- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
frankstork
aktív tag
Próbálok a GT planet-ről beállításokat lesni, de iszonyatosan nagy katyvasz az az oldal nekem. Thread ezerrel, kérdésre meg válasz alszik, legalábbis érdemi....
-
erahurka
félisten
Volt pár versenyem egy brit fazonnal, hol én mértem el a féktávot, hol ő, az a lényeg hogy voltak egymással szemben kétes megmozdulásaink, de versenyről versenyre egyre tisztábban csatáztunk, az utolsó futamon pedig totális clean racing ment köztünk, ő mindig hagyott helyet az utolsó kanyarban ahol korábban többször összementünk, én is nagyon figyeltem a fékezésre, ha egymás mellett mentünk be az utolsó sikánba elvettem hogy ne kukázzuk egymást. Utána a harmadik helyezett chatben meg is dicsért minket a tiszta verseny miatt.
Na de a lényeg: a célegyenes előtt a brit csávó besatuzott, egyszerűen nem értem miért, abszolút megérdemelte a győzelmet, én meg nem mentem bele a versenyen úgyhogy a bosszúja is értelmetlen lenne. Viszont ki tudtam rántani a kormányt és 0,001 másodperccel előtte értem be a célba. Hát ilyen van?
Ma amúgy keményen odapakoltam neki, összesen 21 győzelmen és talán 26 pole-on állok, úgyhogy szépen haladok a kis arany trófeáim felé.
Nagyon élvezetes amúgy olyan emberek ellen menni, akikkel közel azonos a tempó, bár előzni szinte lehetetlen így. De 2-3 tizeden belül menni majdnem egész futam alatt brutálisan intenzív
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Csak halkan mondom hogy az update-l sikerült elbaszni teljesen az irányitást. Gr.3 és Gr.4 teljesen élvezhetetlen ha TCS 0-n vagy maxon van akkor is ugyanúgy csúszkál, ugyanebben a kategóriában a daily raceken állandóan kilöknek/besatuznak előttem persze engem sorol vissza. Teljesen agyament és nem lehet tudni mi miért történik..
Részemről kb. eddig vettem ezt a játékot komolyan. Ha a next update is ilyen sikeres lesz akkor megy is hardverapróra. -
veterán
-
erahurka
félisten
válasz Kickass #7655 üzenetére
Igen a TCS működése teljesen megváltozott. Most már inkább ilyen kármentő szerepe van, engedi megcsúszni a kocsit, de aztán szépen megfogja. De sajnos a másodperceket és a pozíciókat így szépen el lehet veszteni.
Én eddig csak a Gr.4-es Subarut próbáltam új irányítással, azt én jobban tudom kezelni azóta, a TCS-t is levettem nullára Lago Maggiorén és max egyszer csúsztattam meg az első kanyarkombináció végén, de aztán egy komplett versenyt lefutottam ilyen jellegű hiba nélkül.
Ha nagyon nem megy, kapcsold be az ASM-et, olyasmi lesz vele a kezelés mint frissítés előtt, de ez sajnos egy nyújtott fullgázas kanyarban hátrányt tud csinálni mert ott is elkezdi elvenni a gázt. Gr.3-at én is csak így tudom már vezetni, pedig az egyik legstabilabb kocsival, a Beetle-lel próbálkoztam.
-
Kickass
őstag
válasz Oppenheimer #7656 üzenetére
Ez rendben van, de hogy ne legyen különbség a különböző fokozatok közt az csak szerintem vicc?
Egyáltalán miért kellett ennyire belenyúlni az irányitásba? Jönnek majd az updatek és 2 havonta újra kell tanulni a pályákat?Sr rating, menjek fel S-ig. Ez is ok, de hogy? Ha nem csinálok semmit csak körözök akkor is belém rongyol hátulról valami barom aki azt hiszi ő dupla akkora sebességgel is képes bevenni a kanyart.
És persze már kapom is a narancs SR jelölést hogy romlott a besorolásom, de ő jött belém hátulról, ez igy baromság.C-Big sikerült nagy küzdelmek árán felkinlódni magam, két verseny alatt visszarakott D-Cbe.
ja igen, pályán hirtelen keresztbe csúszó autó nem halványul el, telibe trafálom szintén SR downgrade....grat a fejlesztőknek.
Volt olyan verseny hogy 14-15 hely környékén úgy gondoltam fölösleges a birkákkal lökdösődni, maradok leghátra futok tiszta versenyt. Erre az utolsó előtti úgy gondolta ő is marad és azzal szórakozik hogy előttem fékezget meg lökdös....teljesen fölöslegesnek érzem az egész rating rendszert mert a toxic versenyzőket nem bünteti eléggé a többieket pedig nem segiti. Látszik irtak ra kb 10 logaritmust aztán ennyit tud. csak igy jobb lett volna ha inkább más alapján kategorizálnak.
Mindegy befejezem a sirást, és félrerakom a játékot pár napra...
-
frankstork
aktív tag
válasz Kickass #7658 üzenetére
Belépsz valamelyik daily-be, arra amelyik pálya fekszik. Ne fuss kvalit, és az idő lejárta előtt lépj be. Így utolsó leszel, vagy utolsó előtti. Innen két választás van. Vagy mindig lemaradsz, vagy ha érzed a pályát, akik kihullanak megelőzöd, ez utóbbi az sr növelés szempontjából rizikosabb, de jó hatással lehet a dr-re is.
-
veterán
válasz frankstork #7659 üzenetére
Sztem nem kell ilyen drasztikus megoldásokat alkalmazni. A SR alatt egyszerűen ha a seggedben vannak, belső ívre húzódsz hogy ne legyél útban a torpedónak. Minimális konfliktuskerülés kell, nem nagy magic.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7660 üzenetére
Engem nem egyszer lekövettek már belülre és onnan löktek ki
-
veterán
válasz erahurka #7662 üzenetére
Hát, valahogy le kell lassítani a kanyarban.
Akkor nekem szerencsém lehetett. Nem mondom h nem értek aljas támadások, és h nem volt olyan futam amin esett az SR-em, mert voltak bőven, de ha az ember odafigyel, akkor pozitív trend lesz megfigyelhető az SR-változásban.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7663 üzenetére
Amúgy ez érdekes : nekem mindig S a SR, soha nem csökkent. Viszont a D-sem javult soha
-
mattheus
őstag
Én B/S-ben vagyok, pedig eddig csak két futamot nyertem. Nem érzem valahogy versenyképesnek magam, de a programban lévő algoritmus szerint, akkor ezek alapján mégis ?
-
veterán
-
Gulyopapa
addikt
Vajon miért nem tudom 2k-ra kapcsolni a játékot ps4 pron...
-
Trash
tag
Sziasztok!
Kormány nélkül élvezhetp ez a játék?
A motion sensor-os irányítás mennyire jó? -
erahurka
félisten
Nálatok nem omlik össze a játék mostanában? Tegnap kétszer dobott ki, ma az első verseny startja előtt megint... Instabilabb mint a béta volt.
-
elnokur77
csendes tag
Van valakinek valami linkje, ahol az autók össze vannak hasonlítva?
Tegnap mentünk egy versenyen egy cimborámmal, ahol min
4 tankolásra volt szükség.
Gr3-ról beszélünk. Azt vettük észre, h óriasi különbség van az autók hatótávjában. Ő (BMW M6 gr.3) 4x tankolt, nekem 5x kellett (Mitsubish8 Gr.3). Wtf???!!! -
mattheus
őstag
Szombaton iszonyatosan tetszettek a Daily Race-ek, de hosszú idő után először a program letaszított a B kategóriából vissza a C-be a pénteki ereményeimnek köszönhetően. Én mondjuk nem lettem ettől rosszkedvű, élveztem, hogy a mezőny első felében voltam az időeredményem alapján (8-9-ik hely valamelyike), viszont dobogóra még így is "alkalmatlan" voltam. A legjobb hely, amit összehoztam az egy negyedik volt. Ennek ellenére 4 futam után ismét B kategóriás lettem.
Én továbbra sem értem miért, mert úgy gondolnám, hogy ha a középmezőnyben vagyok, akkor az pont jó liga (csoport) a képességeim alapján..... igaz, ami igaz, hogy jó pár B kategóriást leelőztem.
-
hitchins
őstag
válasz mattheus #7681 üzenetére
Eddig nem ertettem hogy lehez egy nap. Alattlecsuszni 1-2 SR levelt de penteken sikerult.
Interlagoson olyan lokdosodes volt hogy a vegen nekemis eldurrant az agyam. Nem voltam durva de a celegyenes vegen visszadtam egy "uriembernek" a kolcsont es kicsit megpockolrem kanyarodas kozben. Szepen megporgott en meg kaptam bemi sr minuszt.
Rament a vasarnap hogy visszakuzdjem magam S-be de megerte
De szerintem ezt az interlagost nem fogom eroltetni mert ott valahogy mindig tulporognek a sracok. -
mattheus
őstag
válasz hitchins #7682 üzenetére
SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba. Teszem mindösszesen azért, mert szinte minden egyes futamnál, ha nem így teszek, akkor kilöknek , megpörgetnek, melynek negatív SR lesz a vége, viszont (!) így könnyen veszítek 4-5 helyet.
Azt nem értem, hogy a játékosok egy része miért nem képes arra, hogy nézze a másik autó pozícióját és miért nem ad arra lehetőséget, hogy legalább 1 kocsiszélességű helyet adjon a másiknak. Érdekes módon ez nekem megy, még akkor is ha tudom, ezzel veszélyeztetem az adott pozíciómat.
Mondjuk pont most szombaton volt arra példa, hogy beszúrtam egy kanyarban és inkább adtak nekem több helyett, hogy megcsinálhassam rendesen a manővert az Ő kárára.
-
erahurka
félisten
válasz mattheus #7683 üzenetére
"SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba."
Francot se érdekel az SR érték ha annak az árán lehet magasan tartani, hogy versenyzés helyett folyamatosan kék zászló üzemmódban körözök. Egyébként volt már dodgem partim B-ben is, és volt már totál tiszta futamom előzésekkel E-ben is, úgyhogy szerintem tök mindegy hol megy az ember, kijöhet rosszul is és jól is belőle.
-
veterán
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7687 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam másét beállítani.
-
-
wolf13
őstag
válasz erahurka #7690 üzenetére
Én nem egyszer csak azért húzódtam félre fék táv előtt , hogy ne vigyen magával a kedves player. Persze néha így is beveszik a kanyart , de nem bosszant annyira mint mikor felken a falra , kapom a büntetéseket és meg tuti én kászálodok ki lassabban. Ha viszont utána előznem kilök , ha elmegyek akkor hátulról tessekel ki. Sok ilyen van sajnos , nem tudom köze van e a higulasnak a BF hez , mikor is feléért meg lehetett venni a játékot.
-
james001
veterán
válasz Oppenheimer #7687 üzenetére
A Home-n belül kell,a garázs melletti ikonnál, "Change Car Livery" asszem a neve,ott lehet beállítani másét.
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
hitchins
őstag
válasz erahurka #7684 üzenetére
Nem kell hagyni magad megelozni de en tisztan akarok gyozni.
En azt utalom a legjobban mikor valaki jo messzirol beszur belso ivre es ugy kanyarodik hogy engem hasznal falnak mert nelkulem siman elszallna. Igy viszont tok jo mert engem pont lelok o viszont pont lelassul annyira hogy be tudjon fordulni.
Ezt sajnos nem egyszer jatszak el S osztalyban is.[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz hitchins #7694 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy mocsok módon mindenkit ki kell kukázni meg négy kilométerről bevetődni a többiek mellé, hanem hogy védekezni kell, ha meg van esély, betenni az autót. A kontaktnak sem kell hogy torpedózás legyen a vége, csak ott kell lenni, lelassítani, aztán a két autó elvergődik egymáson. Ha hagysz helyet a legjobb esetben is egymás mellett gyorsítotok ki, valaki picit előrébb lesz, de a következő kanyar lesz a döntő. Csak ilyenkor szokott sok clean racing őrült átmenni Vettelbe, mert szerintük az ember ki akarta golyózni őket.
Ma pont egy elég kemény versenyt sikerült megnyernem, 6. helyről indultam, a kis Megane-nal első körben megelőztem minden "GP2 engine" kocsit (ez a Renault iszonyat op amúgy az egyenesben ), aztán elég gyors köröket futva tudtam tartani az első kettőt, akik az utolsó előtti körben összeakadtak és esélyt adtak az előzésre. Szerencse is kellett hozzá, mert simán kilökhettek volna az utolsó kör elején, szerencsére egymáson vették az 1-es kanyart és így nem jöttek nekem. Fel is dobtam Youtube-ra, itt nézhető: [link]
Más: megvettem a Cobrát. Te jó isten ez a kocsi! Nagyon óvatosan kell bánni a kigyorsítással, igazi élvezet kűzdeni vele, mondjuk jó köridőkre esélytelen, de nagyon jó vezetni. Még több ilyen autót a játékba!
[ Szerkesztve ]
-
airm92
csendes tag
Holnap végre megjön ,életem első konzolja. Természetesen GT Sporttal
DS4-el is lehet jó versenyeket futni, vagy " kötelező" a kormány?*PSN:hmate92
-
manu75
aktív tag
Érdekességként megjegyezném, mikor reggel beléptem a játékba szülinapi ajándék autóval fogadott. Ilyet játékban én még soha nem tapasztaltam, nagyon megörültem akár egy 5 éves.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Eladó Playstation 5 Digital edition + 2db Controller + Hyperx Fury SSD
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel