Elérhető az ARM Accuracy Super Resolution

A vállalat saját temporális felskálázási eljárása az AMD-féle FidelityFX Super Resolution 2-n alapszik.

Hirdetés

Az ARM még az előző év nyarán prezentálta a saját felskálázó eljárását, amely az Accuracy Super Resolution nevet viselte. Ez most végre elérhetővé vált, így elkezdhetik a fejlesztők implementálni. Első körben az Unreal Engine 5.3-as, 5.4-es és 5.5-ös verziója kapott egy beépülő modult, de hasonló érkezik a Unity-hez is.

Az ASR a korábban közölt adatokhoz viszonyítva nem változott, vagyis az AMD-féle FidelityFX Super Resolution 2-t használta fel, de valamennyire átszabva, hogy ultramobil szinten jobban használható legyen. Lényegében bármilyen, compute shadert támogató grafikus vezérlőn fut, tehát nem csak az ARM saját megoldásain, hanem általánosan használható technikáról van szó.


[+]

A fejlesztés az Immortalis-G720-on akár 87%-os gyorsulást is biztosít a kétszeres felskálázás által, miközben növelte a teszthardver üzemidejét.

  • Kapcsolódó cégek:
  • ARM

Előzmények

Hirdetés