Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Free Rgc
tag
válasz slett27 #10248 üzenetére
Nekem Mito qv-m van de nem hiszem hogy be lehetne skatujázni hogy csak csajoknak való és csak nekik készül, egyébként piros és nagyon jól érzem benne magam férfiként is!!! Természetesen ízlés kérdése, de van mellette egy 147es GTA is ( ez is piros ) persze lehetne Ferrari is otthon ( nincs ) de az is piros lenne!!! Abban egyet értek hogy a hölgyeknek a Mito nagyon tetszik! Viszont nem mondták hogy ne vegyem meg mert nem csaj vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10967 üzenetére
Nem tudom hogy lehet megállapítani a multiair hibát! Nekem úgy jelentkezett hogy a reggeli hideg indítás után dadogott a motor hidegtől függően 10 másodperctől 1-2 percig, majd kisimult és egész nap hibátlan volt! Illetve random három hengerezett menet közben főleg erőteljesebb gyorsítás után; volt hogy pár kilométeren belül többször, volt hogy 3000km alatt egyszer sem... Amikor ezt csinálta erőtlen volt a motort, ( 3 henger hatás szerű ) majd leállítottam újra indítottam és utánna megint tökéletesen működött egy ideig... Friss olaj csere után nem volt egyáltalán hiba! pár ezer kilométer után viszont az előbbi leírtak jelentkeztek! 200e kilométert bírt a cseréig! Nem tudom a régi tulajdonos hogy cserélte az olajat és a multiair szűrőt, gyanítom hogy ez a lelke, és az a biztosíték hogy sokáig hibamentesen működjön. Olyan 300e forint a multiair modul a sallangokkal, plusz a munka díj!
[ Szerkesztve ]
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10970 üzenetére
Masodik autónak vettem a Mito QV-t, ( pont bedöglött a 147 GTA ) de megtetszett!!! 7-7,5el megelégszik, kicsit azért meg van piszkálva, a hangja jobb mint az átlag, de a V6-hoz szokott fülnek kevés! Multiair csere után most hibátlan, első olasz autóm ami nem eszi az olajat!! Szerintem meglepően jó a Motor, szinte senki sem hiszi el hogy csak 1.4!
-
Free Rgc
tag
Szerintem is termosztát gyanús, ha a mutató kimozdul akkor nem 80 fokon van a víz hanem alacsonyabban, ugyan ez volt nálam is élő adatokat olvasva lement 65-70 re, főleg a hidegebb időben! Melegben és fűtés nélkül rendben volt nekem is... Mennyire melegszik gyorsan? Abból is lehet következtetni....
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13071 üzenetére
Nekem a chippel szerencsém volt, hozzá értő magyar szakember, fel napig állította és nem engedett el csak mikor tökéletes lett. 1.4 multiair benzin 170 ről 197Le és 250Nm ről 300Nm kb 80.000 km mentem már így, nulla hiba! Volt műszakin tökéletes volt minden érték, és a fogyasztás is 6,4-7.2!
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13074 üzenetére
2x kajáltam és eluntam az életemet mire készen lett!! de megérte!!!
Egyébként még sohasem volt Diesel autóm, most azon gondolkozom hogy kipróbálnám abból mit és hogyan lehet tuningolni...
Gipsztigris: megnéztem azt a Facebook oldat, nem is értem hogy tudják ezt kihozni egy 1.4-es motorból!! Brutál! Én minden percben azt gondolnám hogy elfüstöl 3 perc alatt!!! ez biztos nem tartós, ha viszont igen akkor le a kalappal![ Szerkesztve ]
-
Free Rgc
tag
válasz hobizoli #13076 üzenetére
Azta... köszönöm szépen, örülök hogy vetted a fáradságot és ilyen sok infót írtál, ennyire sajnos nem vágom a témát, de most már tudom kit kell kérdezni
gipsztigris: sokan félnek a tuningtól ( joggal)
De ha tisztességes és becsületes a szakember akkor nem kell félni, mivel én is sokat mentem már ésszel tuningolt autóval, élvezem minden előnyét és nem félek!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest