- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Milyen monitort vegyek?
- Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a végleges megoldás. Az fontos, hogy az FSR3 nem tartalmaz gyárilag késleltetést csökkentő modult. Ez teljesen külön van, és az AMD meghajtója szállítja. Ez sosem lesz az FSR3 része, mert koncepcióból nincs benne, ugyanis nagyon sok fejlesztő azért nem implementálja a DLSS3-at, mert a Reflexet nagyon nehézkes bizonyos motorokkal megoldani, és nagyon költségessé teszi az egész implementációt. Az FSR3 ilyenkor sokkal kisebb költség, mert nem kell foglalkozni olyan dologgal, mint a Reflex. Tehát ez szándékosan van így megoldva, míg az NV ezt megköveteli, felvállalva azt, hogy inkább nem implementálják a DLSS3-at. Valószínűleg ez ahhoz fog vezetni, hogy sokkal gyorsabb lesz az FSR3 terjedése, mert nincs benne egy nagyon körülményes követelmény a késleltetésre.
Amik fel vannak sorolva azok a képgenerálás problémái, nem specifikusak, hanem a manapság alkalmazott módszer mellékhatásai, amelyek megjelennek a DLSS3-on és az FSR3-on. Nem lehet mit tenni ellene, mert az a működési koncepció szüli a problémákat mindkét rendszernél, hogy visszatart egy kész frame-et, hogy generáljon egy kevésbé frisset. Ez nem bug, hanem fícsőr az NV és az AMD megoldásánál is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen