- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Milyen TV-t vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
ma A Galaxy S22 és S21 család is One UI 6.1-re vált, ám eltérő AI funkciókkal.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7548 üzenetére
1 hét ban-t érdemel az ilyen barom.
Ez még csak a teszt szezon ráadásul, mi lesz az éles bajnokságon?#7549:
Mindegy, majd akkor legközelebb report-olom, úgyis szarnának rá.
#7550:
Nem is azért mutattam meg hogy sajnáltassam magam (nem volt soha szokásom, és nem is lesz), de ha ez veled történik meg, akkor azért nem hiszem hogy nevetnél rajta.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
busman
addikt
Most jött le a frissítés.Kívácsi leszek.
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7555 üzenetére
Mentem 3 kört 911 RSR -el Nürb. GP -n, ugyan azokkal a beállitásokkal, ahogy update előtt, tehát jelen állás szerint: TCS: 0, ABS: Default, Brake Balance: +4, minden más off.
Alapjába véve hajlamos ez a kocsi gyorsan kifordulni kigyorsításnál, így volt ez update előtt is, és talán most így update után egy picit még hajlamosabb. Ezen kívül azért mintha egy kicsit könnyebb lenne vezetni az autót, mintha jobban reagálna a kanyarodásra, a tapadáson valóban csökkentettek, de egyáltalán nem vészes.
Így pár kör után ennyi, még azért kell jópár kör, meg másik autó is. Munka kezdésemig majd még lehet írok észrevételt.
james001: még nem néztem őket, de remélem versenyt is csinálnak nekik, mert nem nagyon voltbe Gr .1 meg X.
Szerk: 2.8 mp -vel vagyok csak elmaradva a Top 10 utolsó tagjától N. GP -n, és még hagytam a kocsiban, továbbra is brilliáns a kontrolleres irányítás.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Viper26 #7558 üzenetére
Nem, de minden használató már akkor is ha offline vagy, tehát arcade mód, livery editor, stb..
ÚJ: gyorsabb matchmaking, eleve sorba rendezett rajtrács, ping mutató, automata chat köszönés.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7561 üzenetére
Most végeztem egy full versennyel N. GP.-n, 5. helyről rajtoltam, 4. helyen végeztem, semmi bunyó nem volt szinte, nagyon király verseny volt.
Nekem nem tűnik számottevően nehezebbnek az irányítás, sőt, meg is lepődtem hogy B-ben 5. helyről rajtolok, illetve hogy kvázi elsőre ilyen jó időt megyek. Ugyan tényleg kisebb a tapadás és kicsit jobban dolgozok azon hogy a pályán maradjak, de teljesen korrekt még mindig vezetni az autót, pláne kontrollerrel.
Még egy újítás: verseny végén nem a győztest, hanem téged mutat a legvégén. Király.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
erahurka
félisten
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Amennyiben eddig lemezről játszottam a Gran Turismo-t, akkor ha megveszem digitálisan is, akkor a mentéseim, eddigi eredményeim (pl. Karrier) megmaradnak vagy mindent kezdhetek elölről ?
Köszönöm!
-
-
veterán
-
erahurka
félisten
Változtak a BOP teljesítmény és súly értékek is, érdemes lehet ránézni.
(#7572) Oppenheimer: Nem tudom nekem valahogy sose működnek mások rövidebb féktávjai Ez a kormányos fickóknak lehet igazán hasznos mert jobban íven tudják tartani a járgányt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez tetszik:
Sports Mode
It is now possible to download and playback the replays of top ranking drivers in the Daily Race Qualifying Time Attack Rankings.Lehet majd tőlük sokat tanulni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
BoP változások:
【Gr.3 Class】
・BMW Z4 GT3 '11: Power Ratio : 105%> 106%
・AUDI R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15: Power Ratio : 91% > 90%
・ASTON MARTIN V12 VANTAGE GT3 '12eight Reduction Ratio: 106% > 105%
・CITROEN GT by CITROEN Race Car(Gr.3) : Power Ratio : 88% > 89%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.3: PowerRatio : 105% > 106%
・JAGUAR F-TYPE Gr.3: Power Ratio :101% > 102%; Weight Reduction Ratio: 103% > 102%
・SUBARU WRX Gr.3: Power Ratio : 105%> 106%
・FORD MUSTANG Gr.3: Power Ratio : 110%> 112%
・PEUGEOT RCZ Gr.3: Power Ratio : 103%> 104%
・MAZDA ATENZA Gr.3: WeightReduction Ratio: 103% > 102%
・RENAULT SPORT R.S.01 GT3 '16 Power Ratio : 100% > 101%
・MITSUBISHI LANCER EVPLUTION FINALEDITION Gr.3: Power Ratio : 107% > 108%【Gr.4 Class】
・ASTON MARTIN VANTAGE Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 106%
・ALFA ROMEO 4C Gr.4: WeightReduction Ratio: 103% > 104%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.4eight Reduction Ratio: 110% > 108%
・JAGUAR F-TYPE Gr.4: Power Ratio: 95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 104% > 103%
・FERRARI 458 ITALIA Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 107%
・FORD MUSTANG Gr.4: WeightReduction Ratio: 107% > 105%
・BUGATTI VEYRON Gr.4: Power Ratio:98% > 99%
・PEUGEOT RCZ Gr.4: Power Ratio:108%> 110%
・HONDA NSX Gr.4: Weight ReductionRatio: 110% > 109%
・MERCEDES-BENT SLS AMG Gr.4eight Reduction Ratio: 111% > 110%
・NISSAN GT-R Gr.4: Power Ratio:95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 111% > 110%https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
mattheus
őstag
válasz Oppenheimer #7572 üzenetére
Ez utóbbi tényleg nagyon hasznos!
Utóbbi időben mindig azt csináltam, hogy online futamon, ha jó alaposan kikaptam, akkor elmentettem a visszajátszást és utána megnéztem az első helyezett szemszögéből a futamot.Tegnap fejeztem be a driving Challenge utolsó futamát, ahol Porsche Cayman-al kellett 1 körös időmérőt menni megadott időn belül (Dragon Trail - Seaside, 1:50.200 az arany).
Ott jól jött volna egy kis segítség, ha lett volna, de a Top 10-es időből kiindulva nem jutottam volna semmire , mert az első tíz helyezett 9 másodpercen belül teljesítette
Kb. 25 perc gyakorlással végül összejött.
-
mattheus
őstag
válasz erahurka #7575 üzenetére
nekem 4 századdal sikerült végül a limit alá mennem, de féltem, hogy a kontrollerem nem fogja bírni
Először nagy naivan azt mondtam (első futam előtt), hogy ezt a pályát ismerem, így sima - liba lesz, de mikor közel tökéletesnek tűnő kör végén közel 3 és fél másodperc hiányzott, akkor az optimizmusom hirtelen köddé váltA másik ilyen komoly kihívás a BMW M6-os Gold-os Nordschleife teljes kör volt. Külön - külön a részek teljesítése nem volt annyira nehéz, de egyszerre megcsinálni a teljes kört eléggé izzadós lett.....
-
erahurka
félisten
válasz mattheus #7576 üzenetére
Én a trófea miatt mentem 1 másodperccel gyorsabbat, de az arany idő is volt vagy 20-30 kör szerintem.
Nordschleife-én nekem pont a külön szektorok voltak nehezebbek, az arany időhöz kb. csak végig kell menni a pályán kicsúszás nélkül. Először ezüst lett de vagy háromszor kimentem a fűre, meg is pördültem egyszer.
-
Gulyopapa
addikt
Fajin hogy lehet állítani a váltó ( visítás) és motor hangját külön külön is...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7581 üzenetére
Ja, én is. Nálam most - 5 a visítás es +5 a motor hang. Alig hallatszik így a visítás. Pont jó.
-
veterán
-
busman
addikt
válasz Oppenheimer #7583 üzenetére
Az én is megnézem. Viszont a turbó hangját alig hallani...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
erahurka
félisten
Na mentem pár kört frissítés után. Az N kategóriás autók valamivel jobban irányíthatóak szerintem, és a Gr.4-es Subarunál is simán mentem TCS nélkül Lago Maggioréban. Viszont a Gr.3-as kocsik kezelése sokkal nehezebb lett. Egyszerűen bárhova állítom a TCS-t, ugyanúgy megcsúszik. Mintha a TCS működésén változtattak volna, most nem megakadályozza a kipörgést, hanem ha már elkezdett kipörögni, akkor fogja meg a kocsit. Viszont most ha elkezd megcsúszni az autó, elég jól meg lehet fogni. Sokkal finomabban kell bánni a gázadással mint eddig. Pedig a Beetle-t próbáltam, ami sokak szerint sínautó (én eddig TCS3-mal itt-ott megcsúsztam vele de azért viszonylag stabilan tudtam menni vele, most Nürburgringen szinte minden kanyarban megindult a hátulja).
-
veterán
Mai manufacturers ugyanaz mint a tegnapi Jó kvalifikáció, előznék első körben, megforgatnak. Puff vissza utolsónak. Aztán onnan jöttem fel 9.-nek. Utolsó körben egyik csávót 2x előztem, 2x hátulról megtoszott hogy visszaelőzzön, így történt a verseny utolsó kanyarában is. Hiába az S rating, az ilyen kisfiúk akkor sem korrektek.
Ha D helyett mondjuk B vagy A lenne a driver ratingem, kevesebb inkorrekt arc lenne?
Amúgy jól érzem magam a D-ben mert élvezetes hátulról előre jönni az első körös kifogások után.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
wolf13
őstag
válasz Oppenheimer #7587 üzenetére
Engem kicsit zavar ez a büntető rendszer. Tegnap 10 körös interlagos versenyen 2. Körbe középmezőnybe
Hátulról belém jöttek. (Akkor nem tudtam mi volt , mivel folyamatosan nézem nézek hatra fele is. Vissza játszottam ott láttam , aki meglökött a fűről zúzott vissza , laggja volt). Én azzal a lendülettel 3 másik előttem haladót kitessékeltem. Kaptam is érte 18 seccet. Ez mèg nem is érdekelt , de futam végén mikor láttam , hogy B ből vissza sorolt E be , az ütött. És , hogy 6 futam után is csak C ig jutottam.[ Szerkesztve ]
-
DrTropex
csendes tag
Sziasztok.
Nekem a lobbyn egy lakat van. Most kell valamit csinálni hogy meg nyíljon mert ott sem ír semmit, én sehol nem olvastam róla. Vagy csak baráttal lehet be lépni? Vagy itt hol van az online verseny? Most nem értem mit rontok el. -
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7568 üzenetére
Még mindig simcade, vagy semi-sim a játék, nem is túl jó szó hogy árkádosabb az irányítás, szimplán kicsit könnyebb a kormánykezelés, viszont a tapadás kisebb lett.
mattheus: Nem, nekem gyűjtői változatom van a játékból Apex könyvvel, kicsi Mercedes modellel, meg arany színű steelbook -al egy ízléses dobozban.
james001: Jók! Holnap hozok én is párat, tegnap csináltam két egyedi livery-t egy-egy kocsimnak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
12. helyről 4. -ként végezni Lago Maggiore-n úgy hogy tényleg gyors voltam, és nem a többiek hibáztak... felbecsülhetetlen. Nagyon megyek ezzel a TT -vel.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
DrTropex
csendes tag
Nézegettem a kormányokat. A pénz miatt gondolkodok csak. Azt tudom hogy a T150 belépő kategóriába elég, a kormány szög miatt és mert van benne FFB. (használtan vennék) viszont fele áron találtam hori apexet. Hátrányok hogy csak 270 fokban fordul, és nincs FFB. Tapasztaltabbak véleményét ha kerhetek. 🙂
-
heihachi
addikt
Mondjuk annak idején a 240 fokos Momo-val simán eljátszottunk akármilyen akkor nagyon jónak számító szimulátort, szóval szerintem hacsak nem teherautó szimulátort akar, vagy rally-t, akkor a 270 fok bőven elég, mert a 240 fokot sem sikerült ütközésig tekerni, csak ha épp már úgyse a pályán voltunk. De nyilván jobb a több, csak úgy mondom, hogy alap szinten azért azzal bőven el lehet játszogatni.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- Ps 3 játékok
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)