-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weor
csendes tag
válasz lacoka55 #57790 üzenetére
Aranyapám, nagyon úgy néz ki, hogy ugyanazzal a járattal érkezett a csomagunk Magyarországra:
...és ezáltal ugyanazt a cumit kaptuk meg
Elvileg úgy lenne, ahogy ates írta, vagyis a múlt héten meg kellett volna, hogy kapjuk, mint ahogy ő is megkapta a rákövetkező héten (ma) az előző hét csütörtökön landolt cuccot.
-
kenand
veterán
Aliexpress standard shipping+Express one nagyon jól működik, sokkal jobb, mint a posta, és még felesleges papírmunka sincs.
-
Weor
csendes tag
Azért az elég szomorú, hogy tök frankón elküldik Kínából, átkerül ide tűzön-vízen át időben, az utazás 95%-án túl van a csomag, itt meg eltűnik a p*csába.
És úgy, hogy két külön cégtől rendeltem, Kínában ezt észre tudták venni, összevonták, rendesen követhető, regisztrált, itt meg landol a cucc és utána konkrétan köddé válik.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mondjuk Németországban hány ilyen eset fordul elő és itt mennyi ilyen eset van... tippem az mondjuk lenne.
Reménykedem még persze, hátha csak a karácsonyi dömping, elvileg még 1 hónapig szavam se nagyon lehet, de azért na, más már megkapta azt, amit később rendelt szintén a világ másik végéből, én meg szopóágra kerültem.
Én is akarom a csomagooooom
-
Jahno
veterán
Német/svéd vonal sem mindig sokkal jobb, de nekem veszett el csomagom Londonon belül is. Amin meglepődök, az pld. Venezuela. Amilyen rotty állapotban van az egész ország, a Posta pld. "működik". Legalábbis csomag nem tűnt el, most írta ismerős pár hete "
megkaptam az utolsó küldeményt. Ma voltam érte a postán, mert eddig több mint 2 évig nem működött a posta nálunk a pandémia miatt.
A doboz szerint 2020. február 11-én érkezett az országba. Múlt héten telefonáltak, hogy van egy küldeményem, menjek érte. "Akad minden bezzegnyugati országban lopás, konténerfosztogatás is, meg laza postás, aki kukába dobja a napi pakkot és inkább elmegy kocsmába.
-
lacoka55
aktív tag
-
fairi
addikt
-
Weor
csendes tag
"Akad minden bezzegnyugati országban lopás, konténerfosztogatás is, meg laza postás, aki kukába dobja a napi pakkot és inkább elmegy kocsmába."
Így van, meg bezzegnémetországban is van, aki letol a belső sávban és nem áll meg a zebránál. Meg itthon is van öregező magyar, meg nyugdíjast 500 forintért megölő magyar.
Ez a faékegyszerű megközelítése a dolgoknak és van az, amiről én beszéltem. Vagyis az arányok figyelembe vétele, mert nagyon nem mindegy, hogy valami 0,5%, vagy 10,5%.
Egy csöppet elkanyarodtunk... Én is akarom a csomagooooom
-
Weor
csendes tag
válasz lacoka55 #57806 üzenetére
Nekem ez az első kínai rendelésem, szóval lövésem sincs, hogy kihez lehet fordulni, ha nem kerül elő a batyu.
Nekem az is ködös, amit itt írtok valami online befizetés, mert emailt sem kaptam november 18-a óta - akkor írta az Ali, hogy becsomagolták és úton van a szajré
-
ecaddsell
aktív tag
A FedEx-el újraküldött alis csomagom már 2 napja vecsésen pihen "Package available for clearance" státuszban.
Ilyenkor tőlem várnak el valami adatot (nem kerestek sem elektronikusan sem normál levélben) vagy megcsinálják az ali által küldött elektronikus adatok alapján?
(Az alis számla alapján a 27% ÁFÁ-t már kifizettem az alinak...).[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Mondjuk olyat nem szeretnék, hogy mégegyszer ki kelljen fizetni az ÁFÁ-t amit elvileg az Ali már beszedett (visszakeresve a topikban nem példa nélkül álló), ha erre gondoltál...
A vicc az hogy 5 nap alatt a fél világot beutazta a csomag (már volt japánban, utána franciaország, németország) itt meg két napja semmi (megakadt).
Holnap megpróbálom elérni őket.
Köszi. -
laca223
csendes tag
Bocs, lehet hogy gyenge elméjű vagyok, nekem még mindig köd az új rendszer. Volt egy vásárlásom, amit az Expressone ki is hozott rekord gyorsan!!! két hét alatt. Most viszont van egy csomagom 158271900014376913603860 követési számmal, ami még sehol nincs, de reménykedek, mert ez is Expressone szállítású. És van még egy csomagom (jellemzően cseh raktárból rendelve mégis a németektől jön) CI052683897DE ami a követő szerint a végén a magyar postával fog érkezni. Ezzel megszívom és még fizetnem kell vagy sem?
-
Topikgazda
válasz laca223 #57815 üzenetére
Csehország és Németország EU-s ország EU-n belül lassan 18 éve nincs vámolás, az a CI052683897DE pedig német postai azonosító. Ha EU-s postai azonosítóval küldenek Kínából valamit az a Magyar Posta szempontjából EU-n belüli küldés.
Az Express One pedig Magyarországon belüli szállítás.[ Szerkesztve ]
-
mályva
aktív tag
ha 217 usd értékben rendelek, vagy 190 usd értékben és már fizettem vat-ot, és nem holland postás cimkével adja fel a kinai, akkor mit kell majd még fizetnem? sima aliexpress standard shipping lesz
Megbízhatóságom: 220 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
ecaddsell
aktív tag
Ma felhívtam a FedEx-et. Persze, hogy nem jutottak el az IOSS adatok a vámoláshoz...
Az, hogy ez kinek a sara nem tudom, mindenesetre én elküldtem a számlát amit kaptam, aztán meglátjuk.Nem ez volt az egyetlen csalódásom az alis vásárlásokkal mostanában.
Miután a posta "Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése" levelére kifizettem a díjat az a csomagom is megállt a csomagpostán. Miután már szombat óta nem mozdult (úgy látszik ott szombaton is dolgoznak) felhívtam őket, hogy hol lehet a csomagom. Annyit tudtak mondani, hogy ott nincs, nézzem meg a letéti (kisebb) postán. Tényleg ott volt.
Persze értem én, hogy az a 399Ft amit pluszba kaptak nem egy nagy pénz, de ugye nagyon sok pénzt kaptak a rendszerük fejlesztésére és még mindig itt tart a dolog, hogy miután kifizettem a díjat se egy értesítés, se egy SMS, se egy e-mail (pedig már egyszer megtaláltak), hogy átvehető a csomagom. Ennek is nekem kellett utánamenni.Az alis eladók pedig elkezdték azt játszani (már a második esetem a hónapban), hogy miután kifizetem a drágább terméket elküldik az olcsóbbat (legutóbb olyat ami nem is volt opció a vásárlásnál). Ilyenkor persze indul a dispute és visszakérem a különbözetet, de úgy érzem, hogy nekik még így is megéri. Nekem persze nagyon nem jó így mert nem azt kaptam amit szerettem volna, és hiába fizettem Paypal-el azaz a Paypal állná a visszaküldés árát, de ez minimum hetek múlva és elég macera (azaz maradtam a részbeni refund és az értékelésnél jól lehúzom, hogy "not as described").
Az olcsóbb termékek vagy nagyon be vannak ragadva vagy azokon nagyobb az eladó haszna (pláne ha nem mindenki indít refund kérést), mindenesetre ez eléggé eltántorít a jövőbeni vásárlásoktól (nagyon vissza kell nézni az eladó értékeléseit, de az sem minden). -
mályva
aktív tag
Már kifizetett rendelés után, elkezdte mondani az eladó, hogy nem tudja dutch postával küldeni mert az plusz 30 dollár, akkor mondtam neki küldje free alival- azt mondta az ugyanaz. mit mondjak neki? Akkor a pénzt minek fogadta el? Mivel tudná küldeni ingyen?
Megbízhatóságom: 220 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
Golfplusz
csendes tag
Köszöntelek Benneteket!
Már rég jártam erre, mert nem rendeltem tavasz óta, de most újra belecsaptam.
Olvastam az elmúlt időszakban leírtakat, de nem találtam arra vonatkozóan infót (ezért bátorkodom megkérdezni), hogy járt e valaki úgy mint ma én, hogy az Aliexpress Saver Shipping módot (UH...BE) az összes rendelésem esetén átírta az Ali. Nem egy eladó hanem több eladótól vásároltam különböző termékeket, és választottam minden esetben a Saver Shippinget. (mert az elvileg mentes a két Áfa alól) De ma kaptam egy Aliexpress Standard Shipping számot az összes megrendelésem esetén, csak az egyiket teszem be ide. (5 rendelés) Ez mennyire természetes? Illetve ha jól emlékszem akkor a Standart Shipping is jó szállítási mód az Áfa tekintetében. A szállítási infók még a Saver Shipping esetén jöttek, de most nem tudom hogy újra fog indul minden infó?
A választ előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
kenand
veterán
válasz White Mage #57826 üzenetére
A bejegyezést nem neked szántam, csak leírtam a saját tapasztalatomat.....
Több csomagom jött standard shippinggel (itthon express one hozza ki), nem volt egyikkel sem gond, flottabbul megy, mint a postán keresztül érkező és nincs plusz papírmunka. Aliról július óta nem is rendelek másképp. Sajna még -a ritkán elérhető -az EU warehouseok is rosszabbul működnek nekem. Ott kamu tracking van a legtöbbnél, és sok kínai hazugság.. feladták, én nem veszem át a postán, persze csak duma, tracking nem mutat semmit sem....(#57825) Golfplusz
ÁFA-t nem úszod meg semmiképpen sem, kifizeted vásárláskor, csak a kezelési díjat és a papírmunkát lehet megspórolni...
[ Szerkesztve ]
-
Golfplusz
csendes tag
válasz kenand #57827 üzenetére
Igen, köszönöm, azt nyugtáztam, hogy vásárláskor kifizetem, csak nem szeretnék úgy járni mint azt itt sokan írták.
Ha jól értelmezem akkor az 5 megrendelésemet egy nyomkövető szám alá vették, egy csomagként. Kicsit másképpen megy most minden mint tavasszal.[ Szerkesztve ]
-
White Mage
csendes tag
Azt nem tudohatom hogy más átveszi-e a nevemben, de mint mondtam, pont ez is bajom, hogy ezt bárki megteheti. Az biztos, hogy a lakás lakói közül senki nem vette át, az emlíett napokon vagy senki nem volt itthon, vagy mondták h nem járt futár.
Megfejelném 2 további "tünettel":
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=158271900012228153601211
a tracking szerint ugye közel 2 hete "delivered", gyakorlatilag tegnap kaptam sms-t és ma kézbesítették.
ezen kívül próbáld felhívni az express one-t (+361/8777400) menük: 1-> ügyfélszolgálat, 3->pénzügyi osztály 4->kárügyintézés,
--ha 4-es nyomod, újra felsorol mindent, ha több 4-es gomb után nyomsz 1-est akkor pedig "köszönjük hívását" duma, és bontja az automata a vonalat.Ezt az AE oldalon melyik menüben tehetem meg, a dispute üzenetbe beírtam, el se olvasták.
-
mályva
aktív tag
Miért mondja a kinai alin hogyha paypal al fizetek nem kell tax ot fizetni?
Most ez mi?
If you pay with paypal, it is also good for me, because the platform does not need to collect taxes.vagy mire gondol?
Megbízhatóságom: 220 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
ecaddsell
aktív tag
válasz mályva #57831 üzenetére
ÁFÁ-t (27%) mindig fizetni kell, akkor is ha Paypal-t használsz.
A Paypal vásárlói védelme is jó.
Azt, hogy neki miért jó nem tudom, de ez ne tartson vissza.
Esetleg valami olyat akar az eladó, hogy neki fizess direktbe az Alit kihagyva. Na ilyet még sose próbáltam és nem is ajánlom. Amikor az alin fizetsz paypal-t kell választani. -
veze
őstag
válasz Debilon #57833 üzenetére
Lu.. az Luxemburg lesz , nem?
az meg akkor free...és bedobós, én azt gondoltam róla eddig, de nem vagyok ebben biztos azért kérdeztem
ecaddsell: hogy neki miért jo?..mert pl pont emiatt szivesen választja sok mindenki fizetésre, de sokan nem figyelnek arra, hogy minden egyes fizetéskor külön át kell állitani a deviza váltás az ő átváltásukról a kártyát kibocsájtó bank váltására ( ugye azt a fix beállítási lehetőséget kivették hogy ezt elég legyen egyszer megtenni a beállításoknál) Az meg közismert hogy mocsok drágán minden banknál drágábban váltanak..[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Golfplusz #57825 üzenetére
Ez így működik, hogy összeszokták vonni, ezeket majd a számok alapján az Express One fogja kézbesíteni, amit egybe vonnak azokat egy zacsiba teszik bele. Nézd itt a nyomkövetést, ne arra várj hogy valaki küldjön valami adatot, aztán ha az Express One megkapja (Raktárukba érkező szöveg akkor meg az ő oldalukon tudod pontosan követni.
-
Topikgazda
válasz White Mage #57830 üzenetére
Én az ügyfélszolgálatot ívom, nem tudom mi ez a kárrendezés, de írásban kell azt a panaszt benyújtani hogy a futár nem kézbesíti neked a küldeményeket.
És ez a pénzügyes nem tudja megadni a futár elérhetőségét ahhoz hogy rákérdezz látod hogy kézbesítve, de kinek adta oda.Bár ha aznap beírod a nyomkövetési számot ha nem is kaptál értesítőt olvasható a telefonszáma.
Az hogy a szomszéd azt mondja hogy nem jár a futár, nem releváns, nem figyeli a bejárati ajtót 24 órán keresztül. Az sem biztos hogy nem vette át más, csak te nem tudsz róla, nem azonos a két dolog. Nem csak külföldön lopják el a szomszéd csomagjait.
Írtam ötleteket, én ennél többet nem tudok segíteni. -
fairi
addikt
Ha belgákkal küldi akkor nem biztos. Onnan tudom, több csomagom júl1-én érkezett be magyarba (volt ami belgákhoz is júl1-utáni volt), de belga cimkés volt, nem volt rajta áfa, és mégis átjött sarcmentesen.
Jelenleg is működik a kiskapu nem tudom.
Vagy csak magának akar jót eladó és mályvát megszívatni. Ez a valószínűbb. -
White Mage
csendes tag
Köszi.
A panasz tegnap este már elment.
Nem mondtam, hogy a szomszéd nem veszi át, de ha a futár neki adja oda helyettem, akkor ő a ludas, hiszen a szomszéd nem azonos velem, anélkül hogy velem egyeztetne (a futár) semmilyen jogalapja nincs más címre kézbesítenie. Lakótárs tuti nem lopta el, az hótziher.
"ha aznap.." Tudod kinek van arra kapacitása, hogy kb 30 egyszerre úton levő csomagot állandóan figyeljen, mikor melyiknek változik a státusza.Csak az érdekel, hogy szerinted miként kéne másképp a dispute-t kitölteni?
-
vasi89
addikt
válasz tbalint3 #57844 üzenetére
ez az idei karácsonyi időszak nem sikerült túl jól senkinek. Valószínű az EO is túlvállalta magát ezekkel a csomagokkal. Nem mentség, mert át kellett volna gondolniuk, de valószínű ez nem az aliexpress sara. Ő leszerződött valakivel aki nem tudja teljesíteni amit vállalt. De valószínű Januárban visszaáll a rend. Illetve szerintem az is közrejátszik, hogy a magyar cégek is, akik tudják messziről kerülik a postát és az olcsóbb futárcégekkel küldenek. A többi cég sem tud időben szállítani. Nekem az alza tologatta 1 hétig a pesten belüli kiszállítást, logisztikai problémákra hivatkozva...
-
White Mage
csendes tag
Fejlemény:
Megosztom, hátha másnak is segít.
--> A magyar céggel (expressone) nem sikerült dűlőre jutni, a 30 napos kivizsgálásuk alatt az AE hisztori még rég idejét múlt lesz, és mellesleg ők (erről a diszpécser tájékoztatott) nem vállaltak egyik küldeményre sem értékbiztosítást, ha sérülne, elveszne. (így könnyű szét tenni a kezünket kérem), és nem tudnak dokumentumot felmutatni annak bizonyítékául hogy számomra kézbesítették a csomagot.
--> az AE helpcenterébe átverekedve magadat EVA automatikus üzenetein, van olyan elágazás aminek a végén emberi ügyfélszolgálatossal tudsz beszélni (ide KELL A NYELVTUDÁS, nem lesz elég ha állandóan google translatelsz mert félre fogjátok érteni egymást --> nekem nem kellett, de mondom azoknak akik szintén megpróbálják az utat, hogy ha ők nem beszélnek eléggé angolul, akkor kérjenek meg ismerőst aki igen) -> az emberi operátorral sikerült tisztázni a komplett helyzetet, beleértve a mai kézbesítéshez tartozó téves trackinget is ami 2 héttel korábbra hivatkozik, és gondoskodott a megoldásról a maradék 3 kritikus esetre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz White Mage #57846 üzenetére
Ha már nekem írtad, sértődés ne essék, de te sem tudsz felmutatni semmit, hogy nem te vetted át. Van egy szignó hogy te vetted át, ami a kézbesítéskor kerül feljegyzésre közvetlen kontaktus nélkül (nem íratják alá a kütyün), mivel van valami Covid járvány. A Magyar Posta is így kézbesít most.
Ráadásul majd ha a válaszukban elutasítanak akkor nem jutsz dűlőre.
De továbbra sem értem hogy miért nem próbáltál a futárral beszélni, mert vagy letagadja és akkor egyértelműen ő felelős vagy kiderül hogy kinek lett odaadva.
Az értékbiztosítás a Cainiao megbízásból kézbesített küldeményekre nem a szállító cég kötelezettsége, szóval ez nem új információ, hiszen így működik. A Magyar Posta sem vállalja, hanem a küldő posta, az MP csak az általuk átvett és értékbiztosításos szállítás fizetése esetén biztosítja.
Akkor az indok a hibás nyomkövetési bejegyzés volt, erre van dispute ok.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Egyik kedvenc UH...BE-s csomagom október 27. óta továbbra is kitartóan parkol valahol. Vagyis már lassan 2 hónapja nem ad életjelet magáról, ami azért elég durva. Az eladó azt mantrázza, hogy a választott szállítási mód (Cainiao Super Economy) esetén nincs nyomkövetési infó, de legyek türelemmel, úton van a csomag, de mivel BE-s lett, biztosra állíthatom, hogy eddig minden ilyen csomagomnál követhető volt az útvonal, amennyiben valóban mozgott. A Yanwen infója szerint csak összekészítették, és még el sem jött Kínából. Vajon keresztet vethetek rá?
[kép] -
floratm
senior tag
A posta adatpótlásra szólitott fel, aminek eleget tettem eképpen:
Ezen jól látszik a küldeményszám, és hogy mennyit fizettem. Nem paypalrol utaltam hanem bankkártyával történt a dolog. Még ki is emeltem sárgával hogy az eladó rendezi az áfát...
Erre most megint ugyanaz az a sablonos üzenet, pótoljam: "fizetést visszaigazoló dokumentum, számla"...
Mi a rákot adhatnék még ezeknek??
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest