Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #28177 üzenetére

    Nem kukázták a Far Cry 2-ben. Az AMD-n DX10.1-ben futott, míg az NV-n DX10-ben. Annyi volt a különbség, hogy az MSAA-nál a DX10.1 számolt pixel fedettségi maszkot, míg DX10-ben nem. Ezáltal az élsimítás DX10.1-ben az alpha textúrákra is működött, míg DX10-ben nem. Az Assassin's Creedben kukázták. De ott is ugyanezt tudta a rendszer - az első patchig. :)
    A DX10.1 a DX11-es játékokban volt előny még, mert az nem csak DX10-re tudott ám visszaskálázni.

    A feature_level_12_1-et is használhatnák úgy, mint a DX10.1-et, mert van benne annyi potenciál, csak tényleg nem teljes a szabvány. Eléggé problémás, hogy van egy funkció szabványosítva, de nincs hozzá szabványos textúraformátum. Tehát vannak még gyermekbetegségek. Valószínűleg a Microsoft ezt a feature_level_12_1-et nem különösebben értelmezte. Beleraktak mindent, amit a gyártók kértek, gondolván az egész annyira mindegy, az Xbox One-ra úgy sem lesz elérhető.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák