- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- SSD kibeszélő
- Milyen videókártyát?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
Hirdetés
-
Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
ma Három és fél éve is készült friss Nokia 225 4G-s upgrade-del, az idei verzió viszont visszahozza az eredeti formatervet is.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz Davidgta #12749 üzenetére
A Duck seasont felejtsd el, kb 1 órás játék.
Nekem az Arktika és a Lone echo is megvan, de már mindeki tudja, hogy én Echo mániás vagyok
Szerintem a Lone echo nagyobb élmény, de az Arktika-t vittem végig kétszer, annyira jó volt benne lövöldözni.
Az Echo-t kb 9 óra végigjátszani, az Arktika valamivel rövidebb, kb 8 óra, de mondom, 2-3 végigjátszás egyből van benne.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kazmerr
aktív tag
Ezeket próbálta valaki?
Gunheart multiplatform (rift-vive) lövölde - https://www.oculus.com/experiences/rift/1269161316471258/
Job Simulator (mennyire tartós?) - https://www.oculus.com/experiences/rift/1069133196442024/
The Wizards - https://www.oculus.com/experiences/rift/1708711415835546/És én is ajánlok a 15$-os akcióra:
Pinball FX2 VR (Ez Gear VR-on megvan, ott zseniális) -
https://www.oculus.com/experiences/rift/1044201475659209/ -
kiskuplung
őstag
válasz proci985 #12754 üzenetére
Pont tegnap vettem meg, mert 20$ volt amiből eltoltam 15$ kedvezményt, szóval 5$-ból megvolt.
És most játszottam vele 1 órát.
Hát nem tudom, Te írtad, hogy milyen jó játék?Én így első körben hatalmas fekete ponttal díjaztam, hogy a máskor tűpontos kézkövetés itt kb 5 centivel el van állítódva. Az Oculus Hometól kezdve a Robo recallon át pontosan ott vannak a virtuális kezeim, ahol én gondolom és érzem, de itt nem. Amikor összeérintem a két kontrollert, akkor a látvány szerint még mindig van egy 10 centis rés a virtuális kezeim közt.
De ezen még túltenném magam, viszont azon már nem, hogy ha kinyújtom a kezem, akkor kb. ott ahol az alkarom fele van, megakad a virtuális kéz/fegyver, miközben én még kis túlzással plusz fél méterrel kinyújtom a karom. És ez az effekt 360 fokban érvényes, vagyis olyan mintha egy láthatatlan búra alatt lennék. De ez így nagyon rossz érzés, mert közben az igazi karom kinyúlik a búrán kívülre, és csomószor csak hadonászok egy ellenfél előtt, mert bár fizikailag elérném, a játék mégse engedi. Ennek vajon mi az oka?A játék amúgy erősen béta verziós hatást kelt. A második pályán kapásból sikerült beleteleportálni egy lépcsőbe, ahonnan csak a reset position tudott kihozni. Aztán pedig eljutottam a pálya második felébe, ahol egyszer csak nem jött ellenfél, ezen meg csak a restart level segített
Szóval én nem vagyok elégedett annyira. A harcrendszert amúgy szokni kell, kb így az első óra végén éreztem rá, hogy ha módszeresen csendben mindenkit lekaszabolok, akkor senki se vesz észre és nem lőnek rám. Mert ha tűzharcra kerül sor, akkor sajna ez a játék nem díjazza a hősködést. Pl. a lövések repesszerűen szétterjednek, és emiatt sokkal nehezebb akár csak elhajolni is a lövedékek elől, szemben a (szerintem) sokkal folyékonyabb Robo recall-lal. Ott az első perctől kezdve éreztem, hogy ott vagyok, és én irányítok. Itt meg csak kínlódok az időlassítással, meg azzal, hogy valahogy jó helyre teleportálódjak. Mert szerintem az sincs rendben, csomószor tök másfelé ugrik, mint ahova a kurzor mutat.
Ja és szerencsére megy a 360 fokos tracking, mert amúgy a jobbra-balra klikket az esetek 10%-ban be se veszi a játék, ennek se tudom mi az oka.Amúgy ha minden működik, akkor elég jó kis ninja-szimulátor. Néha sikerül bevinni egy-két jobb kombót, akkor tényleg jó érzés önti el az embert. A grafika olyan, amilyen, kicsit Wii-hatást kelt. A zene viszont nálam betalált, legalábbis még most is dúdolgatom
De ezzel az irányítással szerintem kezdeni kéne valamit, bár lehet, hogy több idő kell neki, míg beletanul az ember. -
proci985
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #12755 üzenetére
a jatek elejen vegigmentel a beallitasokon? hogy milyen magasan vagy, hol a kezed? kapcsold be a karakter animalasat is, ugy lehet ellenorizni hogy mindent oda hisz a jatek ahova gondolja, ez ugye a gugolas miatt kritikus.
azt komolyan vegig kell nezni, nalunk a ket meter magas sracnak volt ugyanez a baja a 180centire belott setuppal. egyebkent setupnal lehet nezni milyen pozicioban van az ember, szoval erdemes megnezni, hogy tenyleg stimmel-e minden. a kb 155 centis csajnal ugyanez volt a baj, hogy rossz helyen erzekelte a derekat.
egyebkent hoskodni tenyleg nehezebb es ra kell erezni, kb ugy kell benne haritani, mint superhotban. betanulasi nehezsege tenyleg magas, en valahol az arizona sunshine, a robo recall es a superhot utan vennem elo eloszor de ha tulmegy az ember az elejen szerintem eszmeletlen moka.
clippinggel nekem egyszer volt bajom de elvileg reszeltek rajta par napja egy patchel (heten nem VReztem, gyakorlatilag behavazott a melo).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz proci985 #12756 üzenetére
Igen, de megmondom őszintén, hogy nem értem hogy korrelál a magasságom ahhoz, hogy a játék szerint milyen messzire tudom kinyújtani a karom? Olyan messzire akarom kinyújtani, mint az Oculus home-ban.
Nem a derekam érzékelésével van a baj, az rendben van. Előre-hátra és oldalra nem megy jól. Van egy maximum táv, amit enged, és hiába nyúlik túl a karom, a virtuális kezem megáll egy ponton,. Mondanom se kell, hogy ez milyen rossz érzésAdok még esélyt neki, mert valahol látom benne a zseniálitást, dehogy a learning curve-je nem olyan, mint a Raw Data-nak vagy a Robo Recall-nak, az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #12757 üzenetére
ebben igazad van, a learning curveja nem elhanyagolhato.
hu, na ez egy erdekes dolog, hogy a kezed nem erzi eleg hosszunak.
en baratokkal VR esten is elovettem, de kb 5 perces "hogyan mozogsz" tutoriallal indultunk es kezdoknek a sunshine arizona jobban mukodott, pont amiatt, mert magas a learning curveja. utobbi nekem lehet azert nem tunt fel, mert a robo recall / gorn / superhot / sunshine arizona / arktika.1 / from other suns / climb / killing floor kombot mind minimum kiprobalas szinten toltam.
egyebkent az is beszedes, hogy ha elfordulsz a kepernyotol akkor visszafele a kezdo helyen a matrixot idezo treningszoba van, es teljesen megvan az "I know kung fu" erzes miutan az ember megcsinalja az elso becsuszasat.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
s:zozo
aktív tag
válasz Davidgta #12749 üzenetére
Szia!
Duck Season-t játszottam és nekem nagyon tetszik. Bizony benne van jó adag nosztalgia.
Ne hallgass kiskuplung felszínes véleményére.
Ugyanis a játék a régi NES Duck Hunt game és a korszaknak állít emléket.
A történet szerint egy kisfiú napját követhetjük végig, onnantól, hogy megkapja a játékot és lefekvésig játszik vele.
Ez kb. 1 óra. Igen ám, de 7 befejezés van ezeket úgy tudjuk előhívni, hogy különféle nehézségi fokozaton újra és újra végig játsszuk azt a bizonyos napot amelyek eltérhetnek nem csak a befejezésben, hanem a lövöldözés részeknél ill. a kinti szoba résznél is, igaz ezek általában nem mindig nagy eltérések. Figyelni kell a szobában levő változásokra és keresnünk kell az interakciókat is. Érdemes kézbe venni a NES kazikat és bele helyezni a konzolba ill. a videomagnóban is tudjuk cserélni a filmeket. Ez a nosztalgia része.
A szenzorokat jól kell elhelyezni, mert a játékban találkoztam 360*-s résszel + a puska kezelését is egy kicsit szokni kell, hisz nincs a kezünkben a fegyver fizikailag és a töltésnél néha téveszthetsz.
Szóval az az 1 óra vélemény csak egy picit igaz és a játék ha tényleg ennyiből állna akkor nem kapna jó értékeléseket. Jó tanács mindig, azonnal pótold a lőszert.
Nekem 4 befejezés van meg és még küzdök a hard fokozattal. Lehet 2 könnyű és 2 közepes játékot is választani, nálam így is be adta elsőre a 4 befejezést. -
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #12755 üzenetére
"De ezen még túltenném magam, viszont azon már nem, hogy ha kinyújtom a kezem, akkor kb. ott ahol az alkarom fele van, megakad a virtuális kéz/fegyver, miközben én még kis túlzással plusz fél méterrel kinyújtom a karom. És ez az effekt 360 fokban érvényes, vagyis olyan mintha egy láthatatlan búra alatt lennék. De ez így nagyon rossz érzés, mert közben az igazi karom kinyúlik a búrán kívülre, és csomószor csak hadonászok egy ellenfél előtt, mert bár fizikailag elérném, a játék mégse engedi. Ennek vajon mi az oka?"
Ez karakter rig hiba.
A karokat un. inverz kinematikával irányítja a játék, azaz a kezed pozíciójából visszafelé számolja ki, hogy hogyan kell elfordulnia az izületeknek.
A matekját még a NASA fejlesztette ki a robot karok könnyebb irányításához: ahelyett, hogy a user az izületek elforgatását egyenként kontrollálná meghatározza, hogy a kar végének hova kell érkeznie, az izületek elforgatását pedig kiszámolja a rendszer. A módszert aztán átvették a CG animációs szoftverek is.
Mivel az izületeket ilyenkor nem az animátor kontrollálja, normál esetben a rigekbe limitációkat építenek, hogy az animátornak ne kelljen sokat vacakolnia a vágódásokkal (amikor az egyik geometria belecsúszik a másikba) és a nyúlásokkal. Ha pl. külső nézetes fps-el játszol, ott baromi zavaró, ha a limiteket nem állítják be normálisan, és a karakter karja átnyúl a saját testén, vagy természellenesen megnyúlik.VR-ben viszont a limiteket vagy ki kell kapcsolni, vagy a játékos fizikai paramétereihez kell igazítani, hogy elkerüljék az általad is vázolt helyzetet, amikor a virtuális kezed adott pontokon nem engedelmeskedik az akaratodnak. Ezért látszik pl. VR-ben a karaktered tükörképe gyakran nyomoréknak, mert a limitek nélküli inverz kinematika össze-vissza gubancolja a karokat (engedi vágódni és nyúlni őket), belülről viszont így működik jól az irányítás.
Az adott játékban a karaktered külső nézetből valószínűleg jól nézne ki, de ez ugye kevésbé vigasztaló, ha magát az élményt rombolja. Ebben az esetben vagy eleve rossz karakter designnal, vagy nem végig gondolt (és tesztelt) karakter riggel van dolgunk.
-
kiskuplung
őstag
válasz #54625216 #12762 üzenetére
Valószínűleg ráhibáztál, mert pont a beállításos résznél egy tükörképben látom a karakteremet, és ott minden jól néz ki. Nem is mozdul meg, amikor én már túlnyúltam a karakter karja adta határokon (már kinyújtja a karját teljesen, amikor nekem még be van hajlítva könyökből)
Köszi, most, hogy tudom mi a baja, utánaolvasok, hogy hol lehet kikapcsolni. Lehet, hogy írok a fejlesztőknek is, úgy láttam elég jó fejek.
Szerk. Úgy látom nem vagyok egyedül: [link] , és úgy tűnik ott is a megoldás[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz kiskuplung #12763 üzenetére
Szóval ez volt a baja, hogy nem kapcsoltam be az elején a "Long limbs" kapcsolót. Így most már olyan, amilyennek lennie kell.
Most már csak annyi bajom van vele, hogy bugos, mint az állat. A második pályát már negyedszerre kezdtem újra, mert hol úgy beragadtam egy lépcsőbe, hogy nem tudtam kijönni, egyszer meg nem nyílt ki az ajtó amin be kellett volna jönni az ellenfeleknek
Közben próbáltam az íjat is, bár ne tettem volna. Leírhatatlanul bugos. Amikor előveszem, akkor kirajzolja az íjat függőlegesen, aztán ahogy elforgatom, ott marad az eredet modell halványan, és így mintha egy X alakú íj lesz a kezemben, Borzasztó hülyén néz ki
Van lehetőség surikent is használni, hát az meg végképp használhatatlan, nem is jöttem rá, hogy mitől függ, hogy mikor dobja el. Valahogy egyszerre kell nyomni 2 gombot is meg közben lendíteni is... de... meh..
Ennek a játéknak még early accessben kellett volna maradnia.
De már egyre jobban megy, kezdem magam cyberninjának érezni -
raskolnikoff
őstag
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
-Solt-
veterán
-
Gigi01
őstag
válasz raskolnikoff #12766 üzenetére
Ezt írták a RE7-re is.Csak jó legyen.
-
kiskuplung
őstag
válasz Pitti11 #12765 üzenetére
Ebben a játékban van 3rd camera view is (felvételhez), és gondolom ott jön a képbe. Ha bekapcsolom ezt a "long limbs" módot, akkor eltűnik a karakterem is a beállításoknál, gondolom mert hülyén nézne ki hogy "megnyúlik" a keze. Érdekes probléma, eddig még nem találkoztam vele.
-
Gigi01
őstag
válasz raskolnikoff #12770 üzenetére
Nem tudok róla.
-
Raymond
félisten
válasz raskolnikoff #12770 üzenetére
Egy honappal az exkluzivitas lejarta elott ez volt:
With the resounding success of Resident Evil VR for the PlayStation VR headset in its first year, we asked Masachika whether gamers can expect to see the game on HTC Vive or Oculus in the not so distant future.
“At the moment, we have no plans regarding systems other than PlayStation VR.”
Eleg egyenes valasz, alltalaban mashogy szoknak fogalmazni ha jon valami de meg nem mondhatjak nyilvanosan ki mert el az exkluzivitas.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Megjelent a PAYDAY 2 VR! [link]
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #12765 üzenetére
Attól, mert nem rendereli a játékos karakter minden geomertiáját belső nézetből, még meg kell lennie a teljes karakternek, különben nem tudna pl. találatot, ütközést, stb. érzékelni vagy árnyékot és tükröződést számolni.
Ezen kívül ha van többjátékos mód, akkor látni kell a másik játékosok karaktereit is. -
tobias88888
őstag
válasz raskolnikoff #12766 üzenetére
Vagy két hónapja nem játszottam már iRacingen kívül VR-ban, de erre benevezek. A sima skyrimben úgy is van vagy 1000 órám
-
Uzi74
senior tag
válasz kiskuplung #12773 üzenetére
Köszönöm, ki is próbálom hamarosan. (Kell hozzá az alap játék, még szerencse hogy benne van a steam könytáramban, fene se tudja hogy került oda - biztos valami bundle-ban volt)
-
Segal
veterán
Az alapjatek volt mar ingyenes valoszinuleg akkor huztad be csak mar nem emlekszel ra.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
fulton
addikt
Srácok, ez nekem mi a f* nem nyillik ki?
Itt járok. -
eszement24
aktív tag
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Van egy CV1, amit az egyik haverom vett és nem igazán akar jól működni. Tudni kell, hogy felszámoltak egy szabadulószobát és több volt kollégám is vett onnan és mindenkinek tökéletes, de ez valahogy nagyon nem. Nem tudtam a helyszínen kipróbálni, így megvettük, baromira nehéz volt beüzemelni, vissza lett víve, kicserélték a másik azonnal működött.
Igen ám, de random időközönként ledobál (fel-le kapcsolódik, úgy tűnik, hogy kábelhiba, de mégsem), minden gépen és rendszeren más a nyűgje, a srác komplett gépet is cserélt miatta, az sem oldotta meg. Nálam van a régi gépe, de nekem nem elég combos a videokártyám (gtx 670), nekem pl a szenzort nem akarja látni a cucc win7 alatt, win 10 alatt meg a rifft kapcsolódik fel-le.
Az a kérdésem, hogy van-e olyan rift tulaj aki budapesten lakik (lehetőleg belváros és 13. kerület) akihez el lehetne vinni megnézni, hogy az ő tökéletesen működő kombójához, hogy ha bedugnám az enyém, akkor milyen lenne? Majd esetleg cserélni hogy ő szenzora, enyém, ő szemüvege, és ez.
Azért kérek ilyet, mert lassan 1 hónapja ígérgeti volt kolléga, hogy segít és megnézzük, de konkrétan baszik rám és nincs kihez forduljak. Az a cél, hogy megtudjuk, hogy a rift jó-e, vagy az egész pakk úgy általában. Mert MSi alaplapja volt régen ott is az usbvel szórakozott és a mostani asuson is. Neki gtx 980 g1 van,tehát minden hardveres körülmény adott.
Nekem 4820K 32Gb ram, neki 8700K 32Gb ram.
Természetesen nem ingyen kérném ezt a szívességet.
Ja igen, kiegészítések. Szerintem a neten található összes varázslatot végigpróbáltuk már az alap újratelepítéstől a külső usb kártya beszerzéséig (olyanra amit az oculus feketén-fehéren leír a honlapján, hogy azt támogatja)
A tulaj akitől vettem (én intéztem az egészet) be is vallotta, hogy azért adja el az egész szobát, mert unja a rifttel való szarakodást, rengeteg probléma volt velük. Viszont a másik két kollégám azóta is vígan használja és teljesen meg vannak vele elégedve. Ezért lenne jó tudni, hogy selejtes-e. Ugyan sajnos több hónap eltelt azóta, míg minden lehetséges dolgot kipróbáltunk, megvettünk, végig zongoráztunk, (és egyikünk sem szenved időbőségben) így visszavinni már nem lenne értelme, de legalább tudnánk, hogy mivel van gond és hogy javítható-e vagy sem.
Előre is köszönök minden segítséget
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #12779 üzenetére
De láttam már mindent.. a kádat is bele is nyultam..(meg is bántam)..de nem nyillik..
-
kiskuplung
őstag
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #12782 üzenetére
Keringek itt egy ideje már min békafing a lvegőben ...
De akkor megint leszambázom.
-----
Más: payday 2 ben vr persze...nem lehet adott részeknél menteni?
Most épp egy olyan részén vagyok amikor lopakodni kell (day2 küldetés) és egy laptopba be kell lépnem De mikor belépek akkor elkezd visszaszámolni az a piros óra a kezemen és vége.
Megint kezdhetem elölről az egészet már vagy ötször estem neki mindig ugyanaz a vége.. elérek A laptop ig Minden oké bejelentkezek erre beindul a visszaszámláló óra és vége.. kifagy a játék hogy nem tudom de.. meg se tudok mozdulni ... Próbáltam rákeresni YouTube on de nem találtam -
proci985
MODERÁTOR
válasz eszement24 #12780 üzenetére
usb2es porttal is csinalja? x79es lapod pontosan milyen?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
s:zozo
aktív tag
-
eszement24
aktív tag
válasz proci985 #12784 üzenetére
Igen, sajnos azzal is
Van amikor a szenzor azt mondja, hogy gyorsabbra is tudna csatlakozni és nem hajlandó bevenni az usb 2.0-t, a haveromnál meg bedugjuk és az elején a detektálásnál is usb 3.0-t ír 2.0 helyett, szóval nagyon változatos ott is.
A lapom MSI X79A-GD45 Plus
-
Raymond
félisten
A Sprint Vector iranyitasahoz csak en vagyok hulye?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
s:zozo
aktív tag
válasz eszement24 #12780 üzenetére
Nem lehet, hogy energia takarékkosági hiba? beállítási kérdés?
Kapcsold ki, ha eddig nem tetted az energiatakarékosságot ezeknél az eszközöknél.
Más nem jut eszembe és látom sok mindent megpróbáltál.
Gondolom tényleg valaki más részvétele segíthet biztosra.[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz fulton #12792 üzenetére
LOL, nem mondod komolyan. Ennél azért lesznek ám nehezebb feladatok is
A Payday2vel még régen játszottam nagyon sokat, ilyen laptoposra nem emlékszem. De amúgy igen, úgy van ahogy írod: ha bukod a pályát, akkor előlről kell kezdeni. Ezért célszerű többen játszani. Én már izgatom a régi haverokat, hogy nyomjanak velem egy kicsit. Ők sima desktop verzióban, én meg VR-ban
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #12793 üzenetére
Nekem a szemem megfájdult a payday 2 ben. Akciónál--- le is vettem a szemcsit.
Komolyan mondom neked hogy nem nyomtam eléggé le a kilincset és már a tököm tele volt az egésszel hogy mi a fenét kelkl itt csinálni. Már vissza is indultam..
próbálom a játékokat, de amiben nem fájdul meg a szemem és élvezem az még mindíg a ping pong[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz fulton #12794 üzenetére
Sok mindentől függ ez. Magától a játéktól (bár ezek szerintem már egész jól meg vannak csinálva), a számítógép teljesítményétől, emberi genetika és a megszokás.
Én anno a DK2-be pl 20-25 percet bírtam, aztán a CV1-be olyan 45 perceket, most meg már órákat is kényelmesen elvagyok az Oculusba. Van 20 VR játékom meg pár ingyenest is próbáltam tehát azt sem lehet mondani hogy kevéssel próbáltam"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz eszement24 #12787 üzenetére
tudod milyen usb hub controller van rajta?
pl az asus x79es lapokon szemet volt, a giga x79es extra vezerlo meg az innatecken levo korabbi variacioja es driveresen hajlamos osszeakadni az innateckkel
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
válasz eszement24 #12780 üzenetére
Mielőtt leírnátok a Riftet, mint hibás példányt, a következőket érdemes végigpróbálni:
- Windows energia menedzsmentnél le kell tiltani, hogy kikapcsolja a nem használt usb eszközöket. Ez az egyik leggyakoribb oka, amiért a szenzorok vagy a hmd random időközönként leválnak a windowsról.
- Nvidia driver ne legyen 388.59 verziónál újabb. Az újabb driverek hajlamosak összeakadni az oculus driverrel és ez ki-bekapcsolódásként jelentkezik a riftben. (A driver elindul, rift bekapcs, driver crash, rift lekapcs, driver újraindul, rift bekapcs ... és így tovább.)
- Próbáljátok újrainstallálni az oculus szoftvert nulláról csak egy szenzorral és a hmd-vel touch kontrollerek nélkül. Ha így megy normálisan, akkor jó eséllyel a roomscale tracking zavar be, azaz a két szenzor +hmd már sok az usb kontrollernek.
- Ha elsőre nem megy, szisztematikusan le kell tesztelni az usb csatlakozókat. Azaz egyikbe a hmd, másikba a szenzor, majd fordítva, majd végig az összesen. A rift nagyon érzékeny az usb3 szabványra és sok usb kontroller ugyan elszüttyög mondjuk egy külső vinyóval de valójában nem 100%-osan usb3 kompatibilis. Még ha nem is ez a hiba okozója, a rifthez érdemes venni egy fresco logic kontrolleres usb kártyát, hogy ne kelljen az egyéb eszközökkel osztoznia a sávszélen. Az összefoglalóban ott a link a rift kompatibilis inateck kártyákhoz. -
eszement24
aktív tag
válasz #54625216 #12799 üzenetére
Az nvidia drivernek utána nézek és kipróbálom.
Az összes többi megvolt. Írtam is a kérés mellé, hogy tényleg kb az ÖSSZES elérhető trükköt megcsináltuk.
Igen, szereztünk be inateck kártyát (az is szép sztori volt az Amazontól) és azzal ugyanezt produkálja.
Srácok hónapok óta ezzel szopunk és kezd elfogyni teljesen a türelmem, és ahogy írtam, nincs végtelen időm. Nem lehetséges, hogy valaki megszán és ki tudom nála próbálni, ahelyett, hogy szisztematikusan végig megyünk az összes dolgon újra? Higgyétek el, hogy bújtam az oculus fórumokat, a youtubeot és úgy általában mindent. (Az energiagazdálkodás volt a második, a szisztematikus szét dugdossuk az usb-ket, hogy mit érzékel és hogyan az pedig az első, az újratelepítéssel együtt)
Ráköltött a srác egy kisebb vagyont (gépcsere, ilyen-olyan kiegészítők, varázslatok..), de nem hatott.Volt a kezemben Dk1 és Dk2 is, egyiket sem volt babazsúr működésre bírni elsőre, de ez tényleg mindenen túltesz. És ahogy mondom, működik majd egyszer csak elkezd ki-be kapcsolgatni az ő gépén. Az enyémen még arra sem hajlandó, hogy működjön.
Most a hétvégén neki esek újra, de már kezdem egyre jobban feladni a reményt, hogy megtudjam mi a fene van vele.