Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enton

    addikt

    válasz Ciccuka #755 üzenetére

    A BMW-re azt mondanám elkezdett fékezni és kanyarodni is, el is kezdte fordítani de a fék már nemigen működött ilyen sülyváltás után és elpattant valahol a fékkör. Motorháztetőt is lelökhette ez a durranás.
    Bentley-nek meg egyértelműen eltaposta rossz helyen, nem minden kerékvető szereti a szélárnyékos fizikát esőben. ;]

    A lemans Aston is tipikus lemans hibázási pont. Pl más beállításokkal simán elment volna, vagy eső nélkül szárazon.

    A safety cars és ez az időjárás eszi az autókat, pont erről diskurálnak 16:48:00 esti futam résznél a kommentátorok(angol verzion).

    Ferraris driver a rajt előtt ki is jelentette hogy neki még nincs konkrét tapasztalata az autóval esős körülmények közt, de azért ö kezdi a 24h elejét esöben. ;]

    Jah van ABS meg TC és traction control alatt van kipörgésgátlö. De differenciálmövel jobban lehet kipörgést gátlani ha jól állítod be a pályához és idöjáráshoz.

    [ Szerkesztve ]

    "mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

Új hozzászólás Aktív témák