Befutott a FidelityFX Super Resolution 3.1 forráskódja

Ez a FidelityFX SDK 1.1 részeként jelent meg, és az Unreal Engine 5-höz is elkészült a megfelelő modul.

Hirdetés

Az AMD bejelentette, hogy nyilvánosságra hozták a FidelityFX Super Resolution 3.1 forráskódját. Az eljárást az alábbi hírben részleteztük, és tudni lehetett, hogy a vállalat később majd nyílttá teszi, amire a FidelityFX SDK 1.1-es verziójában került sor. Utóbbi egyébként tartalmaz pár korábban bemutatott fejlesztést is, például a Brixelizert, ennek a specializált, BrixelizerGI verzióját, valamint a Breadcrumbs eszközt is.

Az alábbi GitHub oldalon elérhető forráskód MIT licenc mellett használható fel, továbbá elkészült a FidelityFX Super Resolution 3.1 beépülő modulja az Unreal Engine 5 videojáték-motorhoz.

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények