Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42949 üzenetére
A japó felvétel ha jó mikrofonnal készült, utólag lett elb*szva.
Ha a fülednek nem hiszel, nézd a spekteumát, EQ-zz + ámulj.
Direkt megnéztem, pontosan azért olyan iszonyat tompa...Nem azért linkeltem a másik vidit, hogy szerintem az a valós!
(De pl. a környezeti zajokat jobban visszaadja.) Egyébként is
miről beszélünk, amikor neked herélt dobod volt, így te raktál
bele hangtompítót? Olyan lesz a hangja, mint gyárilag? Aha...
(Emlékszem, hogy írtad: elsőre nagyon NEM sikerült eltalálni,
lehet, hogy másodikra sem.) Lényeg, hogy neked bejön.
Félre ne értsd, ez sem fika, sőt, megrendelőd is lennék, ha az
én elveszett gyári hangtompítóm nem kerül elő tavaszra: így
kölcsönadni sem lehet a gépet, mert enyhén feltűnő jószág...Annyi van, hogy érdekes módon a második videónál sikerült
rögtön észrevenned, hogy szerinted nem olyan a te motorod
hangja, de egy általad ismeretlen 4Road-ra rögtön mondtad,
hogy az biztos szar. Egy olyan videó alapján amin nincsenek
mély hangok. Konkrétan nincsenek: ezt is ellenőriztem.
Nem arról beszélünk most, hogy "kinek a kipuja" brutálisabb
(ha ez a kérdés, akkor az SBK a válasz!): nincs is Nexus-om,
a (foshangú) vidiben meg bent van a hangtompító is: akkor?
Abban amúgy egyetértünk, hogy rajta ülve más: kívülről én is
hallottam, hogy szép hangja van a Majának tompítóval, rajta
ülve más zajokat is hallasz... Kíváncsi lennék, milyen kívülről
tompító nélkül, de eddig egy lehetőségem lett volna hallgatni,
de elnyomta a Nexus (mélyen puffogó brutális) légkalapácsa.Írtam már, hogy mögötte haladva a kövér gáz füldugó nélkül
fizikai fájdalmat okozott. Na tud ilyet a Három Testőr, Margit? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42953 üzenetére
Hű, de ráérünk mindketten: szóljak a főnökeinknek, hogy adjon munkát?
Én nem mondtam hogy szar, csak azt, hogy az enyém (kis fordulaton) "szebben, férfiasabban, mélyebben" szól. Utána kerestem a hangfelvételt... ....elhiszem, hogy az erősen manipulált felvétel lehet, de kívülről hallgatva (az általam pótolt kipufogóvéggel, tehát jelen állapotában) szinte megszólalásig ilyet hallasz. Ha húzol egy gázt, akkor elvékonyodik a hangja, és hallod a szelepvezérlést is, de ilyen kis fordulaton (mint a videóban), ugyanígy (vagy legalábbis megtévesztésig hasonlóan) brummog. Az első fojtási kísérletemnél is hasonlóan, de még sokkal halkabban szólt, viszont rohadtul nem ment a motor. Akkor viszont kis fordulaton is hallottad a mechanikus zajokat. Most meg nem. Fojtás nélkül (tehát kiherélve) is mély volt a hangja, de "recsegős" felhangokkal, gázelvételnél visszadurrogva, és a motoron ülve is kib*szottul hangos. Utáltam, mint a sz*rt, 10 perc motorozás után szabályosan fájt tőle a fejem (hozzá tenném, akkor ráadásul még a nyitott sisakot használtam, mert nem volt meg a másik)
De hagyjuk már a 3,14-csába az egészet!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42954 üzenetére
És én ezt mobilról pötyögöm: így tényleg hagyjuk.
Egy megjegyzés! Azt vezetted le, hogy a motorod
szebben, jobban, mélyebben, férfiasabban, blabla
(tisztább, szárazabb, biztonságosabb) szól ... egy
ótvaros fos telefonos felvételnél: gratula! Véletlen
sem tudod, hogy milyen egy 4Road hangja.Ha belegondolunk, az egészet el sem kellett volna
kezdened: csak a dobot* linkeltem, hogy szívesen
meghallgatnám ÉLŐBEN... A Nexusra meg azért jó
hasonlat a légkalapács, mert ISZONYAT HANGOS!
