Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaFok

    tag

    Sziasztok,
    1 hónapja vettem 1.4 t-jet motorral szerelet Bravot.
    Elolvastam minden fellelhető cikket,bejegyzést mire figyeljek amikor megveszem.
    Leömlő már Abarth
    Turbó cserélve volt repedés miatt (valamikor..)
    Féltengelyekről nincs info, de nincs vele gond eddig, nem lógnak
    Hátső nyereg volt cserélve, ez látszik is rajta
    Digit klíma is már javítva és működik is rendesen

    A következőkkel nem vagyok kibékülve jelenleg:
    Nagyobb fordulaton benzin szag jön be az utastérbe. Nem folyamatosan, csak 1-1 pillanatra. Benzinnek nem találtam nyomát a motortérben sehol, átnéztem minden csövet és bilincset, de sajnos semmi kézzel fogható. Okozhat a benzinszivattyú tömítése ilyet?

    M32 :DDD
    Nem búg egyik sebesség sem, de ami zavar, hogy 2-5-6. sebességet borzalmasan nehezen lehet becibálni a helyére 3000 fordulat felett. 2000 körül ha elváltok, minden sebesség olyan mintha vajban csúszna és szinte beugrik a helyére gond nélkül. Nem versenyezni akarok vele ezt hozzá tenném.
    1-est rakva, állóhelyzetben néha érezhetően megmozdul a kocsi és van amikor nehezen lehet betenni sebességbe, mintha nem emelne ki a kuplung. Ez miatt egyelőre a kuplung cserét fontolgatom mivel a 2. sebesség is reccsen néha amikor gyorsabban/sportosabban váltok vele, de hátha van más ötlet is.
    Ezzel kapcsolatban az utolsó, hogy 2-3-4. fokozatokban pici megmozdul a váltókar. Ez talán valamelyik bak?

    Az utolsó, hogy 120km/h felett ráz a kocsi. Gumik újak, kerekek frissen centírozva. Amire most felhívták a figyelmem a gumisok, hogy ráférne egy futóműállítás mert ferdén voltak kopva az első gumik, talán ez megoldja vagy találnak valamit amit cserélnem kell.

    Bárki bármelyikkel találkozott már? Legjobban a váltó idegesít :))
    :R

  • DaFok

    tag

    válasz 426os #13045 üzenetére

    #13044 hobizoli Van :DDD Én cseréltem miután megvettem és pár decivel több ment bele. Ajánlott gyári, az javított rajta valamennyit. Felújítás lesz majd, de egyelőre nem a nagyokkal akarom kezdeni.

    #13045 426os Ülések alatt néztem, száraz, de piszkálták és ezért gondoltam hátha az is okoz ilyet. Kipufogó teljesen jó állapotban van, azt végig néztem énis és már szerelő is.
    A váltón a csavarok újnak néznek ki, bár tudom, hogy ez semmit se jelent, de mivel hangja nem volt egyik sebességben sem, így meg mertem venni.
    Bowden lógott, de csak az egyiket cseréltem ki eddig, ez nem sokat javított a helyzeten sajnos. Itt olvastam a kövezkezőt: "Another common misconception is that people know of the gear stick symptom but notice it in 2nd 4th and 6th and think their gearbox has the fault. This is not the case and is simply engine movement transferring through the linkage."
    Ha szinkron baja van akkor nem kéne minden alkalommal recsegnie, fordulattól függetlenül?
    Hétfőn a futóművesnél kezdek."Csak" 120-túl ráz és gázadásra inkább csökken a rázás. Alacsonyabb sebességnél még hasonló sincs.

    #13043 gipsztigris Az olajleválsztóra ránézek. Azt láttam, hogy olajos több helyen, cseréltem is rajta csöveket és tettem rá új bilincseket. Nem sziszegett (csoportban rákerestem) ahogy másoknak, ezért annyira nem foglalkoztam vele.
    Ha végül kuplungot kap akkor mindent megcsináltatok rajta, kuplung, kettős és váltó felújítás.

    Köszi mindenkinek! :R

  • DaFok

    tag

    válasz csongi #13050 üzenetére

    Ha kitaposom a pedált a tűzfalon, azt írja 25L, utána kúszik lefele és 11-12 körül áll meg. Átlagom fedcomp szerint 10 körül van városban.
    Nem, a motorolaj nem benzines.

  • DaFok

    tag

    válasz tboldi #13053 üzenetére

    "Csipszelésen" én is gondolkodtam, miután rendbe van a váltó és a kuplung.
    Mennyit bírnak ezek gyári hardverrel? :U

  • DaFok

    tag

    válasz tboldi #13055 üzenetére

    Nekem is VL38 van rajta, állítólag 140LE-t mértek, de semmilyen bizonyíték nincs erre.. :U
    A váltóra még keresnem kell valakit aki 1x csinálja meg, de akkor is jól, illetve a matek is fontos :DDD . Olvastam már 200e Ft-től 400e Ft-ig mindent. Gondolom nem mindegy, hogy upgrade vagy csak felújítás?!
    Találtam opelről már gen2 és gen3 M32-t, de azt mondták nem mennek fel Bravora :O

Új hozzászólás Aktív témák