Hirdetés
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Monyos
aktív tag
Sziasztok!
Jártam már itt korábban, akkor Grande Punto-val kapcsolatban érdeklődtem, sajnos rögtön elvitték a kiszemeltet, így továbbra is keresgélek.
Azóta már körvonalazódtak az elképzeléseim és végül két Fiat típusnál kötöttem ki, amiből szeretnék egy jót kifogni, Grande Punto T-Jet vagy Bravo T-Jet.
A jelenlegi hahu felhozatalból kettő van ami szimpatikus lenne árban is:
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Dynamic
Fiat Bravo 1.4 T-Jet DynamicA két autó árban pontosan megegyezik, a felszereltsége a Puntonak a leírás alapján bővebb, de sok minden hiányzik a Bravo oldaláról, aminek Dynamic modell révén benne kellene lennie (pl. ESP).
Külsőre mindkét autó tetszik (elsősorban kisebb, 5 ajtós autót szeretnék), de a Punto belseje sokkal puritánabb, fapadosabb hatást kelt a Bravo belteréhez képest, ez plusz pont a Bravo számára.
Bravo kormánya elég ramaty állapotban van, de ez 20k körül felújítható, ha jól láttam neten a bőrözős hirdetéseket.
A Bravo 6-os váltójáról olvastam már rosszakat több helyen is, ez a Punto 5-ös váltójára is igaz? -
426os
őstag
5ös váltóval nincs gond. A Bravo 6osa a hirhedt M32 (hátramenet az egyes mellett), ebben a csapágyak előszeretettel mennek tönkre. Hallatszik, ha már baja van. Ha vásárláskor okés, akkor is érdemes kalkulálni a felújítással, ha mégis előjön a hiba.
Bravonál a digitklíma is plusz költségekkel járhat..
-
TheProb
veterán
Miért érzem úgy, hogy DZ-ék még az anyagktg-be is beleépítik a munkadíjat...?
Olajcsere anyagos munkadíjjal 25e
Hátsóhíd szilent, anyagos munkadíjjal 35eElső lengéscsillapító 2db ~50e
Kézifék bowden 20db = 12e
Első alsó lengőkar 2db ~63e
Kulissza javítás 5e
Munkadíj: 25eGyakorlatilag mindent, amit írnak 50-20%-kal olcsóbban tudok megvenni, ha pl bemegyek az utcáról a ZSU-hoz...
Egyedül a hátsóhíd szilentek cseréje korrekt, mert ott a 35ben benne van a munkadíj is. De pl. első telót 17ért tudok venni (Monroe). Persze ha én viszem az anyagot, akkor +30% a munkadíjra...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz TheProb #6753 üzenetére
Mindenhol így van.
Ha kiírnák a rendes munkadíjat, akkor senki nem menne oda, ezért beleteszik az alkatrész árba. Ha viszed az alkatrészt, akkor nyilván ezt a módszert nem tudják alkalmazni, így jön a plusz kétjegyű %.
Mindenki olcsón akar autót szereltetni, de irreális árakat várnak az emberek. Nézd meg, hogy nyugaton milyen árakkal dolgoznak a szervizek. Nem hiába hordják haza a kocsikat szervizelni az Ausztriában meg Németországban élők is. Ezért mennek az autószerelők is nyugatra, mert ott meg lehet élni belőle. Itt meg elvárják, hogy gyorsan, precízen és lóf.sz pénzért kínlódjanak a kuncsaftok lerúgott kocsijaival.
Én számlás helyre szoktam hordani szervizelni a kocsimat, ahol értenek is hozzá. Évente egyszer szoktam olajcserére vinni, meg ami addig gyűlik apróságokat még megcsináltatok. De nem is szokott 6 számjegy alatt megállni a szervizdíj soha. Cserében pontos a meló, nem kell visszajárkálnom, hogy szarul csinálták meg, mert nem találomra alkatrész cserélgetés megy, hanem tényleges szerelés szakértelemmel. Nem is kell heteket sem várnom, hogy na vajon mikor lesz belőle valami, hanem amit megbeszélünk, azt tartja.
Összességében véve megéri, nincs stressz, meg időrablás. Mert bizony összességében az olcsó szokott a legtöbbe kerülni...[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #6754 üzenetére
Nemtom, személy szerint azt tartom korrektnek ha nem az alkatrész árral mutyiznak, hanem a munkadíjhoz írják oda a teljes összeget. Nem azzal van a fő baj, hogy mennyi a végösszeg, csak ez számomra picit száj húzós. Bár, ha pl. az említett telós árat nézem. Akkor gyakorlatilag teleszkóponként 15ezeret fizetek még a munkadíjon felül, ami nem kis lóvé. Főleg ha azt nézem, hogy nem egy váltószétszerelés bonyolultságú dolog.
De tudom, biztos én vagyok a kampósorrú.Másik megközelítésből nézve, meg én vagyok a hülye, hogy nem Felcsúton kerestem magamnak barátokat. Akkor biztos nem érdekelne ennyire, hogy mire mennyit adok ki.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz TheProb #6755 üzenetére
Szerintem csak azért ért ez téged váratlanul, mert nem tudtad, hogy ez így megy. De sétálj oda bárhova a teleszkóppal, hogy te ezt szeretnéd velük kicseréltetni. Mindenhol olyan árat fogsz kapni, hogy a szívedhez kapsz tőle. Ha esetleg találnál valahol olyan helyet, ahol tényleg azon az olcsó áron dolgoznak hozott alkatrész mellett is, akkor írd le, hogy mi is tudjuk hol élnek az unikornisok
Vagy ha úgysem olyan bonyolult, akkor: szereldmagad.hu
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TheProb #6755 üzenetére
Nemtom, személy szerint azt tartom korrektnek ha nem az alkatrész árral mutyiznak, hanem a munkadíjhoz írják oda a teljes összeget
vs
De pl. első telót 17ért tudok venni (Monroe). Persze ha én viszem az anyagot, akkor +30% a munkadíjra...
most akkor mi van?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #6753 üzenetére
Ez szinte mindenhol így van! A kedvezményt a szervizek kapják, és, hogy a kedvezményből mennyit adnak az ügyfélnek (egyátalán adnak-e valamit) az a saját üzletpolitikájuk része.
Egy régi kollégához hordom a Lanciámat, (már húsz éve nem javítok autót) akinél kétféle rezsióradíj van.
- Anyagos óradíj (Ő adja az alkatrészt) 5000.-Ft+ÁFA
- Anyag nélküli (Te viszed az alkarészt) 8000.- Ft+ÁFA
Szerintem ez teljesen korrekt! Sokan eleve elhajtanak mint a legyet, ha meghallják, hogy hozott anyagból akarsz javíttatni autót."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #6762 üzenetére
de a kedvezmeny/forgalom az miattam jon csak letre neki, nem maganak veszi, hanem nekem
ez egy olyan osztonzo kene legyen, hogy ezzel jobb arat tudjon adni nekem a komplett melora, es nem azert adjak neki, hogy lenyelje
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #6763 üzenetére
Persze, ezért írtam, hogy szervizfüggő mennyit ad vissza az ügyfélnek. De sajnos, ezekben az alkatrészárakban a kedvezmény, gyakorlatilag egy "kényelmi díj" ami a szerelőnek is és az ügyfélnek is jó, hiszen naponta legalább kétszer van kiszállítás. Ennek a költségét pedig nyilván az ügyfél fogja megfizetni. Úgy lenne korrekt, ha közösen fizetné az ügyfél és a szerviz! Ahogy előtte írták is, ha megnézel egy Bárdi vagy Unix max. kedvezménnyel csökkentett listaárat, az nagyjából pariban van a ZS+U és egyéb kereskedők áraival, viszont ott nincs meg az a ki.aszott nagy háttér akik a kiszállítást és a logisztikát végzik.
Amikor én voltam autószerelő vállalkozó ('90-es évek), nekem még heti egy komplett napom ment el az alkatrész beszerzéssel, aminek szintén volt egy díja amit kifizettettem az ügyféllel. Elvárta az ügyfél, hogy az alkatrész számla a nevére (de sokkal inkább a cége nevére) szóljon és fel volt háborodva amikor 25% anyagigazgatási költséget felszámítottam neki!
Nehéz ügy ez! A legjobb az lenne, ha a szerelőknek nem kellene trükközniük a kedvezménnyel és az ügyfelek pedig minden gond nélkül ki tudnák fizetni a javítás árát. Nem kellene Csányi Sanyihoz szaladni személyi kölcsönért egy kulpung csere miatt.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
nyogo83
senior tag
Pl egy kettostomegut+kuplungot 50-70k kozotti munkadijjal cserelnek(atlagos esetben azert ez boven belefer 1 embernek nyugiban a 8 oras idejebe).
Akkor a kedvezmennyel 150-180k kozott mozgo kettostomegut pl ne szamolja 300k koruli teljes arral. meg kuplungot 100k korul a 60k helyett.Ezzel a kedvezmenyes gonddal csak ez a gond. Az alkatresz ara nincs egyenes aranyban a javitas elvegzesehez szukseges idovel, ami indokolna, hogy abbol egeszitse ki a munkadijat.
-
nyogo83
senior tag
válasz CharlieDrop #6768 üzenetére
Szerintem meg az altalam felhozott esetben feszegessuk. Az, hogy mennyibe kerul fenttartani a vallalkozasat, nem jogositja fe arra, hogy ne legyen korrekt.
A valaszod masodik felere visszaterve meg: gozod sincs, hogy mirol van fogalmam es mirol nincs
Vallalkozasom van lassan 10 eve, az egyik legjobb cimboramnak autoszerelo muhelye van, a masiknak motorszerelo muhelye tobb alkalmazottal, szoval mellelottel.
Annyit elmondhatok, hogy egyikojuk se nyeli be a kedvezmenyen nyert kulonbozetet, hanem korrekt oraberrel dolgozik.Nehogy megmagyarazd, hogy ha egy motorvezerlo csere max 1 oras munkadija korrekt, hogy vagy 200k-ert szerzi kedvezmennyel de 350-ert szamlazza ki? Csak mert neki koltsegei vannak...aha.
-
gipsztigris
addikt
válasz nyogo83 #6767 üzenetére
Itt jön a képbe az ún.becsületességi faktor a szerelő részéről. Mármint, hogy mennyi kedvezményt ad a megrendelőnek.
Én esetemben volt választási lehetőség, és ez már korrekt! Nyilván azt választottam, hogy kifizetek 80 ezret az 50 helyett a kuplung cseréért, viszont nem csak harmincezret spóroltam azzal, hogy én szereztem be az alkatrészt. Viszont a vállalkozó mindenképp rizikózik ha hozott anyagból dolgozik. Egyrészről a garancia, másrészről pedig az esetleges téves rendelés, ami miatt adott esetben egy vagy több napig pihen a kocsi szétszedve amíg az ügyfél ki nem cseréli a nem megfelelő alkatrészt. Az online katalógusok korában is sajnos rengeteg az elírt cikkszám és hibás adatbázis."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Monyos
aktív tag
Megnéztem a korábban linkelt Bravo-t, nagyon sok parkolási + egyéb sérülés + legalább egy cserélt elem van rajta, illetve rögtön teszteltem a váltót, hogy az általad említett probléma megmutatkozik-e.
Nagyon nehezen járt a váltó, főleg az 1-es és 2-es fokozat, talán egyedül a 4-es fokozat volt sima, a többi, mintha ragadna, recsegős ropogós érzete volt. Szó szerint kellemetlen volt váltani a fokozatokat, mintha egy mákdarálót tekernék.Úgyhogy keresek tovább...
-
nyogo83
senior tag
válasz gipsztigris #6770 üzenetére
" Viszont a vállalkozó mindenképp rizikózik ha hozott anyagból dolgozik. Egyrészről a garancia, másrészről pedig az esetleges téves rendelés, ami miatt adott esetben egy vagy több napig pihen a kocsi szétszedve amíg az ügyfél ki nem cseréli a nem megfelelő alkatrészt. Az online katalógusok korában is sajnos rengeteg az elírt cikkszám és hibás adatbázis."
Igy van, ezzel teljes mertekig egyetertek. Ahogy azzal is, hogy a munka aranyaban legyen korrekt es az adott "kedvezmenybol" atadjon valamennyit. Foleg mivel neki koltseg sok esetben az anyagbeszerzes, de nem annyira, mint a fentebb emlitett arakon.
Azert irom idezojelesen, mert ez az egesz kedvezmeny egy felfujt lufi. Amikor gyakorlatilag utcarol betevedo ember 6-8 kulonbozo autoalkatresz kereskedesbol megkapja a nagyok(Bardi, Unix) altal kedvezmenyes aron arult cuccait. Ez olyan mint a gumigyartok listaarai: Random Michelin gumi 60k gyari listaar szerint, de barmelyik gumisnal 18k. -
CharlieDrop
veterán
válasz nyogo83 #6769 üzenetére
Van aki meg szeretne élni, valaki meg látástól mikulásig melózni. Ennyi
Van vállalkozásod?
Akkor tudod, hogy mi mennyi. Ha te szeretetből adod a munkádat, a te döntésed.
Egy esetben lehet kifogásod, ha rosszul végzi a munkáját.Drága? Menjen máshova Akkor majd mindenki újragondolja az árait
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nyogo83
senior tag
válasz CharlieDrop #6773 üzenetére
"Ha te szeretetből adod a munkádat, a te döntésed."
Szoval se mondtam ilyet, hogy nem kell megfizetni a munkadijat, illetve ingyen kellene dolgozni, csak a kapzsisagnak is van hatara(illetve a "nekem az jar" hozzaallasnak).
Atlag rezsioradij 8-12k kozott mozog legtobb helyen. (pl haverom motorszervizeben ha jol remlik 8k brutto/ora)
Az emlitett peldaim megtortent dolgok voltak, konkretan a kettostomegu+kuplung csere.1 nap alatt kesz volt az auto, arra kapott 68k-s munkadijat a nagybatyam. Kuplung szett 68k, kettostomegu 164k-ba kerult tobb helyen is 1-2ezer forint elteressel.
Ehelyett az alkatreszekert 412k-volt a szamlan osszesen(Bardiban ennyibe kerult a "teljes aron", megneztuk akkor).
Kis hijjan 200k a kulonbseg, ami zsebben maradt plusszban a szerelonek.(mint nem munkadij)Nehogy azt mondd nekem, hogy ez lenne a korrekt viselkedes. De ott a masik konkret pelda a motorvezerlo cserevel (az is sajnos megtortent).
Ha a fenti peldaban az alkatreszek nem 412k-ba hanem 6-700k-ba kerulnek teljes aron, akkor szerinted a kb 300-350k-nyi kulonbseg is "jogosan jar" es korrekt hozzaallas(akar 1 oras munkaert is)?Ja, mellekesen: rengeteg kiadasom van nekem is, cimboraimnak is. Atlagos, fix oradijjal dolgozunk, nincs semmi ugyeskedes(az en teruletemen nem is lehet).
Pl de hogy hasonlo teruletrol legyen pelda: a motorszervizesnel kozel azon az aron kapja az ugyfel alkatreszeket mint ahogy rendeli, mert erdekes modon ott a motoralkatreszes nagykereknel nincs ilyen Bardi/Unix fele 40-50%-os kedvezmeny.
Megis fullon van egesz evben, folyamatosan tudja up-to-date tartani szerszamokkal, felszerelesekkel a muhelyt, raadasul full bejelentve korrekt fizuval alkalmazottakat tartani, mellette eleg jo nyereseget is szed ki a cegbol. Akkor o hogy tudja megcsinalni?[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #6773 üzenetére
Volt a TC-n egy cikk errol tavaj osszel….tanulsagos volt
amikor jon a duma, hogy az ize sw eves licenszdija 500EUR, aztán egy hibakodkiolvasas 4-5k volt mar 10 eve is..... ketto max harom honap alatt visszatermelik az arat, ugyhogy nem ertem a siránkozást ezen
meg hogy mennyibe kerulnek a szerszamok meg a berleti dij…. ez koltsegkent leirhato, nemde?
ismi is autoszerelo, a 600k+AFA/ho +rezsi-s muhely helyett egy 240k+AFA-sat berelnek a regitol kb 3km-re ugyanabban a kerultben… es meg nagyobb is vmivel
de erdekespl a KJ meg 20 eve Beta szerszámokkal dolgozik, amit akkor vett amikor elkezdte a szakmat, nehany dolgot kellett csak cserélnie
de ott van az osszes popularisabb autóhoz vezerles beallitosablon meg specko szerszam istesomek vettek egy Volvo V40-t 2012-s auto 2.0-s dizel 150lo 350Nm
mivel ausztriaban elnek, ugy gondoltak, hogy kene ra extra alvaz es uregvedelem a sozasok miatt
araajanlat keres magyarorszagrol, mert ugyis jonnek haza dec vegen es 2-3 hetig itt lesznek....130k
arajanlat helyben 320EUR
arrol meg nem is kell beszelni, hogy az alkalmazott 3x annyit keres mint itt, es kap 13. es 14. havi fizut is
es vhogy ki tudjak gazdalkodni…. egy csoda b+több drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #6778 üzenetére
És ha nem normaidő szerint számláz, hanem a ténylegesen ráfordított idő szerint? És mondjuk ráállít egy fiatal titánt aki másfél napig elszötymörög egy kuplung cserével? Az jobb?
Akárhogy is csűrjük-csavarjuk a dolgot, két dolog kell egy elégedett ügyfélhez.
1. Korrekt ár
2. Minőségi munka
És pont lesz@rom, hogy húszezerrel kevesebbet fizettem de ha nem húzta meg az egyik kulpungcsavart, vagy a váltó felrakása közben megnyomorította a nyomólap rugóját és két hét múlva vihetem vissza a kocsit, hiába javítja meg garanciában, akkor is az olcsóbb lesz a drágább!Sok összetevőből áll ez a matek, és -noha abból van a legkevesebb, mégis a pénznek kellene az utolsónak lenni ebben az egyenletben......szerintem!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
426os
őstag
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #6779 üzenetére
Ja, az Alfan valami sarlatan kuplungcserekor egy, 1!! Csavarral rogzitette a valtot a blokkhoz, arra lettem figyelmes, hogy tolatas kozben megfeszult, elnyilt a blokktol es zorgott.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pesten tudtok jo injektorost? Tisztitas es az ilyenkor szokasos O gyuru es szuro csere. Olyan hely erdekel, ahol az utobbiakat is elvegzik.
"Bad reklám is reklám too"
-
CharlieDrop
veterán
válasz hobizoli #6777 üzenetére
a költségként leírhat az nem jelent semmit, attól még az ÁFÁ-t, járulékokat, ilyesmiket be kell fizetnie
Mint mondtam, legyen. Ha valakinek egy szerelő drága, keressen olcsóbbat, ennyi. Akkor majd az aki drága éhenhal, mert senki sem megy hozzá.
Ellenben mondok mást.
Van egy szaki, aki csak egyféle márka autóival foglalkozik, kicsit drágább a többinél, de nincs olyan, hogy nem végez időben, vagy elcsúszna, kivéve persze ha olyan a probléma. Ismeri az egyes típusok hibáit, folyton jár továbbképzésre, stb.Nem tippelget, nem feleslegesen cserélget alkatrészeket.
Igaz időben kell bejelentkezni hozzá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6787 üzenetére
nem oda szokta o vmi masik helyet tud
ez az rteam egy Punto-s ismerosom kis cege
mi is hozza szoktuk vinni az injiket anno, mikroszuro meg O gyuru csere az alap, annelkul nem is csinaljavan neki is egy turbos Puntoja, de az 5 ajtos, nem gyari GT... a Tesco-ba jaros
1.6 8v... vmi 340lo 440Nm korul tud
tobb nyomateknal a kuplung mar megcsusziktöbb drón kell ;P
-
kisza25
félisten
Tegnap Győrbe érkezett az autóm (fiat tipo)
Vagy jövőhéten, vagy januárban vehetem át, mindkettőnek örülni fogokEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6788 üzenetére
Kene a enyemre is egy csiga. Ugyan ez a motor a PGT motorja, csak kisebb a loket (80,5-os a furat).
Akkor majd felkeresem oket amint kiszedtem, csak uj tomitesgarniturat kell vennem a szivosorhoz, ami nincs minden bokorban sajnos.
28-an jossz a Lurdyba?
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6794 üzenetére
jaatom... a Stilo féle Euro3-s 1.6-s motor, 80.5x78.4
ennek a fotengelyevel lehet 1.9-st (86.4x78.4) csinalni a Bravo 1.6 16v (86.4x67.4) 182A4000-bolmondjuk en lehet azt csinalnam meg elobb bele kb 130lo es 180Nm
mert a fem szivosort ugyis at kene rakni, ha fujod a Bravo-rol
na meg a PGT IHI RHB5 VL7E turboja meg nem egy nagy ersztes am, fojtaskent mukodne a nagyobb ccm-s motoron
igazabol a GT-nel is az a nyug, hogy 5000 felett nem birja megtartani a toltonyomast sem, es mivel kicsi a komp kereke EMAP-s lesz a motor (belefullad a kipuffgazba az egester), nem tud kiürülni, mintha telibe visszavezetned bele egy EGR szelepen at a kipuffgazten egy K03-t tennek ra inkabb vagy egy Garrett GT2554-t
azok olyan 210loero korul tudnak uvegen, ugyhogy 170-180loval vilagvege+1 napig elpotyogne
a PGT IHI turboja meg igazabol 155-160 loerot tud, azt is csak nyugosen, kimaxolva 170-175 ha minden patenta braziloknal van hozza ontveny(!) kollektor amugy, vmi 28k+posta aron
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6795 üzenetére
Igen, Braziliaban a Lineaban volt is ez az 1.9.
En nem tudom atalakitani, mert kisebb a furat, pedig milyen egyszeru lenne. Fotengely, dugattyuk, hajtokarok stb mind megvannak hozza.
130 lo korul eleg lenne, nem vagyok versenyzo, nagyreszt egyedul hasznalom az autot, a Lybra egyebkent sem csabit a szaguldasra.
Raadasul a Punto hengerfeje forditott, elol van a leomlo, es hatra a szivosor, mint a kocka Delta 1.6 motorja, csak az carburatoroskent hatso leomlos volt, injektoroskent elso. Szoval turbositas kizarva, csak nehe elbambulok.
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Revolut
- Milyen SSD-t vegyek?
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen