DirectX 12 támogatást kapott az F1 2018

A fejlesztés régóta húzodik, a Codemasters még 2016-ban beszélt először erről a lehetőségről.

A Codemasters bejelentette, hogy az F1 2018 című, augusztus végén megjelent játékuk megkapta a DirectX 12 API támogatását, egyelőre még béta formában, vagyis az eléréséhez egy kis steames bűvészkedésre is szükség van, amit az alábbi oldalon részletesen leír a cég.

A fejlesztés igazából nem mondható annyira újnak, a vállalat még 2016-ban beszélt először erről a lehetőségről, méghozzá az EGO 4.0-s videojáték-motor kapcsán. Azóta nagy a csend, annak ellenére, hogy az újabb játékok már az EGO 4.0-t használják, de a leképező maradt DirectX 11-es. Úgy néz ki, hogy az F1 2018 lesz a váltópont, és a vállalat várja is a felhasználói visszajelzéseket, illetve esetleges hibákat, hiszen a jövőben nyilván az újabb API-ra akarnak fókuszálni.


[+]

Az F1 2018-ban egyébként nagy csodákat nem kell várni, alapvetően a Codemasters sem titkolja el, hogy némelyik gépen lesz gyorsulás, míg némelyiken nem. Úgy tudjuk, hogy leginkább a minimum teljesítmény tekintetében lesz érezhető előrelépés, az átlagos sebesség alig változik majd. Kivéve persze, ha az adott PC-ben gyengébb processzor található, ott azért a DirectX 12 érezhető előnyt is kínálhat, de ez megszokottnak mondható.

Arról nincs információ, hogy az új leképező mikor kerül bele egy tényleges frissítésbe, de valószínűleg erre hamarosan sor kerül, ha a visszajelzések alapján nem lesz vele túl sok probléma.

Előzmények

Hirdetés