Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #45185024

    törölt tag

    válasz Simid #36677 üzenetére

    AMD nem nagyon beszél errlől mert Semi Custom és ott mindig nagy a csend de több mint egy hónapja kijött erről egy részletesebb elemzés.

    Az is érdekes kérdés hogy az AMD G-szériás SOC-jaihoz képest mi változik.

    Vegyük először a memóriakezelést.
    Ott ül a Windows egy 8 GB GDDR memórián, ami valljuk be egymás között HAMM HAMM nagyjából mindennek a másik nagyon érdekes kérdés jön a parancs a CPU GPU beszélget.
    -Hé öreg nyomd már ide nekem a xy memóriarészt épp Lara dekoltázsát textúrázom.
    -Hát haver van egy rossz hírem nincs áttöltési idő mert minden nálad van eleve :D Túl gyors én mondom túúúl gyors :)
    VAAGY ketté van vágva és akkor 4GB-ot kap a CPU meg 4 Gigát a GPU.
    Esetleg ott van még a HBCC illetve egy olyan dinamikus megoldás amikor a játékhoz igazodva a játék programozója vagy egy profil alapján dinamikusan változik a lefoglalási arány.
    ...és akor már ott is vagyunk hogy miért is nem így működik minden a Vega 64 miért nincs alaplapon és a win miért nem használja eleve a HBMet ?

    A másik göndolat ami érdekes a cikk fogalmazza meg ó kényelemisten köszönöm neked :D

    "Visszatérve a chipre, sok felhasználó elkezdte azt hinni, hogy ez a chip a 'Fenghuang' modell, amely az idei év elején megjelent az online benchmarkoknál - egy négymagos chip ~ 28 számolóegységgel. Jelenleg nem tudjuk megerõsíteni, hogy ez a helyzet, hiszen a legfontosabb detektor a számítási egység számlálása, azonban a fentiekben említettek szerint a Subor rendszer chipje valószínűleg extra számítási egységgel rendelkezik a redundancia és a hozam érdekében."
    -Valószínű ezt nézte be a múltkori srác a Navinak mert ő is 3 Mhz órajelről beszélt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák