Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #36558 üzenetére

    Itt ugye maga a számítás mértéke is extrém módok eltér. Amíg DXR esetében a fejlesztők nem igazán mennek egy sugár per pixel fölé (leginkább eddig se), és ott sem viszik el a sugarakat túl messzire, azért professzionális környezetben azért nagyságrendekkel több sugárral is számolnak, mert jóval nagyobb realizmus kell a kép szempontjából. Meg úgy általában a modellek is teljesen mások. Profi szinten egy modell akkora, mint két mai játék összesen. Ezek a szemcsés zajok igazából a minőség növelésével megszüntethetők, de ha ezt növeled, akkor durván nő az erőforrásigény is (nem igazán a számítási teljesítmény a probléma, hanem a memória-sávszélesség), és itt van egy olyan pont, amikor inkább keresel egy minőség és sebesség szempontjából is ideális középutat. A legtöbb renderelő erre ad többféle beállítást, tehát az egész a konfigurálástól függ, és nem igazán a hardverhez van köze.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák