spidermant. Abba nemrég rakták bele a raytracing reflectiont. Mindössze 6%-os teljesítményvesztést okozott, pedig ez a legvadabb RT effekt, ami a Turingokon PC-n -40-60%-ot is csinál. Persze az összehasonlítás nem fair, mert a PS5-nek a raytracing pipeline-ja sokkal modernebb, meg PC-n ez a pipeline szabványosan nem is lesz elérhető, de az effekt ugyanaz, a Sony megtalálta az utat ahhoz, hogy szoftveresen ennyire felgyorsítsa. A pipeline egy részét egyébként áthozza PC-re az AMD, vagyis jó esély van rá, hogy a szabványosítás gyors lesz. Elég lesz csak beadni a Microsoftnak, és onnantól kezdve meg kell egyezni a gyártóknak abban, hogy a BVH gyorsítóstruktúra specifikációja mikortól lesz egységes. Ezt három év alatt meg lehet csinálni. Onnantól kezdve jön a kurva gyors raytracing PC-n is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák