Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #36558 üzenetére

    Itt ugye maga a számítás mértéke is extrém módok eltér. Amíg DXR esetében a fejlesztők nem igazán mennek egy sugár per pixel fölé (leginkább eddig se), és ott sem viszik el a sugarakat túl messzire, azért professzionális környezetben azért nagyságrendekkel több sugárral is számolnak, mert jóval nagyobb realizmus kell a kép szempontjából. Meg úgy általában a modellek is teljesen mások. Profi szinten egy modell akkora, mint két mai játék összesen. Ezek a szemcsés zajok igazából a minőség növelésével megszüntethetők, de ha ezt növeled, akkor durván nő az erőforrásigény is (nem igazán a számítási teljesítmény a probléma, hanem a memória-sávszélesség), és itt van egy olyan pont, amikor inkább keresel egy minőség és sebesség szempontjából is ideális középutat. A legtöbb renderelő erre ad többféle beállítást, tehát az egész a konfigurálástól függ, és nem igazán a hardverhez van köze.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Jack@l

    veterán

    válasz Yany #36558 üzenetére

    De, pontosan tudod mennyit számol, ki van írva. Ugyanazzal a projectel, prorender beállítással megnézheti majd mindenki. (gondolom közkincsé is teszi a file-t az amd miután kijött az új drágaszág)

    RTX-el 10 Grays-t emlegetnek, itt meg 8Mray/sec van.

    UI: prorender elterjedése a piacon mondhatni statisztikai hibának is kevés, szóval túl sokat nem árul el a saját fejlesztésű benchmark

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák