Beperelte a Star Citizen fejlesztőjét a Crytek

A CryEngine Lumberyardra való cseréje az alapvető probléma, de a Cloud Imperium Games szerint tisztességtelen a kereset.

A CryEngine videojáték-motorért felelős Crytek bejelentette, hogy perbe fogta a Star Citizent fejlesztő Cloud Imperium Gamest, amiért több ponton is megsértették a korábban kötött megállapodásukat.

Az eredeti egyezmény a Crytek szerint kimondta, hogy a Cloud Imperium Games csak a CryEngine-t használhatja videojáték-motorként, és erre kötelező utalniuk a programban megjelenő logókkal, illetve jognyilatkozatokkal, valamint éves szinten biztosítaniuk kellett volna hibajavításokat és optimalizálásokat a CryEngine-hez.


Gary Oldman a Star Citizenben

A Crytek állítása szerint a Cloud Imperium Games a fenti feltételeket megszegte, ugyanis többek között egy éve átálltak a Lumberyard videojáték-motorra, amit azóta Star Engine néven jegyeznek a programon belül, illetve a CryEngine javítását és fejlesztését célzó kötelességeiknek sem tettek eleget.

A Cloud Imperium Games bejelentette, hogy már egy ideje nem a CryEngine-t, hanem az Amazon Lumberyardot használják. A cég szerint tisztességtelen a kereset, és erőteljesen megvédik majd az érdekeiket, ideértve a felmerülő perköltség Crytekkel történő megfizettetését.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés