- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Otthoni időjárás-állomás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- SSD kibeszélő
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
PlayStationre és Switch-re is megjelent a Grounded
gp "Drágám, a kölykök már újabb platformokon is összementek."
-
Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
ph A hét légkavaróval árusított, félkörpanorámás megoldás kompatibilis a "lopakodó" ASUS/MSI alaplapokkal is.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
Június közepéig még várni kell, addig is
2015 Rolex 24 Friday Roar Testing: http://youtu.be/fe5-dVaHoHkMobilrol sajnos csak igytudok linkelni
-
vlevi
nagyúr
Egész jó minőségű stream (40" TV-is élvezhető a kép) az IMSA oldalán.
http://www.imsa.com/camera/imsatv
-
-Mike-
addikt
12órás Bathurst utolsó 10-15 perce [link]
-
vlevi
nagyúr
Jáááá.
Nissan.
[link] -
-Mike-
addikt
Motorháztetőn kivezetett kipuf, nagyon kemény.
Hátsó elem sem semmi, körbe járja a levegő az autót szó szerint.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
-
albert8
addikt
24h nürburg stream[link]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
rocket
nagyúr
Utolertek a lassu kocsikat, tavaly ilyenkor voltak nagy utkozesek.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Esni kezdett az eso
#270: Ez a stream meg nagyon halk.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
vlevi
nagyúr
Bakker, az egyik SLS AMG-ről leesett a kerék, csávó kiszáll, nem tudom mi lesz, visszateszi? Úgynézki, van nála szerszám
-
rocket
nagyúr
Eljutottunk a "pit-en kivul semmit nem mutatunk" idoszakhoz, mint Le Mans-ban.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
albert8
addikt
Most van egy másik kép is a gp páyáról meg az egyenesről is, de tényleg. Egyébként a le mans-on van belső kamera is meg óriáskerék
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Yayoh
aktív tag
Ja ez így elég unalmas , a vodafonos adásban meg csak egy autóból mutatnak onboardot..
-
Na, hétvégén követtem életem első 24h-s versenyét. (Valahogy erre meg kell "érni" szellemileg, hogy az ember értékelni tudja az ilyen versenyeket , nálam most jött el az idő) Nem mondom, hogy az elejétől a végéig követtem, de sokszor belenéztem. Leginkább a legendás pálya miatt. És nagy örömömre csak GT autók mentek, amiket nagyon szeretek. Számomra az LMP1-2 kategória már túl "űrtechnika". Szóval jó volt nézni a versenyt. Főleg éjjel! 01:00-02:00 között is ránéztem a futamra, és eszméletlen mit mentek azok a kocsik korom sötétben + esőben. Mondjuk volt is galiba, elég sokszor lehetett látni villogó autót a pálya szélén és sárga zászlót. Csak éppen a korom sötét miatt nem igazán lehetett tudni, hogy mi történt.
Éjjel mutattak légi felvételeket a Nürbugring környékéről, magáról a komplexumról, lélegzetelállítóan szép volt. Nem semmi mennyire nagy és szép ez a Nordschleife és környéke„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Walter Csabiék balesete a 24h-s versenyről: [link] (cikk)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Hogy készül Lemansra a Nismo GT-R?
Hát így: -
Nagyon szép ez a gép. De sajnos nagyon lassú. 20-30mp-re voltak a Posche-től a teszten. Ami rengeteg, sőt sok LMP2-es autó is megelőzte őket. Sebaj azért szurkolok majd nekik, bár ez a radikális újdonság úgy néz ki nem fog beválni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Jay Leno-t is érdekli a Nissan.
-
vlevi
nagyúr
-
-
Úgy néz ki sajnos le fogok maradni az egész vasárnapi részéről a versenynek.
Pedig úgy rákészültem, ez lett volna az első LeMans amit kiemelt figyelemmel szerettem volna követni..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Ide is bejelentkezek, hogy még véletlenül se a Túraautó topikot "szemeteljem" szét . Remélem lehet majd jót diskurálni az eseményekről .
Tegnap délután és este nézve az időmérőt hallgattam hogy, milyen érdekes hangjuk van ezeknek a hybrid autóknak. Mondjuk nekem tetszik (belső hang). Elsőre a Porsche jött be, de aztán rájöttem, hogy az Audi-é számomra tetszetősebb .
Na szombaton betárazok pár doboz e-drinkkel, hogy bírjam a 24 órát én is . Az meg számomra külön csoda, hogy az Eurosport 24 órában végig adja. Sporttörténelem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Végre valaki.
Már azt hittem senki sem nézi. Nagyon érdekes hangjuk van tényleg. Engem ami lenyűgöz a kanyarsebesség.
Sajna mint lentebb írtam nem fogom tudni végignézni. De drukkolok a Nissan-nak, hogy végigmenjenekTotalcar.hu-s cikket olvastad? (olvastátok?) Marha jó lett szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Tavaly is néztem - igaz akkor csak olyan összesen 10 órát láttam - idén sem hagyom ki. Tavaly mikor leintették, már akkor azt vártam mikor lesz a következő .
Egyébként erre a cikkre gondolsz? Mert éppen most kezdek neki, szóval még nem olvastam .
Na igen a kanyarsebesség. Tegnap pont ezt beszéltem lakótársammal is. Félelmetes! Tudom , kipörgésgátló is van ezekben (LMP1 tuti), de akkor is durva.
Viszont ez amúgy hogy van? Mert ahogy hallgattam olyan volt, mint ha kb. 120-130 km/h-ig csak a "villanymotor" menne (tolja ki a kanyarból rendesen), aztán jön a benzin/dízel motor 300+ km/h-ig. Vagy hogy van ez ?
Nissanra kíváncsi vagyok én is, bár eddig nem túl acélos a teljesítményük (körönként kb. 20 mp a lemaradás a legjobb LMP1 időhöz képes). De hát ez Le Mans, itt bármi történet, mint tavaly is . Fúúú én már nagyon be vagyok zsonga . Bár hozzáteszem, hogy én csak foteldrukker vagyok, tehát semmit nem tudok úgy konkrétan a technikai hátterekről, statisztikák meg ilyenek .
Na ma időmérő megint, szóval kíváncsi leszek ma mi lesz .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
vlevi: ...és tényleg! Még tegnap mondták is az időmérő közvetítés végén az egyik interjúban, hogy eső várható. Na mindegy. Azért megnézzük esőben is mit tudnak a szekerek .
Kérdés:
GTAm és Pro: Miért sárga az Am lámpák? Csak megkülönböztetés a két kategória között, semmi más ? Ezt már több Le Mans-nál is megfigyeltem, de vagy elsiklottam felette, vagy nem figyeltem oda, hogy ha elmagyarázták. De még mindig érdekel a dolog, mert én másra nem tudok gondolni, csak hogy a két kategóriát így különböztetik meg egymástól .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Csak megkülönböztetés. De le van írva abban a cikkben is. És a rajtszámok színe is.
Sőt a spotter guide kinyomtatását/letöltését is ajánlom. Én már ki is nyomtattam magamnak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
vlevi
nagyúr
"GTAm és Pro: Miért sárga az Am lámpák?"
Úgyvan, megkülönböztetés. Tegnapi nap folyamán valamikor ezt is végigbeszélték.Fehér lámpája van az LMP autóknak, a piros rajtszám LMP1, a kék az LMP2.
Sárga lámpa = GTE kategória, abból a ződ rajtszám a GTE Pro, a narancs pedig a GTE AM.Egy másik topicba belinkeltem ezt a rajtlistát, ennyit megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Foteldriver vagyok szólva úgy kezeljétek amit írok :
Mennyire látszik, hogy a Nissan FWD hajtású. Mind a bejárton, mind a kigyorson. Nem várok tőlük nagy eredményt, de remélem 24 órát végigtudják.
...és egy Audi győzelemben bízok .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Spórolós topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EAFC 24
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...