NVIDIA: elérhető a PhysX SDK a Nintendo Wii konzolra

Hirdetés

physx

Az NVIDIA bejelentette, hogy a mai naptól elérhető a PhysX SDK Nintendo Wii konzolhoz készített változata. Ennek értelmében a fizikai számításokhoz használható platform mostantól nemcsak a Microsoft Xbox 360, illetve a Sony Playstation 3 konzolokhoz alkalmazható, hanem a japán vállalat nagy sikerű gépezetén is működőképes.

A Nintendo regisztrált fejlesztői a PhysX hivatalos weboldalán keresztül szerezhetnek információkat a támogatással kapcsolatban. Az NVIDIA szerint a Nintendóval kötött egyezmény célja, hogy megfelelő fejlesztési platformot nyújtsanak az összes konzolra, így a játékok egyes gépek közötti portolása némileg megkönnyíthető.


Nintendo Wii

A PhysX vetélytársaként számon tartott Havok is elérhető a Wii, az Xbox 360 és a Playstation 3 konzolokra, így az NVIDIA most ledolgozott némi hátrányt az Intel platformjával szemben, azonban a Havok a fejlesztők körében még mindig nagyobb népszerűségnek örvend, amit a szakértők a kiemelkedően hatékony terméktámogatásnak tulajdonítanak. Ettől függetlenül a két rendszer képességei között igen kis eltérések vannak, így a zöldek megfelelő stratégia esetén sikerre vezethetik a PhysX technológiát.

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

Azóta történt

Előzmények