Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz #82819712 #46006 üzenetére

    Ez elég érdekes, de melyik videokártyáknak van olyan memóriavezérlője ami profitálhat ebből, vagy hogyan kell ezt elképzelni?

    Rémlik hogy korábban Abu sokat írt az újabb GCN-ek memóriavezérlőjéről, hogy mennyire "okos" és önálló tud lenni, nagyrészt talán a HBCC kapcsán. Most akkor ezzel a WDDM 2.7-el az említett okos memóriavezérlő végre ledobja rab-láncait, és hozhat érzékelhető sebesség előnyt?

    Meg mi van a többi architektúrával, pl. a Navi az ugye "built for gamers", kihagyták belőle a professzionális piacra célzott részeket, látszólag a HBCC-t sem tudja támogatni, (vagy csak tiltják?) ebből arra következtetnék hogy egyszerűbb memóriavezérlője van mint a GCN-nek volt...
    És mi van az nVidia kártyákkal?

    Meg írnak ott a redditen olyasmit is, hogy állítólag ez miatt a kötött memóriavezérlés miatt voltak a Ryzenek lassabbak játékok alatt (Intel-hez mérten), és ezzel feloldódik a bottleneck... ennek mennyi valóságalapja lehet?

    Na meg számomra az se tiszta hogy ehhez a hardveres memóriakezeléshez elég ha csak maga a videokártya driver (és nyilván a GPU) támogatja a WDDM 2.7 ezen újítását, vagy maguknak a programoknak is támogatniuk kell valamit, hogy ez menjen?
    Értsd. visszamenőleg gyorsíthatja a régebbi játékokat is, vagy majd csak az eztán megjelenőket?

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák