- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
gp A sokak által várt játék a tervek szerint októberben érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaFok
tag
Sziasztok,
1 hónapja vettem 1.4 t-jet motorral szerelet Bravot.
Elolvastam minden fellelhető cikket,bejegyzést mire figyeljek amikor megveszem.
Leömlő már Abarth
Turbó cserélve volt repedés miatt (valamikor..)
Féltengelyekről nincs info, de nincs vele gond eddig, nem lógnak
Hátső nyereg volt cserélve, ez látszik is rajta
Digit klíma is már javítva és működik is rendesen
A következőkkel nem vagyok kibékülve jelenleg:
Nagyobb fordulaton benzin szag jön be az utastérbe. Nem folyamatosan, csak 1-1 pillanatra. Benzinnek nem találtam nyomát a motortérben sehol, átnéztem minden csövet és bilincset, de sajnos semmi kézzel fogható. Okozhat a benzinszivattyú tömítése ilyet?
M32
Nem búg egyik sebesség sem, de ami zavar, hogy 2-5-6. sebességet borzalmasan nehezen lehet becibálni a helyére 3000 fordulat felett. 2000 körül ha elváltok, minden sebesség olyan mintha vajban csúszna és szinte beugrik a helyére gond nélkül. Nem versenyezni akarok vele ezt hozzá tenném.
1-est rakva, állóhelyzetben néha érezhetően megmozdul a kocsi és van amikor nehezen lehet betenni sebességbe, mintha nem emelne ki a kuplung. Ez miatt egyelőre a kuplung cserét fontolgatom mivel a 2. sebesség is reccsen néha amikor gyorsabban/sportosabban váltok vele, de hátha van más ötlet is.
Ezzel kapcsolatban az utolsó, hogy 2-3-4. fokozatokban pici megmozdul a váltókar. Ez talán valamelyik bak?
Az utolsó, hogy 120km/h felett ráz a kocsi. Gumik újak, kerekek frissen centírozva. Amire most felhívták a figyelmem a gumisok, hogy ráférne egy futóműállítás mert ferdén voltak kopva az első gumik, talán ez megoldja vagy találnak valamit amit cserélnem kell.
Bárki bármelyikkel találkozott már? Legjobban a váltó idegesít
-
DaFok
tag
#13044 hobizoli Van Én cseréltem miután megvettem és pár decivel több ment bele. Ajánlott gyári, az javított rajta valamennyit. Felújítás lesz majd, de egyelőre nem a nagyokkal akarom kezdeni.
#13045 426os Ülések alatt néztem, száraz, de piszkálták és ezért gondoltam hátha az is okoz ilyet. Kipufogó teljesen jó állapotban van, azt végig néztem énis és már szerelő is.
A váltón a csavarok újnak néznek ki, bár tudom, hogy ez semmit se jelent, de mivel hangja nem volt egyik sebességben sem, így meg mertem venni.
Bowden lógott, de csak az egyiket cseréltem ki eddig, ez nem sokat javított a helyzeten sajnos. Itt olvastam a kövezkezőt: "Another common misconception is that people know of the gear stick symptom but notice it in 2nd 4th and 6th and think their gearbox has the fault. This is not the case and is simply engine movement transferring through the linkage."
Ha szinkron baja van akkor nem kéne minden alkalommal recsegnie, fordulattól függetlenül?
Hétfőn a futóművesnél kezdek."Csak" 120-túl ráz és gázadásra inkább csökken a rázás. Alacsonyabb sebességnél még hasonló sincs.
#13043 gipsztigris Az olajleválsztóra ránézek. Azt láttam, hogy olajos több helyen, cseréltem is rajta csöveket és tettem rá új bilincseket. Nem sziszegett (csoportban rákerestem) ahogy másoknak, ezért annyira nem foglalkoztam vele.
Ha végül kuplungot kap akkor mindent megcsináltatok rajta, kuplung, kettős és váltó felújítás.
Köszi mindenkinek! -
DaFok
tag
válasz tboldi #13055 üzenetére
Nekem is VL38 van rajta, állítólag 140LE-t mértek, de semmilyen bizonyíték nincs erre..
A váltóra még keresnem kell valakit aki 1x csinálja meg, de akkor is jól, illetve a matek is fontos . Olvastam már 200e Ft-től 400e Ft-ig mindent. Gondolom nem mindegy, hogy upgrade vagy csak felújítás?!
Találtam opelről már gen2 és gen3 M32-t, de azt mondták nem mennek fel Bravora
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen