- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Hobby elektronika
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mcwolf79
veterán
válasz erahurka #7251 üzenetére
Hiába adod elő ezt a cinikus hangnemet, nincs igazad.
Én/mi sem vagyunk tökéletesek, a játék büntirendszere sem az, de közel sem olyan vészes, mint ahogy itt naponta előadod. Mindenkivel baxott már ki a büntirendszer indokolatlanul, ez van. DE a rendszer 10-ből 8-szor jól teszi a dolgát. A maradék kettőt meg el kell viselni, majd csiszolgatják remélhetőleg.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
KaitouP
veterán
válasz mcwolf79 #7252 üzenetére
Márpedig igazat kell adjak a kollágának, kriminális ami sokszor megy, S -s SR -ről estem le C -re megint, csak azért mert sok a barom, meg szar a rendszer. Kapcsolják be a sérülést az autókon, aztán mindjárt nem lesz kedvük lökdösődni.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
veterán
-
Stevenstyle
senior tag
Egyet értek a kolégákkal. A rendszer nem tökéletes (soha nem is lesz az), DE zömében jól végzi a dolgát. Az meg amit a kedves fórumtárs mond és panaszol az tényleg a barokkos túlzás kategória! Én sem megyek hibátlanul sőt... általában 5--10 hely között mozgok, néha egy-egy dobogó, de a sűrűjében sincs semmi probléma. Ja, hogy minimális kocc néha van? Néha elméri más is picit? Üdvözöllek az autóversenyzés világban Egyikünk sem profi pilóta, néha elmérjük DE S kategóriában zömében ha más volt a hibás, visszaadják sokan a pozíciót, én is így szoktam tenni. Ez a folyamatos panasz áradat tényleg kicsit túlzónak tűnik és már kicsit unalmas is. Lehet tényleg be kellene néznie a kollégának a Forza 7 sima multijába
Amit a másik kolléga mond : S-ből meg kiesni nem is tudom, hogy lehet komolyabb bakiparádé nélkül.
Nyilván ha látok egy tri ovál pályát napiban, oda be sem megyek, mert belekalkulálom az emberi hülyeséget és a hibalehetőséget is és az tisztán látszik, hogy egy oválból vagy tri oválból csak káosz lessz, DE hát aki önként szalad a pofonért az...
[ Szerkesztve ]
-
frankstork
aktív tag
Az semmiképpen nem gömbölyű hogy a koccanásokért büntet a rendszer(sr-, olykor idő-. Wtcc, DTM, de még az F1 is tolerálja...
Az sem gömbölyű hogy az elöl haladó nem élvez védelmet(belém jön és sr- olykor idő-). És az sem hogy a kicsúszásért időbünti van (nem elég az hogy lemaradok?)
Ja és a kedvencem, célegyenesben elém vág, mert nem tud elengedni, ha gyorsabb vagyok... És jön az sr-, idő-.... -
Gulyopapa
addikt
válasz frankstork #7257 üzenetére
Igen, nem jó hogy ezekért büntet. Szerintem figyelik a visszajelzéseket és folyamatosan csiszolni fogják a büntetés rendszert...
Hozzáteszem az iracing penalty rendszere sem tökéletes, pedig már évek óta benne van a játékban.[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Na mentem két korrekt futamot, tényleg érdemes visszavenni és akkor legalább be lehet fejezni a versenyt. Az a legrosszabb, amikor előtted megy valami őrült akit ha meg akarsz előzni beléd rántja a kormányt, de nem vagy sokkal gyorsabb nála, és még a pályán is tud maradni.
-
Nayrobi
őstag
Futamon szerencsére nem történt velem semmi, viszont az időmérőn egyszer beleszálltam a falba és villogott is pirosan az autó egy része, illetve elkezdett húzni az egyik irányba.
-
veterán
Ma részt vettem mindkét bajnokságon. Izgalmas volt mindkettő, nagyon élveztem a versenyeket. A nemzetek bajnoksága különösen vicces volt. Egy lekörözött úgy döntött hogy cikázni fog az ideális íven, hátha kiüt 1-2 autót. De ezen kívül is drámai helyzetek és oda-vissza előzések voltak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Petreszku
senior tag
Sziasztok! Milyen értékeket, beállításokat figyeljek, ha drifteléshez szeretnék kocsit választani/venni?
-
mcwolf79
veterán
Ma összeraktam a T150-et az állvánnyal,és hát...
Basszus ez kormánnyal nagyon addiktív cucc. Még csak gyakorolgatom a kormánnyal terelést, de már a két kisebb kategóriában is elég jó időt tudtam futni. Eszméletlen élvezetes kormánnyal a stuff Kanyarokban sokkal szebb íven tudok menni, és a gáz adagolása is optimálisabb így.
Mondjuk fárasztóbb mint kontrollerrel, de ez legyen a legnagyobb gond.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
KaitouP
veterán
válasz mcwolf79 #7266 üzenetére
Apropó kormány... díjaznám a Polyphony-nek hogy ha külön venné a kontrolleres és kormányos játékosokat, mindegyik a saját irányítástípusában versenyezne a többi ugyan olyannal, mert így baromira nem fair, hogy egy kontrolleres azért nem tud labdába rúgni egy kormányossal szemben, mert mondjuk nem teheti meg hogy vegyen egy kormány állvánnyal 100+K -ért... Illetve kellene egy külön kormányos és kontrolleres leaderboard is.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
erahurka
félisten
Mennyivel előbb kéne fékezni szélárnyékban, hogy ne torpedózzam ki az előttem haladót kanyarban? Brands Hatch-ben összejött pár ilyen sajnos, pedig próbáltam korábban lassítani. Szerintem egyszer még a kocsim is meghibásodott miatta az utolsó pár kanyarra, mert ketten is állva hagytak az utolsó szektorban. Amúgy 14.-ről lettem 6., nem tudtam tiszta kört menni időmérőn, úgyhogy szinte végig nálam lassabb ellenfelekkel versenyeztem.
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7271 üzenetére
Előbb mint az előtted lévő. Viccen kívül, én mindig kicsit óvatosabb vagyok ilyenkor inkább. Persze ha az előttem lévő indokolatlanul fékez... az gáz. Tartsd fejben hogy mikor kell fékezned, és számolj azzal hogy kicsit gyorsabb vagy a szélárnyék miatt.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Gulyopapa
addikt
Ki milyen megjelenítővel játssza a játékot?
Elmondom a dilemmámat .
Lent a nappaliban egy 4k oled van, és az asszony nem díjazná ha a rövidesen érkező kokpit a nappaliban lenne majd ( igazából engem is zavarna ), ergo, nem játszhatok a 4k TV-n.
Fent a számítógépes szobában egy 21:9-es monitoron tolom leginkább, amin a játék okádék, az oled után.
Kérdés:
Ha a kokpitet a számítógépes szobába teszem, elég lenne-e ha vennék használtan egy full hd tv-t. Mondjuk 42" max...milyen full hd tv-n a játék? Én az enyémet eladtam, a monitoron meg fos...
Tudom, hatalmas probléma[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Ti bekapcsolt braking indicatorral játszotok?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Oppenheimer #7277 üzenetére
Válasz hiányában válaszolok magamnak. Nekem az a problémám, hogy enélkül sokkal nehezebben találom el a megfelelő fékezési időpontot. Ha kikapcsolom visszaesik a tempóm eléggé. Viszont ha be van kapcsolva, sosem tanulom meg rendesen mikor kell fékezni. Mondjuk a circuit experience lehet jó arra, hogy ezt megtanuljam. De azért kocsinként eltérnek a fékezési képességek még kategórián belül is. Aki nem használja az indicatort, milyen hamar szokik át egyikről a másikra?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7278 üzenetére
Én használom de nem igen figyelem. A bólyákat kapcsold be, ahol két bólya van egymás mellett, nagyjából az a fékezési pont. Ez persze sok esetben eltérhet, de jó iránymutató. Aztán akkor jön a probléma ha verseny közben kiütik őket a helyükről
Béta alatt is használt pályákon amúgy azokat sem mindig figyelem, ezeken gyorsabb is vagyok és biztosabban megyek. Idő kell hogy az ember ráérezzen az összes vonalvezetésre.
Circuit experience nagyjából megtanít, de azok az idők amiket megkövetel nem valami extrák. Nordschleife egy kicsúszás mentes körrel meg van aranyra. Először ezüstöt mentem úgy, hogy kétszer vagy háromszor is durván eldobtam az autót.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7278 üzenetére
Nem használok semmilyen segítséget, így breaking indicator-t sem. Ha esetleg ismeretlen az autó viselkedése, vagy maga a pálya, esetleg mindkettő, akkor futom a tesztköröket, először óvatosabban hogy tapasztaljak, aztán ahogy egyre jobban érzem az autót és a pályát, megtudom hogy mit tudok vele vállalni, és kiautózom az aktuális legjobbamat.
Neked is így ajánlom, pláne hogy az indicator kicsit túl óvatosan jelez, holott sokkal többet is tud az vállalni akár egy kanyarban, ami értékes másodpercekhez juttat.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
veterán
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7281 üzenetére
A TCS az igen, mindig, ABS -t ritka esetekben használok, de 95% -ban az is offolva van.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
veterán
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7281 üzenetére
TCSről nagyon hamar le kell szokni Sokat vesz el az idődből, persze meg kell tanulni nélküle élni...
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7283 üzenetére
Az elején lehet, de hamar megtanulod az autót a segítségek nélkül kezelni, és rájössz hogy gyorsabb vagy segítség nélkül mint azzal.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
-
KaitouP
veterán
válasz hitchins #7289 üzenetére
Kicsit melósabb, de hamar meg lehet szokni tényleg. Meg kell találni a balanszot az óvatosság és a vállalás között.
(#7291) erahurka
Nem nyomod a gázt amíg lehet és satufék, hanem nyomod a gázt, majd leveszed a lábad róla, és szépen lassan lenyomod a féket. Autója, és kanyar válogatja, hogyan kell kezelni. Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás.
Más:
Méltatlanul kevés szó esik a Scapes módról. Valami fantasztikus képeket lehet készíteni kedvenc, akár egyedien matricázott verdánkkal elképesztően gyönyörű helyeken, filterezni a képeket stb, és a végeredmény bámulatos tud lenni.
Hoztam pár saját képet, egyúttal bemutatnám az egyik kedvenc autómat, aminek saját livery -t is készítettem, ez a visszafogottabb külcsín lett számomra vállalható így elsőre.
Íme:Többiek, muti az autókat, ki készített egyedi matricás kocsit?
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
veterán
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7293 üzenetére
Hát ejnye.
A kép letöltéshez: az elmentett fotókat a My Library -ben megkeresitek, a képen állva előhívjátok a további opciókat (úgy rémlik háromszöggel) és "Copy to USB storage". Pendrive -al áthúztam gépre.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- További aktív témák...
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Eladó Playstation 5 Digital edition + 2db Controller + Hyperx Fury SSD
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel