Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz eszement24 #12780 üzenetére

    Mielőtt leírnátok a Riftet, mint hibás példányt, a következőket érdemes végigpróbálni:
    - Windows energia menedzsmentnél le kell tiltani, hogy kikapcsolja a nem használt usb eszközöket. Ez az egyik leggyakoribb oka, amiért a szenzorok vagy a hmd random időközönként leválnak a windowsról.
    - Nvidia driver ne legyen 388.59 verziónál újabb. Az újabb driverek hajlamosak összeakadni az oculus driverrel és ez ki-bekapcsolódásként jelentkezik a riftben. (A driver elindul, rift bekapcs, driver crash, rift lekapcs, driver újraindul, rift bekapcs ... és így tovább.)
    - Próbáljátok újrainstallálni az oculus szoftvert nulláról csak egy szenzorral és a hmd-vel touch kontrollerek nélkül. Ha így megy normálisan, akkor jó eséllyel a roomscale tracking zavar be, azaz a két szenzor +hmd már sok az usb kontrollernek.
    - Ha elsőre nem megy, szisztematikusan le kell tesztelni az usb csatlakozókat. Azaz egyikbe a hmd, másikba a szenzor, majd fordítva, majd végig az összesen. A rift nagyon érzékeny az usb3 szabványra és sok usb kontroller ugyan elszüttyög mondjuk egy külső vinyóval de valójában nem 100%-osan usb3 kompatibilis. Még ha nem is ez a hiba okozója, a rifthez érdemes venni egy fresco logic kontrolleres usb kártyát, hogy ne kelljen az egyéb eszközökkel osztoznia a sávszélen. Az összefoglalóban ott a link a rift kompatibilis inateck kártyákhoz.

Új hozzászólás Aktív témák