Nem azért mert csak magas hangon csattog, vaze.*: nem videót, nem fos videót, nem jónak tűnő, de
erősen manipulált videót stb: szóra sem érdemes.Amúgy elhiszem, hogy van olyan füles, amivel azt
mondod, hogy ez az, ez az igazi, pont úgy szól, de
nem tudom, hogy min hallgattad. Szóval SAJNOS,
én sem lettem okosabb CBX125 Custom ügyben...
(Cégnél még tetszett is a vidi, itthon nem. Ez van.) -
kcsa
veterán
Tényleg megér ennyi vitát, hogy elvi síkon vitatkozzatok egymás, számotokra nem ismert kipufogóhangjairól?
Az enyém lesz a legütősebb gyári dobbal na. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42955 üzenetére
Ácsi!
Te nem a 4Road "hangját" linkelted, hanem egy konkrét hangfelvételt (ami nem valami jól sikerült). Gondolom azért, hogy mi, a topic rendszeres olvasói valahogyan reagáltunk rá. Részemről hiba volt... ...ennyire azért nem unatkozom. Élőben biztos kurva jól szól (hiszen azt írjátok), de ha hangos (és az!!!) akkor engem a világból ki lehetne vele üldözni, az tuti.Megjegyzés: asztali gép előtt ülök, ahol is egy régi, közepes minőségű Sony music center, és egy pár KEF CODA 7 audiofil kisdoboz szolgál PC-speakerként. Nyílt hangzású, elég lineáris dobozkák.
kieg: távmunkában dolgozom, a saját lakásomban, a saját cuccom előtt ülök (félreértések elkerülése végett).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #42957 üzenetére
Ja, bocs, nem is Te linkelted, hanem AndrewTdi! Sorry!
(De akkor mi a fenét vitatkozunk mi itt? )(#42958) AndrewTdi: bedobálsz ide mindenféle témákat, mi meg napokig marjuk miatta egymást....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #42953 üzenetére
Még nem olvastam végig mindent, de azért reagálnék... Ülj fel a Tactra, megyek előtted egy kicsit herélt dobbal szívesen. (Tact elektromos üzemmódra vált, konkrétan nem érzed, hogy megy, vagy leállt-e csak ha gázt húzol ) A másik meg, nem hajtottam le a plexit mögötted, és "szemen ütött" a kijövő levegő... Kívülről amúgy tényleg más a hangja, mint ha rajta ülsz... (Bár tompító nélkül csak az udvarban játszottam vele egy kicsit)
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Most nem azért, de ha nem itt diskuráltok, akkor mit csinálnátok? Néznétek az időképen, hogy milyen az az idő, ami miatt nem lehet motorozni?
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42964 üzenetére
Hát, akinek 6 kereke van... Nekem momentán három, amiből
kettőt ma elraktam aludni (a harmadik már 2 hónapja kómázik,
a negyedik agyhalott, így nem számít, a pót negyedik meg még
úton sincs), erre bosszúból elfüstölte a világításkapcsolót is.
De tkp. örülök neki, hogy nálam: így cserélve lesz, mire elviszik.Btw. sisak nélkül olyan magasfrekis (szívó)hangokat is hallani,
amiket sisakban a büdös életben nem hallottam még. (Annyira
nem lepett azrért meg. Egyszer leparkoltam az intenzív mellett,
és oda gyorsan sisak nélkül csapattam fel: én kértem elnézést.) -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42977 üzenetére
Az okoskodást felejtsd már el... Megmondtam, hogy nem tudok a
TE bajodon segíteni, csak magadon tudsz - ha a TE gépjárműved,
a TE számítógéped, a TE kenyérpirítód, a TE... akármid világítását
kéne megjavítani/feltuningolni/leszabályozni/kicserélni/letakarni,
mert TE a falra mászol tőle. Ha nem oldod meg, sajnálom. De IJB. -
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #42979 üzenetére
Nekem be jön ez a kék szín akármit is mondasz
A Lianámban piros a műszerfal világítása ( a katalógus szerint ez sportos ) de hosszú úton engem van hogy zavar mert szinte kisüti a szemem. Egy meleg szín pl. zöld jobb lenne de a kék is jól néz ki.DigitXT Ne törődj senkivel tavaszra viszem a burgit én is hozzád egy kis optikai tuningra ( Ha még meg lesz )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
Nekem is tetszik! Egyszerűen nem tudom telóval úgy lefotózni, hogy
visszaadja az élőben látottakat. Természetesen szabályozható lesz
a fényerő. Azon még gondolkodom, hogy a mutató is ilyen legyen-e.
(A kép alapján lehetne trollkodni, hogy vakít, mert kiégett a piros csík
fehérre, miközben a szem fényátfogása, vagy mi, egy picit jobb, mint
a telefonba épített "fényképezőgépé": vaksötétben is pirosnak látni.)A színről meg már írtam, hogy nem kívánságműsor. A kék ledeket(!)
én sem nagyon szeretem: tény, hogy van egy idegesítő spektrumuk.
Még szerencse, hogy ez fehér led (a gyári fényvezető plexi kék!), így
nem úgy néz ki, mintha kék led világítana a pofádba: vagy elhiszitek,
vagy nem. Abból induljatok ki, hogy magamnak csinálom, tehát nem
fogok magammal kib*szni. Ha bármi gond van vele, megoldom. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42982 üzenetére
Vitát félretéve - mivel neked van gyakorlatod a műszerfal világításának átépítésében - segítséget tudnál-e nekem adni? A kis csótányomban gyárilag zöld a háttérvilágítás, de nagyon halvány és egyenetlen is (egyszóval kaki). Ezzel mit lehetne szerinted kezdeni? Minden műszerben mindössze 1-1 db üvegfejű izzó van, és valami átlátszó műanyag fényterelő viszi a fényt a skálához. De nagyon pocsékul... ...közvetlenül az izzók fölötti részen (skála közepén) még úgy-ahogy világít, a szélek felé viszont szinte semmit sem. Félek tőle, hogyha a szokványos LED-ekkel kísérletezek, akkor még ennyire sem lesz szórt a fénye, még inkább csak egyetlen pontban fog világítani. Létezik olyan LED ami körben szórja a fényt?
szerk: tehát maga az áttetsző, festett skálalap van zöldre színezve... ... csak a fordulatmérő felső vége világít pirosan.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42983 üzenetére
Látod, nagyon hasonló problémákkal küzdünk: én is ezért kezdtem neki!
Itt egy kép illusztrációnak: hol a mutató? 0-ban, de lehetne 70-nél is, ezt
menet közben nagyon nehezen lehetett megmondani. Nézegetni meg az
ember nem ér rá hosszú másodpercekig így eldőlt, hogy ezt "feljavítom".
Megint csak a fényképezőgép VS. szemet említeném: a gép nyilván arra
a gyenge fényerőre állt rá, amit a műszer produkált. Neked meg az sajna
nagyon kevés, ha a fényszórók által megvilágított terület fényerejéhez van
szokva a szemed. Egyszerűen: lepillantás a műszerre nem volt elegendő.
Ezt közlekedésbiztonsági kockázatnak éreztem, tehát nem a sportosság,
a kék szín imádata, vagy a buzililától való homofób irtózás volt a kiindulás.Abba gondolj bele, hogy a gép számára már kiégett 140-nél a plexi, pedig
két nyamvadt T10-es izzó adta a halovány sárgás fényét: na, annyi látszik
gyárilag a mutatóból. 60-120 közt szinte nincs háttérvilágítás, így ott még
az sem játszik, hogy "na, hol takarja el az a láthatatlan pöcök?"A (vég)eredmény (a fényerőszabályzó még nincs rajta) magáért beszél:
Jó lenne képet látni a problémádról: el tudom képzelni, de mégiscsak.
