Másfél éven belül a WDDM 2.0 lehet a Frostbite minimum igénye

Az Electronic Arts kiadóhoz tartozó Frostbite Team agresszív átállásra buzdítja a játékosokat, ugyanis a Frostbite videojáték-motor a 2016-os esztendő végén már minimum WDDM 2.0-t igényelne a működéshez, amely csak a Windows 10-ben érhető majd el.

A tervet maga Johan Andersson is megerősítette, és számításai szerint ez valóban egy agresszív átállás lenne, de jelentős előnyöket kínálna. Többek között utalt rá, hogy a WDDM 2.0 sokkal jobban igazodik az alacsony szintű hardverelérést biztosító grafikus API-khoz, így lényeges előnyökre is szert lehetne tenni.

A Frostbite Team motorprogramozója szerint a WDDM 2.0 minimum követelményként történő előírásából a DirectX 12 és a Vulkan API-hoz tervezett leképzők egyaránt profitálnának, így a játékosok jobban teszik, ha a Windows 10 felé fordítják a figyelmüket. Ez még reális alternatíva is, hiszen a Microsoft a meglévő Windows 7 és 8.1 licencek mellé egy évig ingyenes kínálja a Windows 10-re való átváltás lehetőségét, ami megadja a fejlesztőknek azt az alapot, hogy radikális előrelépésben gondolkodhassanak.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés