Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Ez a végleges megoldás. Az fontos, hogy az FSR3 nem tartalmaz gyárilag késleltetést csökkentő modult. Ez teljesen külön van, és az AMD meghajtója szállítja. Ez sosem lesz az FSR3 része, mert koncepcióból nincs benne, ugyanis nagyon sok fejlesztő azért nem implementálja a DLSS3-at, mert a Reflexet nagyon nehézkes bizonyos motorokkal megoldani, és nagyon költségessé teszi az egész implementációt. Az FSR3 ilyenkor sokkal kisebb költség, mert nem kell foglalkozni olyan dologgal, mint a Reflex. Tehát ez szándékosan van így megoldva, míg az NV ezt megköveteli, felvállalva azt, hogy inkább nem implementálják a DLSS3-at. Valószínűleg ez ahhoz fog vezetni, hogy sokkal gyorsabb lesz az FSR3 terjedése, mert nincs benne egy nagyon körülményes követelmény a késleltetésre.

    Amik fel vannak sorolva azok a képgenerálás problémái, nem specifikusak, hanem a manapság alkalmazott módszer mellékhatásai, amelyek megjelennek a DLSS3-on és az FSR3-on. Nem lehet mit tenni ellene, mert az a működési koncepció szüli a problémákat mindkét rendszernél, hogy visszatart egy kész frame-et, hogy generáljon egy kevésbé frisset. Ez nem bug, hanem fícsőr az NV és az AMD megoldásánál is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák