Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz csongi #13157 üzenetére

    nyilvan hozza kell meretezni a huteseket is az olajhutot(!), intercoolert, es vizhutot is
    benzinbol a gyari injektor kb 20%-l tud tobbet, az AC pumpa 40%-l (uj koraban)
    nem akkor amikor mar 12 csilliard ciklust elmukodtek, meg az AC-n mar atfolyt a Velencei to mennyisegu folyadek, es kopott, nagy a résvesztesége, es literben mar reg nem szallitja a gyari kozeli mennyiseget se...meg amikor az inline szuro legutobb 6-8 eve volt cserelve

    a gyari intercooler amugy ezekben nem tul nagy meretu, az elso tuning kb egybol annak a csereje egy nagyobbra

    ....mert mindig a oxigen mol-áris mennyisege szamit, hiszen az egeti el az uzemanyagot

    azonos nyomason a hidegebb toltolevegovel failsafe-bb is a rendszer, mert kisebb a kopogasi hajlama, nagyobb elogyujtasi szogeket is elbir, amivel mar no pillanatnyi nyomatek es azzal a pillanatnyi teljesitmeny is, pedig a toltonyomas nem lett nagyobb

    meg ugy az azonos terfogatban tobb oxigen van jelen, es a toltonyomas emelese nelkul is tobb uzemanyagot lehet elegetni, amivel szinten no a teljesitmeny a gyujtas okositasa nelkul is

    a ketto hatasa egyutt meg seggre siman erezheto diffi mar, pedig meg nem is fujtad meg jobban a motort a gyari erteknel


    de a hideg levegonek az a hatranya, hogy mivel az ECU a (maradek) oxigenre korrigalja kevereket a lambda szonbdaval visszacsatolva (angolok pont ezert oxigen sensor-nak is hivjak), telen amikor eleve sokkal hidegebb van, lezabalja a gatyadat...a benzinmotor igy mukodik, mert az minosegszabalyzott
    a dizel az mennyisegszabalyzott, ott a 20mg uzemanyag/ciklus az ugyanannyi nyomatekot hoz

    ezert nem raknak bele a gyarak tul intercoolert, csak pont akkorat, ami a gyari teljesitmenyhez meg muszaj, hogy legyen benne

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák