Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Alogonomus #49802 üzenetére

    Szerecsenmosdatásnak inkább az tűnik, hogy a néhány DLSS-es játékba kapaszkodva próbálják páran védeni az Nvidia kártyák várhatóan gyengébb általános játékteljesítményét.

    Ezzel várjuk meg a teszteket inkább... :DDD

    A DLSS nem csodaszer, csak egy lehetőség, de annak egyáltalán nem rossz, és láthatóan fejlődik, a DLSS 1.0 még eléggé sok hibával bírt, de a 2.0 és a 2.1 egy jelentős ugrás előre. Nem kellene csak úgy félresöpörni.

    Így indult hajdan egy csomó dolog, amire kijövetelekor legyintettek sokan. Én még emlékszem arra az időre, amikor a játék színmélységét lehetett a beállításokban játszani, és károgtak sokan emiatt, hogy alig látható a különbség a 16 vs. 32 biten. Ahogy a élsimitás kapcsán is sokan mondogatták / irogatták, hogy ez nem ér annyit, hogy a játékban tapasztalható FPS nagy részét lehúzzuk a kukába.

    Hogy mi lesz vele, az egy érdekes kérdés, majd meglátjuk.

    Amúgy mókás, hogy ha valaki egy nVidia effektet nem fikáz, akkor az rögtön stigmát érdemel.

    Láthatóan nem jött át a mondanivalóm: ha RT terén az RDNA2 nem fogja lelépni az Ampere-t, és közben nincs a DLSS-re sem értékelhető válasza az AMD-nek, akkor bizony megint hátrányban lesz a versenyben. Nekem fogyasztóként az a jó, ha verseny van, mert ez hajtja le az árakat. Ezt látni lehetett az RDNA megjelenésekor is, hiszen az nVidia nyilván jelentős haszonnal dobja piacra a kártyáit, ha nincs épkézláb konkurenciája, mikor kijött az RDNA, jött rá az nVidia válasza.

    Én pont annak örülnék, ha az RDNA2 (és az Intel Xe, ha egyszer végre kijön) versenyképes lenne az Ampere kártyákkal...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák