- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eisento
addikt
válasz John_Deere #8896 üzenetére
igen kint van kaz. egyik haverom fotozkodott is vele, meg sikerult neki dedikaltatni a gtsport femdobozat jah meg a femdoboz hatuljan egy Lucas Ordonez alairas is van.
pedigkb egy oraja voltak akkor kint a ringen makos kis kocsog
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
Üdv emberek!
Sokat granturismoztam a régiekkel, 2-t végig is nyomtam 100%-ig 2 éve. A GT4-gyet csak 40% körülre sikerült kb. Tervezem, hogy meg fogom venni majd a sport-ot is, viszont ami tesztet nézegettem azok a megjelenéséhez közel voltak . Arra lennék kíváncsi, hogy azóta mi változott a játékban? Jobb lett azóta?V6
-
erahurka
félisten
válasz M0ng00se #8904 üzenetére
Több autó van, kettővel több pálya plusz sokkal több vonalvezetés, bekerült egy liga játékmód ami gyakorlatilag egy-két megkötéssel ellátott versenyeket jelent, változott a büntetési rendszer és picit az irányítás is.
Elég sokat dolgoztak rajta, összességében azt lehet elmondani, hogy a megjelenéskori verziónál sokkal tartalmasabb.
A 100%-hoz viszont kell kitartás, mert 91 versenyt kell megnyerni és 65 pole-t kell szerezni Sport módban. Ez szerintem nehezebb lett mint korábban volt, mert úgy változtattak a büntetési rendszeren hogy kevésbé lehet lassabb kanyarokban ledolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
-
szzoo
tag
A ma esti Nations Cup Final-höz van valahol infó? Milyen versenyek lesznek és kik indulnak?
Szerk: 22:00-ás LIVE from Nürburgring-ra gondolok, én nem találok semmi infót.[ Szerkesztve ]
-
Mi alapján kapom az ingyen kocsikat? Nem látom át a rendszert. Kaptam ma is, meg tegnap is. De csak 1-1-et.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz M0ng00se #8906 üzenetére
Itt a 100%ot azt jelenti, hogy megszerzel minden trófeát.Ami nehéz.65 pole online, 91 online gyözelem és az 50lvl elérése ami tényleg kihívás.Az 50es szint kicsit japánosra sikerült.K* sokat kell érte farmolni vagy kivárod azt a pár évet míg online versenyek alatt összejön az xp.A 91 győzelem sem piskóta, hiszen nem gépi ellenfelek ellen kell versenyezni.
-
szzoo
tag
Gift car jár:
1. First car első indításkor
2. Születésnapodon 1 ajándék kocsi
3. Napi 1 db kapható Daily Workout teljesítéséért (~42 km vezetése)
4. Driving School feladatok teljesítésekor, minden sor végén (összesen 6 db). Extra +1 soronként, ha mind arany.
5. Mission Challenge feladatok teljesítésekor soronként (összesen 8 db). Extra +1 soronként, ha mind arany.
6. Kocsi jár Circuit challenge pálya teljesítésekor. +1 extra pályánként, ha aranyra megcsinálod.Random kocsi jár, nem tudom mi a logika mögötte. Kaphatsz olyat is, ami már meg van.
-
-
erahurka
félisten
Feljutottam valahogy BS kategóriába, és tegnap pl. hiába javítottam 2,5 másodpercet a Daily C köridőmön, 17.-nél nem tudtam előrébbről rajtolni.
Jó lenne ha úgy rakná össze a játék a lobby-kat, hogy mondjuk csak kormányos, csak kontrolleres, azon belül is csak manuál vagy csak automata váltósak legyenek együtt. Talán esélyem lett volna top 10-re is, de ha Alonsósan akarnék nyilatkozni, simán nyertem volna ha nincsenek manuál váltós kormányosok a mezőnyben
-
ProEvoFan
nagyúr
Végre meglett... Nem gondoltam volna hogy ilyen "hamar" összejön. 121 napja vettem meg a játékot.501 futam, 91 győzelem és 149 pole.Jól eső érzéssel nézem ezt a képet...kellemes látvány az amatőr sofőr lelkemnek Kur@a nagy játék, továbbra is imádom Már csak egy trófea van vissza.A legdurvább.Talán őszre összejön az 50 lvl....
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Kezdődik a döntő! [link]
(#8915) ProEvoFan: Grat! Az 50-es szint innentől csak idő kérdése, ha neki ülsz farmolni két hét alatt simán meg lesz.
-
erahurka
félisten
Nagyon úgy tűnt hogy van, de négyen megcsinálták az első versenyt box nélkül így csak 4. lett Fuvaros
Még három van, még bármi lehet. Sima győzelem lett volna ha mindenki cserél kereket. Én úgy értettem kötelező legalább egy kiállás, de úgy látszik mégsem.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Igen, az elején kicsit megijedtem az újraindítás után mert nem ment jól, de arra gondoltam hogy nyilván megint kiállás nélkül akarja megcsinálni, úgyhogy az elején spórol kicsit gumival és benzinnel.
Neki szurkolok meg minden, de elég rossz hallgatni ahogy angolul makog amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Nem bírta a nyomást, kiforgott a franciával és meg is büntették
-
eisento
addikt
Na a franciat is megbuntettek. Helyes.
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
bombibmw
veterán
Nagyon meleg.
Ha 5 secre büntetik Kaislát, akkor Patrik nyer. -
erahurka
félisten
3 másodpercet kapott, én így érzem helyesnek igazából annak ellenére hogy nyilván Patriknak szurkoltam.
Pontegyenlőséggel második lett. Majd legközelebb nyer
-
ProEvoFan
nagyúr
bandiie, erahurka - Köszi!
Tudtok mondani másik normális xp farmolási lehetőséget, mint a Blue Moon Bayon az X-Bowal ?
-
erahurka
félisten
válasz ProEvoFan #8930 üzenetére
Én csak ezt ismerem.
Más: most mentem két versenyt Nordschleifén, és a büntetési rendszer egy vicc. Egyszer elfékeztem és beestem az előttem lévő hátsó része mellé és kiütöttem, ez 4 másodpercet ért, és erre azt mondom hogy oké. De később még összeszedtem 15 másodpercet tök hülyeségek miatt.
Az a kedvencem mikor látom hogy erőszakos mögöttem, beteszi mellém, mondom menjen, még átsiklik egy másik kocsi is akihez picit hozzáérek kanyarodás közben és kapok 3 másodpercet. Vicc az egész. Kár játszani így ezzel a szarral...
Azt sem értem hogy a tök friss gumik miért nem tapadnak úgy a kör végére mint amivel rajtoltam.
-
erahurka
félisten
válasz erahurka #8931 üzenetére
Na feltöltöttem ezt a csodálatos futamot: [link]
Az első 4 másodpercet maximálisan megérdemeltem, esetleg a boxkiállás utánit, bár ott össze-vissza villogtam és azt hittem át tudunk majd fordulni egymáson. A többi viszont baromság.
Plusz volt egy nagyon furcsa kicsúszásom 4:30 után valamivel. Szépen mentem a vonatban, kicsit balra tartott "kormánnyal", erre egyszer csak kirántja magát a kocsi jobbra. Gondolom a mögöttem haladó lökött meg, de így?
-
szzoo
tag
válasz erahurka #8929 üzenetére
Sokszor egy képernyőn szerepelt kétféleképpen a neve. Tegnap rákerestem. Helyesen ZS-vel írják. Az is lehet, hogy ő akart könnyebben kimondható nevet használni. De keverni...
Biztos nem volt két forint megszervezni. Ezért is hülyeség, hogy miért nem csinálták meg technikailag profin. Engem leginkább az újraindított verseny és a szombati újrainduló qualifikáció szerű hibák zavartak. A közvetítési amatőrsége - pl. az élőben megszülető obs layoutok - kevésbé. Én a két brit kommentátort bírtam.
-
John_Deere
tag
Szvsz a kommentátorokkal nekem se volt bajom, sokkal rosszabbra számítottam (és láttam/hallottam már).
Én úgy gondolom, hogy a kb. első official szervezett offline bajnokság keretein belül ha tökéletes nem is, de rendkívül jó lett. Volt itt-ott képszakadás (pl. az utolsó 3 meccs időmérőjét nem is láttam, mert vagy felesleges dolgokat mutattak vagy trailerezgettek), de nem ez lenne az első olyan esemény.