"hogyha a szokványos LED-ekkel kísérletezek, akkor még ennyire sem
lesz szórt a fénye, még inkább csak egyetlen pontban fog világítani."
Sanszos... Én sem csak kicseréltem a T10-es izzót T10 LED-re, hanem
egy komplett 5050-es LED szalagot raktam az óra belsejébe... Attól lett
a fény ilyen homogén. A számlapba nálam nem világít be semmi, hanem
hátulról küldi fehér fénnyel, a (topikkedvenc) kék szint meg az oldalt lévő
fényterelő plexi nyomja. Na ezért "nem kívánságműsor" a színezés, mert
vehetnék én RGB LED-sort is, azzal a szivárvány bármely színét betolva
az órába, ez csak a számok világításának színét változtatná, a kék plexi
akkor is kékítené az egészet oldalról. (Fehér a számlap releváns része.)
Amúgy a lila is így jött ki: sárgás "gyertyaláng" VS. kék plexi additíven...Létezik olyan LED ami körben szórja a fényt?
Hogyne, csak összességében a nagyobb fényerő miatt a pontszerű rész
IS megerősödne, a fényvezető plexid meg a leírásod alapján nincs topon,
így a végeredmény sanszos, hogy még kontrasztosabb lesz, ami nem jó.Ha készítesz képeket, az talán segít az ötletelésben. Picit is komolyabb
átalakításhoz, mint az izzócsere valószínűleg atomjaira kell szétszedni...
Ha viszont szét van szedve, látszik, hogy mi férne el. (LED sor ajánlott...)Amúgy persze egy próbát megér az izzócsere is: ha nem segít, buktad a
100 Ft-ot (vagy még annyit sem, attól függ, milyen tételben vásároltál be). -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42984 üzenetére
Köszi a választ, akkor azért már sejtem, hogy nem is volt olyan egyszerű megoldani a dolgot. A mutatót hogy sikerült " piros fénybe borítanod"?
Képet most nem tudok mutatni: motor letéve, letakarva, akksi kiszedve, de egyébként sem mondana sokat. A műszereket - ha jobb idő lesz - majd szétszedem, de ahhoz le kell bontani a motor fél elejét (túraplexi, fényszóró, stb). T10 LED-eket addig szerzek, megpróbálok először azzal kísérletezni. Egyszer a benzinszintmérőt már szedtem szét, a másik két műszer az körbe le van peremezve gyárilag, csak az izzót lehet cserélni bennük hátulról. Szóval nem tudom, hogy a belsejükben mit lehetne alkotni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42985 üzenetére
Hát egyszerűnek valóban nem mondanám. Olcsónak sem. Sajnos
nincs itthon SMD LED beültető alkalmatosságom meg NYÁK tervezőm
stb., így pont a piros mutató volt a dologban a legdrágább történet.
Egy kör alakú NYÁK-on ül 4 db piros SMD LED, ami a (speciális belső
kialakítású, átlátszó) plexi mutatót megvilágítja. A mutató plexije alulról
van pirosra festve, hogy világítás nélkül is látszódjék, amúgy a színét a
LED állítja be: ha az zöld lenne, akkor lehetne zöld, de pirosat akartam.
Nyilván olyankor le kéne kaparni a piros festéket is, és zöldre cserélni.)körbe le van peremezve gyárilag, csak az izzót lehet cserélni bennük
Elsőre buktaszagú, mert érdemi változást csak belülről lehet elérni...
Ez a bajom amúgy a KOSO fordulatszámmérővel is. Lecserélném én a
számlapját szívesen, hogy ne 15000-ig mérjen, mert elég lenne 9000 is,
de ahhoz a gyári peremet kéne "lefeszegetni". Na azt utána visszarakni
nem tudnám, de minimum halál ronda lenne... Hasonlóképp nem tudom
kicserélni a kék megvilágítását, mert az is belül van. De legalább menni
fog az összes műszer egymáshoz. Hohohó... A hőmérőt is beleértve.LED-em amúgy lesz egy pár, ha a linkelt pakk megérkezik. 20 db-ra
amúgy sincs szükségem, szóval el tudok passzolni párat baráti áron... -
akos3
addikt
válasz DigitXT #42984 üzenetére
igen ebből semmit nem lehet látni. nem is értem ez, h gondolták a gyárban.
Am ha már itt tartunk nekem amita megvettem a kis cibit a benzinvisszajelző halvány. illetve nem csodálkoznék ha nem is égne és csak a mellette lévő fényforrás "szűrődne" át. mondjuk szerencse, h a benzines az és nem vmi fontos amit nézeget is az ember
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42986 üzenetére
Na, akkor sok mindenről le kell mondjak, nem gondoltam, hogy ez ilyen bonyolult. A mutató megoldása nem semmi! A peremezett műszereket én sem gányolnám szét, ha nem muszáj... Akkor egyetlen lehetőségem a T10 foglalatú műszerizzók beszerzése, kipróbálása marad: ha ilyened lesz fölöslegben, akkor 3-5 db kellene, átvenném őket! (
azok körben világítók lesznek, vagy a "simák"(közben megvilágásodtam)(A világító mutató megoldás piszokul tetszik, az enyémek is ugyanúgy nem látszanak, mint a tiéd az előbbi képen)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
Kézzsák ügyben kérnék tanácsot. Van a Tucano-nak kétféle, a neoprene, meg a nylon (ez utóbbi drágább), a kettő közül melyiket érdemesebb megvenni? Vagy valami más gyártó? Aprilia Habana-ra kellene.
-
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #42989 üzenetére
Nekem egy Bstar van, olyan, amit a tükör nyele köré kell rögzíteni tépőzárral, és van egy merevítő része, ami összeköti a két oldalt.
Úgy az igazi, ha a rögzítő részét tudod valamivel kibélelni (kis ruhadarab), mert ott befúj a szél.
Ha nem az utcán állna, akkor simán ducttape-ezném a széleit. De így sem vészes, téli kesztyűben nem fázot benne a kezem, nélküle meg 5 perc után már lefagyott.
Mindenképpen érdemes a motorra rápróbálni vétel előtt, bármilyet is választasz. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Szerintetek a Suzuki Ran-nek hol lehet az alvázszáma? Taposó alatt nincs, néztem.
Sic Parvis Magna
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bali2488
csendes tag
Üdv mindenkinek.DigitXt-csatoltam pár képet az enyémekről.Valahogy nekem is megkellene oldanom,csak a kisóráknál esetleg az üres lyukakba tudnék rakni izzót mert ha a visszajelzőket kicserélem akkor ugye az még önmagában nemfog világítani.A nagy óra hátuljába ha kettőt tennék mint nálad nemtudom úgy jó lenne e.Csatolom mégegyszer mert valami gáz van
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz bali2488 #42998 üzenetére
Simán lehet, de nem tudom, azok mit/hogy jeleznek... Gyorstesztre jó
amúgy egy ledes zseblámpa, vagy a telefon vakuja zseblámpa módban.
Belevilágítasz, aztán megnézed, mit csinál, jól néz-e ki az eredmény...
Én elsőre azt hittem, hogy az órámban lila keret van, a "pótban" kék: LOLSzerk: mintha egy világítás visszajelző piktogramot látnék rajta.
Esetleg le tudod fotózni bekapcsolt állapotban? Nem ismerem a típust.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Fene ezt a telet már nagyon hiányzik egy kis motor berregés. Így találtam ezt a csemegét.
A motoros elsőre, sőt másodikra is egy őrült, de a technikája kifinomult, profi. Ilyen visszaváltást, és duda használatot még nem láttam. Egykerekezezős,esetleg bunkó gumi füstölést annál inkább. Viszont ha a kamionos ráhúz ezek se segítenek. [motoros]
A második egy játék, de pontosan ugyanabba az iskolába járt. Szóval Ő se egy gamer, hanem egy profi. [gamer]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest