Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Free Rgc #13073 üzenetére

    pont azert mert a benzines csak egy szuk savban jo terheles alatt

    a dizelnel ha 16-19:1 a AFR akkor "jo" es nem fustol, de sokkal megengedobb a hibara
    es nincs kopogasi hatar sem

    a benzinesnel 12-12.5:1 kozott kell lennie, kulonben szopni fogsz
    ha 1.5bar-nal magasabb a toltonyomas, akkor lehet 12:1 alatti is
    13:1felett kb boritekolhato a dugattyu tores ilyen nyomasnal :DDD

    azt kell tudni, hogy a szegenyebb a keverek, akkor gyorsabban eg el az uzemanyag az oxigendusabb keverek miatt, es melegebb a kipuffgaz es nagyobb a nyomasa is
    tehat "erosebb" az auto vmivel (ezert "szeretik")
    de ezzel no a kopogasi hajlama is, meg a dugattyu hoterhelse is... ami nyaron kritikus tenylezo tud lenni
    ...ezert kell nagy intercooler, mert a hidegebb levegonek jobb a kompresszioturese ;]

    szoval a dusabb keverekes beallitas vedi a motort de ha tul dus akkor meg felbenzinezi az olajat, meg elkezd dizelesen fustolni

    szoval a benzinest jol beallitani sokkal tobb tudas kell es sokkal tobb precizitas

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák