A teljes forráskóddal érhető el a CryEngine 5.1

A Crytek még az idei GDC-vel párhuzamosan jelentette be a CryEngine V videojáték-motort, amely rendkívül baráti üzleti modellel próbálja magához csábítgatni a felhasználókat. Az előbb linkelt hírben erről mindent meg lehet tudni, de egy ilyen váltás azért időbe kerül, így nem minden volt elérhető a bejelentés pillanatában úgy, ahogy azt a Crytek bejelentette.

A mai napon azonban a cég elkezdte beváltani az ígéreteket, így felkerült a CryEngine legújabb, jelen esetben 5.1-es verziójának a forráskódja az alábbi GitHUB oldalra. A Crytek az egyszerű menedzselhetőségért a Git kliens telepítését javasolja, amiről az alábbi oldalon biztosítanak egy leírást. Persze a potenciális érdeklődők ezt úgyis tudják. A forráskódra vonatkozó licenc feltételeiről az alábbi oldalon lehet tájékozódni.

A fenti bejelentéssel lényegében az összes fontosabb alkotóeleme összeállt a Crytek tervének, így a CryEngine a mai naptól kezdve egy erősen megfontolandó alternatívává lépett elő a független fejlesztők számára.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés