- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Nem véletlen a fejlesztési irány, de le vannak.maradva. a DCC az egyik ilyen, ahol azt mondják, hogy lényeges, mert ez kényszeríti a kártyákat másfélszer nagyobb sávszél kiépítésére, ami nagyobb fogyasztással,.felsőbb szegmensben meg a drága hbmmel.jár.
A másik meg ez a geometria, meg a culling. A primitive discard accelerator a polarisban hozott.valamit. a vegában az nggnek (meg a primitive shadernek) kellett volna hoznia - elvileg azt, amit a doomban láttunk.
Olvastam olyan véleményt, mely szerint a dsbr (ami most driverből ilyen per game van aktiválva (+finomhangolva?)) Működéséhez jelentős geometriai kapacitás szükséges - hogy megállapítsa a hardver,.hogy mekkora mozaik részekre kell felbontani. De mivel pont ebben nem jeleskedik a gcn (a nagyobb lapkák), ezért a dsbr haszna csekély, kevéssé tud hasznosulni.
Az órajel fontos, mert az egész lapka működését gyorsítja. Tehát érthető ez az irány is. Ugyanakkor azt még mindig nehezemre esik elhinni, hogy egy Vega64 ne teljesítene jobban 4x16 helyett 6×10 felállásban 50-100MHz-cel kisebb órajelen.
Mármint persze gamingben, és ezzel nyilván meg is válaszoltam a kérdést.A cikk azzal zárja, hogy a tahiti-Tonga-polaris átmenetben hiába vált látványosan erősebbé a geometria kapacitás, alig valamekkora előrelépest jelent csupán a végleges gaming teljesítményben. Remekül megállapítottuk, hogy a 2×8CU-t nem annyira a geometriai kapacitás fogja vissza. De hát ezt kár láttuk a hawaiiban is, ami viszont előrelépes volt a tahitihez képest és a 10-11cu vs 8-9CU különbségét hozta a polaris órajelből. És azt is láttuk, hogy a fiji.mennyire nem volt előrelépés a 4×16 felépítéssel.a hawaiihoz képest.
Kíváncsi vagyok, hogy vajon a Navi, ami gémingre készül, visszatér-e az ideálisnak tűnő 10-12CU/SE arányhoz és születik-e majd 6SE-s változat, vagy bízunk az okos megoldásokban? (Ngg)
Elő kéne venni újra azt a leaket a 20CU-s gfx1010-ről, ami radeon Vii-nek mutatta magát...
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen