- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Projektor topic
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen alaplapot vegyek?
- GoPro Topic
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36554 üzenetére
Miből kellene? Alapvetően a shading és a BVH határozzák meg a sebességet. Előbbi FP32 számítás, míg utóbbi a memória-sávszélességet zabálja, de nagyon-nagyon dulván. A denoising esetében hasznos a TOPS, de arányaiban ez a shadingra fordított időnek nincs a 20%-a sem.
A 9,76 Gigarays/s azért jön ki neki a Vega 10-re, mert egyrészt ott nem háromszögek vannak, így nem lesz dulván limitáló a memória-sávszélesség, másrészt párhuzamosan futtatja az elsődleges és az AO sugarakat.
A DXR-ben eleve nem lehet hardverre programozni. Csak a Microsoft fallback layer célozható az 1.0-s specifikációval. A DXR 0.9-ben még a programkódból kellett a hardverre programozni, de ez az 1.0-s végleges verzióból eltűnik. Semmilyen célhardvert nem tudsz címezni a programkódból. Az aszinkron compute-ról pedig nem az alkalmazás dönt, hanem a DXR futtatási környezet. Ez dönti el, hogy a compute parancsot odaadja a drivernek, vagy betölti az OS grafikai parancslistájába. Nyilván aszerint dönt majd erről, hogy a driver tudja-e egyáltalán a parancsot kezelni, ha nem, akkor az OS tudni fogja, csak nem compute parancslistában. Rapid packed math a shaderekre vonatkozik. A DXR-hez semmi köze nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Fotók, videók mobillal
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...