Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13083 üzenetére
feltoltos autonal az intercooler eleg sokat tud javitani nyaron, mert a hidegebb levegoben azonos toltonyomasnal tobb oxigen van jelen molárisan
pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
dizelnel mennyisegszabalyzas van, ott nem annyira szamit telen fogyiban
annak idejen megnezuk a PGT-t a irhato ECU-val a gyari SMIC-vel, es novemberben 10-12 fokban 80 fokos levego volt, menni kellett vele kruzolva 4-5km-t amire 60 ala lehult
a FMIC-vel meg a kornyezeti hofok +6-8fok volt nyaron is...de az meretben is 4-5x akkora volt, meg azt direktben eri az auto elejen a menetszel
de benzinesnel azert nem szoktak túlhűteni a levegot a kopogasi hajlam miatti sokkal szuksegesebbnel, mert akkor telen leeszi a gatyadat, ugyanis a maradek oxigenre korrigal a lambda szondaval
ha nagyon-nagyon hideg a levego, akkor ahhoz aranyosan kell adnia a benzint is a gaztorveny miatt
regebben ezert volt a karburator szivocsovenek teli es nyari allasa, amikor a telen a huto felol vagy a leomlorol szivta a "felmelegitett" levegot, hogy azzal jobb legyen a fogyasztastöbb drón kell ;P