Pusztán néhány logikátlan dolog volt ami zavart, például, hogy a 4 meccs előtt tisztázni kellett volna, kell-e kötelező Pit-stop vagy sem! Nem volt tisztázva, ennek szellemében a mezőny nagy része számolt vele, de persze az egyik másik srác, csak kibekkelte. Aztán azonnal interjúnál mentegetőzij, hogy nem így tervezte, de...aha...nem. Természetesen ezt (mármint, hogy kiállás nélkül végigmenni) a Gr.4-es Mercedessel Patrik lazán ugyanúgy megcsinálta volna...példa erre a 2. meccs, ahol nem is bízta a véletlenre a dolgokat. Nem tiltott, ha bírja az autó végigmenni...de nah, ezzel nyerni másokkal szemben, gáz. Vagy ne álljon ki senki, vagy legyen 1 kötelező.A másik a büntetési rendszer. Mint mindenki látta, egyéni büntetéskiosztás volt a játékbani rendszer helyett, minden esetet egyénileg bíráltak.
Ez némileg jó hír, mert tekintettel arra, ami most a játékban van, lehet lettek volna csúnya fail-ek. Viszont nem tiszta, hogy miért csak ilyen 1-2-3 másodperceket osztottak, mikor én egy fia GT meccsen lazán kapok 10 sec-et is! Értem Én, hogy nem akarták ezzel befolyásolni a verseny kimenetelét, csak visszatartó erővel nyomtak 1-2 sec-et, de bakker akkor a játékban egy fia GT meccsen is legyen már így! A Daily Race-eket megértem, oda kell egy nagy penalty mert nem visszatartó erő Pistikének ha 2-szer belém jön, nemsokára új meccs, puszika, de FIA GT csak egyszer játszható, ott jóval óvatosabb mindenki, és éppencsak kontaktért nem fair a 10 vagy 5 sec, mert azonnal haza is vágta a lehetőségem egy jó helyet elérni (10 sec-et kaptam első meccsemen, A-s Dr-nél 6 pozíciót buktam emiatt). Más, ha elfékezem Magam és meglököm az előttem lévőt, mégha nem is csúszik ki, nem rinyálok, jöhet a penalty...de figyelhetné a rendszer, hogy kontakt után, ha nem változik semmilyen pozíció (sem előttem, sem mögöttem lévőé, sem enyém), ne adjon már 5-10 sec-et. Elég fenti 1-2, jobban figyelek.Bocsánat, ha hosszú lett, csak leírtam kb. a tegnapi versenyről a meglátásom.
-
mattheus
őstag
válasz Nayrobi #8893 üzenetére
Szia!
Ma lett vége az első minibajnokságnak, így csak most tudok válaszolni a kérdésedre.
A tervezett 4 futam, egyenként 10-15 perces időmérővel és pár apró technikai aprósággal (gonddal) fűszerezve két és fél órát tartott úgy összességében.Eredetileg 2 órásra volt tervezve, de mivel első rendezés volt, így kicsit hosszabb lett. Amennyiben nem érsz ilyen hosszú ideig rá, akkor nyugodtan el lehet menni, természetesen nincs semmiféle retorzió, mivel a hangulat és a kihívás a lényeg
-
Na, péntek óta megvan a játék. És az átlaghoz (mármint ahhoz képest amennyi időm van általában játszani) képest most hétvégén elég sokat tudtam vele játszani. Ismerkedtem a játékkal. Driving School-t és a Mission Challenge-ket csináltam csak. Mission Challenge 6/8-ig jutottam. Ott, már nem volt energiám a 30 körös endurance-hez. Viszont örülök, hogy a Porsche 911 RSR 2017-vel kell menni, mert azt tervezem megvenni.
Eddigi tapasztalataim, véleményem pár mondatban.
A rali része sz*r. Vagyis lehet nem az. De nekem nagyon nem tetszik. Nem is tervezek ebben a játékban ralizni.
A vezetési élmény jó. Bár nem olyan nehéz mint az Assetto, vagy a RaceRoom. Igaz, még nem álltam neki Nordschleife-n körözgetni minden segítség kikapcsolása mellett. Általában úgy szoktam tesztelni/felméri az autós játékokat.
Az már most látszik, hogy az "offline" rész tényleg csak egy felkészítő. De ez nekem tetszik. Nyomni challange-ről challange-re. Motivál. Aztán ha az összes Mission Challenge-et megcsináltam, akkor szerintem elkezdek kicsit körözgetni a Nürburgring GP vonalvezetésén, és kipróbálom magam online. Addig nem fogok ítélkezni míg nem játszottam mások ellen. Mert ha az jól van megcsinálva akkor megérte az árát. Sajnos a legtöbb játékban pont az online rész szokott problémásabb lenni.
(#8911) szzoo
"Driving School feladatok teljesítésekor, minden sor végén (összesen 6 db). Extra +1 soronként, ha mind arany."
Mission Challenge feladatok teljesítésekor soronként (összesen 8 db). Extra +1 soronként, ha mind arany.
Lehet én értem félre, de én megcsináltam eddig mindent aranyra. És nem kaptam Extra +1-et sose. Mindig adott sorért kaptam egyet, de semmi +1 extra kocsi nem volt.
Egyedül a Driving School-nál kaptam a végén +1 kocsit mert mind a 48 arany lett. De ott is az egészre kaptam +1-et, nem soronként.Egyébként persze, hogy az olasz kocsikat pörgeti ki nekem. Alfa, Ferrari.. Pont nem vagyok oda értük. Csak a Japán kocsik! (És a Porsche + Mercedes). De szerencséjére adott már két GTR-t is, köztük a GT3-asat!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lehet úgy volt. Bár mindent aranyra csináltam rögtön. Lehet a végén kaptam szintenként, arra most nem emlékszem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
KaitouP
veterán
Ha elkezded nyomni az online részt, és gondolod, szívesen összehasonlítanád az időeredményeid a többiekével, dobd be ide a PSN ID -dat, én felvennélek barátlistára. Páran vagyunk így akik felvették egymást, jó látni, ki milyen eredményeket fut.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
válasz KaitouP #8941 üzenetére
Bedobnám én már most, mert ProEvoFan idejeit láttam már most is. De nem tudom mi az ID-m. Valahogy a saját nevemmel regisztáltam. És azt se tudom átírni simán LnB-re. Mindig vezeték+keresztnevet kér.
szerk.: Lehet ez az próbáld meg: gabris_mihaly
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
erahurka
félisten
Eddig 3,3 millió GT Sportot adtak el. Nem tudom így 7 hónap alatt az mennyire acélos. A 6. részből kb. 5,5 millió fogyott a megjelenés óta ami a sorozat egyik leggyengébben teljesítő darabja így. Az 5. rész 10 millió felett fogyott.
-
szzoo
tag
válasz erahurka #8947 üzenetére
Mondtak számokat a közvetítés alatt is. Lehet pont ezt. (Még ami elhangzott és érdekes lehet az a "new tyre model", amit teszteltek a résztvevők.)
Itthon nem mehetett rosszul:
"Az exkluzív játékainkról tudok nyilatkozni: 2016-ban ezek közül az Uncharted 4 volt a legsikeresebb. 2017-ben az év elején megjelent Horizon: Zero Dawn és az októberben kijött Gran Turismo Sport fej fej melletti küzdelméből végül a GT Sport került ki győztesen." Sándor Csaba, PS Magyarország [forrás] -
John_Deere
tag
válasz erahurka #8947 üzenetére
+(#8948) :
Kazunori Yamauchi sokszor hangoztatta, őt sosem az üzleti oldala érdekelte a játéknak, hanem, hogy megalkothassa (hassák) azt amire nagyon régóta vágyott.
Most, a verseny végén elmondta, hogy bőven van még mit csinálni a játékkal, látja hova kell tovább fejlődni és ennyi. Egy videóban elmondta, sokszor nem aludt ezutóbbi játék fejlesztése alatt, mert törekedett arra, hogy minden olyan legyen benne, amilyennek elképzelte.
Szerk.: A másik magyar versenyző (tehát a nem Patrik) mondta, hogy a verseny alatt valóban új viselkedése volt a gumiknak, a Ferrari amit például a Manufaktúraversenyen vezetett, szerinte sokkal kiszámíthatatlanabb lett.Nos ez idáig oké, nyilván a Sony abszolút nem így nézi a dolgot.
Ez az összeg (3.3millió) szvsz ma finoman szólva sem túl acélos a Ps4 eladások mellett, pláne, hogy tudjuk mennyi idő telik el PD-nél egy GT kiadásáig. Az meg azért végképp erős Nekem, hogy a Horizon Zero Dawn nem kelt el több példányban. Nem tudom. Csak gyanús, hogy több.
Viszont, ha a FIA továbbra is kitart mellettük, és tovább pörgetik ezt az e-sport dolgot, akkor kezdem átlátni, mi volt KAZ terve a Sport-tal.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó