Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Free Rgc #13083 üzenetére

    feltoltos autonal az intercooler eleg sokat tud javitani nyaron, mert a hidegebb levegoben azonos toltonyomasnal tobb oxigen van jelen molárisan
    pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
    dizelnel mennyisegszabalyzas van, ott nem annyira szamit telen fogyiban

    annak idejen megnezuk a PGT-t a irhato ECU-val a gyari SMIC-vel, es novemberben 10-12 fokban 80 fokos levego volt, menni kellett vele kruzolva 4-5km-t amire 60 ala lehult :U
    a FMIC-vel meg a kornyezeti hofok +6-8fok volt nyaron is...de az meretben is 4-5x akkora volt, meg azt direktben eri az auto elejen a menetszel

    de benzinesnel azert nem szoktak túlhűteni a levegot a kopogasi hajlam miatti sokkal szuksegesebbnel, mert akkor telen leeszi a gatyadat, ugyanis a maradek oxigenre korrigal a lambda szondaval

    ha nagyon-nagyon hideg a levego, akkor ahhoz aranyosan kell adnia a benzint is a gaztorveny miatt

    regebben ezert volt a karburator szivocsovenek teli es nyari allasa, amikor a telen a huto felol vagy a leomlorol szivta a "felmelegitett" levegot, hogy azzal jobb legyen a fogyasztas

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák