- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Akkor csináljuk így.
1. kategória: Minimális mozgás – Statikus vagy lassan mozgó környezetek
Főbb példák: virtuális művészeti galériák, 360 fokos videók, közösségi VR-platformok, például a VRChat (ha elsősorban helyhez kötött)
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~95%-a gond nélkül kezeli ezt a szintet.2. kategória: Mérsékelt mozgás – sínen vagy irányított mozgás
Főbb példák: Hullámvasút-szimulátorok, vezetett túrák, Google Earth VR
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~80%-a képes kezelni ezt a szintet, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.3. kategória: Közepes mozgás – Irányított mozgás bizonyos sebességgel
Főbb példák: Versenyjátékok, repülőszimulátorok, egyszerű first person élmények
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~65%-a képes kezelni ezt a szintet, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.4. kategória: Nagymértékű mozgás – teljes mozgás és gyors változások
Főbb példák: Első személyű lövöldözős játékok, mint a „Half-Life: Alyx”, „Beat Saber” expert szinten, „Superhot VR”
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~40%-a képes kezelni ezt a szintet hosszútávon, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.5. kategória: Extrém mozgás – Rendkívül dinamikus és kiszámíthatatlan környezetek
Főbb példák: űrcsaták, akrobatikus vagy parkour-alapú élmények, gyorsan változó platformok
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~20%-a képes kezelni ezt a szintet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.