Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #57270 üzenetére

    Azért számít, mert a DLSS elterjedését leginkább az akadályozta, hogy az adott játék teljes játékteréről és az opcionális felszerelésekről is el kell készíteni a neuronhálót, ami:
    - egyik oldalról a driver méretét is nagyon megemeli (Adrenalin 22.2.3 466 MB, míg Game Ready 511.79 786 MB), pedig csak a játékok töredékére készült el a neuronháló,
    - másik oldalról eleve csak a megjelenő játékok kis hányadára lehet elkészíteni a neuronhálót, mert egy játék hosszú időre lefoglalja az Nvidia egyik céleszközét,
    - harmadrészt pedig az Nvidia a jelentős számítási igény miatt állítólag szép összeget is kér a neuronháló elkészítéséért, vagyis a nagy kiadók csúcscímein kívül nem sok játék költségvetésébe fér bele a neuronháló legeneráltatásának a költsége.

    Az FSR ezzel szemben simán a kiadó programozói által beemelhető akármelyik játékba, mert nem igényel sem speciális hardverelemet a kártyában, sem külön driver-oldali támogatást a kártyagyártó részéről.

Új hozzászólás Aktív témák