Az ARM bejelentette saját felskálázási eljárását, ami az ASR, azaz Accuracy Super Resolution névre hallgat, és a temporális megoldások sorát bővíti. A rendszer alapjaiban nem tekinthető újnak, ugyanis az ARM az AMD-féle FidelityFX Super Resolution 2-t használta fel, és azt szabta át úgy, hogy ultramobil szinten jobban használható legyen.
Az ASR közvetlen konkurense a Qualcomm-féle Snapdragon GSR, vagyis Game Super Resolution, aminél jobb képminőséget produkál, de ez várható, mert a GSR egyfajta spatiális technika, ráadásul a jó teljesítményre kihegyezve, így a felskálázás eredménye kevésbé számított. Hátránynak tekinthető, hogy az ASR teljesítményigénye nagyobb, de a modernebb ultramobil IGP-k esetében ez még vállalhatónak is tűnik.
Az ARM az FSR2-höz viszonyítva a rendszer gyorsítását célozta meg, ami szintén érthető lépés, mivel a kisebb képernyőjű ultramobil eszközökön nem szokás nagyítóval keresni a pixelszinten keletkező hibákat, így többet ér az, ha az ASR extra gyorsulást kínál.
Az ARM mérései szerint látható, hogy megegyező felbontású felskálázás mellett az ASR általánosan gyorsabb az alapot kínáló FSR2-nél, és ezt nagyrészt annak köszönheti az algoritmus, hogy a fejlesztése során abszolút a teljesítményre vonatkozó igények számítottak, szemben az FSR2-vel, ahol azért számottevő tényező volt az a képminőség és a sebesség aránya. De az AMD eljárása nem is ultramobil szintre készült. Az élesítés tekintetében az ARM nem megmaradt az AMD-féle RCAS algoritmusnál, ez általánosan elég gyors és elég jó eredményt ad, hogy ne kelljen hozzányúlni.
A képminőséget tekintve az ARM csak spatiális megoldásokkal vetette össze az ASR-t, az alapul szolgáló FSR2-vel nem, de ez nem is lett volna sportszerű, mivel az AMD eljárása nem annyira teljesítménycentrikus, konkrétan jóval több mintával tud dolgozni. A spatiális FSR1 és GSR megoldásoknál azonban látványosan jobban teljesít az új ASR.