- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43600 üzenetére
Azt nem, de szerintem át tudom majd adni, ha járóképes a gépsárkány...
Nekem legközelebb csak 12000 km, vagy 2 év múlva kellene. Max. viszem
hozzátok a motort. Úgyis szervizbe szoktam járni az ilyesmi medvékkel.
Most először szívtam meg a DIY-t, bár ha nagyon fosnék, trailer Gergőhöz.
(Valljuk be, kishibásan légteleníteni ő is tudja, főleg, ha én segítek neki...)
[MORBID ON]
De hát a komplett féktárcsa, fékbetét új lesz, a féknyereg is szét volt kapva:
bármi beszarhat be az első tavaszi guruláskor, egy kis levegő az semmi.
[MORBID OFF] -
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #43599 üzenetére
Erről a hsz-ről ez jutott eszembe:
A magyar használtautó-vásárló hülye 2 (RS2-es történet): ,,Kérdezem a szerelőtől, neked milyen autód van? Octavia kombi. Milyen motorral? 1.6i. És milyen, jól megy? Aha, faszán bejárattam, megy mint az állat, alig fogyaszt, nagy csomagtartó, stb, stb. Biztos, ha te mondod, hetvenöt ló az nem tréfa, az már odabasz. Szeretnél egy kört menni az Audival? Aha, tessék. De csak körülötte, jóbarát!''[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #43603 üzenetére
Az adatlap melyik évjárat melyik motortípusáról szól? (És kcsa milyet vett?)
Nem költői a kérdés! Hirtelen tényleg nem vagyok képben. Viszont találtam
egy jópofa oldalt. Mennyire lehet jó/megbízható? (Görgőzéshez jól jöhet.)huszi.gyb: ráraktam a grafikonra az 1,9 millás vasadat is. A kék lenne az.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #43604 üzenetére
Annyit akartam a magam egyszerű módján kihozni belőle , hogy más a városban előzni relatíve lassú haladás mellett és más ország úton ahol eleve 90-110 km/h -nál kezdesz előzni. A fogyasztását pedig végre első kézből is megtudhatom mivel anno én többek között ezért nem ezt vettem.
(#43605) DigitXT Nagyjából ugyan az a teljesítménye évjárattól függetlenül. Még a karbi-injektor sem számít túl sokat.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #43607 üzenetére
Nem beszólásnak szántam, csak eszembe jutott róla (anno ezeken a sorokon jót röhögtem).
Ezért nem jó a 125ccm 4T robogó túrázásra... Tapasztaltam, hogy előzésnél nagyon oda kell figyelni, és kb fél- 1perccel hamarabb el kell dönteni, hogy most majd előzni fogokwww.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43606 üzenetére
Ja, akkor bocs. Azt hittem az URL-be elmenti, hogy mit raktam rá.
Az első linken Madison vs. Maja lett volna. De amúgy kíváncsiságból
megnéztem az túramotorod (típust direkt nem írok), ~5000 alatt max.
18 lóval gazdálkodik, 2000 környékén meg már Roxi szintű. Durva.
A 45 paci közel 10000-nél forgatható ki belőle. Már ha jó ez az oldal...
(Gyanítom amúgy, ha dyno az input, akkor ezek keréken mért adatok.)SirKero: nem sokkal gyengébb a Burgi. Azon para 90-100-ról előzni?
Még ha a 150-esre mondanád, vagy a Majára... De egy 400-as?
Nekem kb. ott kezd igazán élni, megmutatja, hogy van még tartaléka.
Pont ezért gondolkodok amúgy a Multivarban, nagyon megdobná.
Persze tudom, hogy a fogyit is, meg hát kb. 50K, szóval egyelőre OFF.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43609 üzenetére
Könnyen lehet. Anno Bogyó jóvoltából volt egy video, chopper vs. gyorsasági. Ott is az volt, hogy 0-ról nem ment a gyorsasági. Ezek a motorok pörögni szeretnek. Ezért tankoltunk kettőnk alatt 7-8L-t bele. Igaz, így vitte a 160-at. Persze német autópályán.
Jól eljátszottam...
Aerox, Maja180, Madison 400, Honda Fireblade Érdekes az eredmény[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #43608 üzenetére
Nem is vettem annak
Birkáért robogótMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
Fogyasztást majd akkor fogom mérni, ha kicsit megnyugodtam és nem előzök meg minden előttem haladó bármilyen gépjárművet
De igen, valószínűleg több lesz, mint amit szeretnék. Főleg hogy a változatosság kedvéért injektorpara helyett némi lambdagonddal küzdök.
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz horvathkrisz #43614 üzenetére
Ez a második rész, összesen 3 van
kcsa: Egyetértek DigitXT-vel, kell a nyelezős fogyasztás is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Ha meglesz az első teletankolás, megnézem. De akkor sem érzem igazságosnak a mostani használatot mérni
-
DigitXT
félisten
Igazság? Ezt már Demjén Rózsi is megénekelte. Réges régen:
"A topik nem vár. Az igazság fáj.
Az Xciting ha beindul, nincs megállás."
Arra azért kíváncsi lennék, honnan tudta előre a lambdaparát:
ha beindul. (Amúgy nekem 3+ hónap állás után érdekes lesz.)A Madisonra illő részt meg el sem éneklem... Elég az hozzá:
"Néha pár litert beszippantott egy gyorsításon,
néha pár litert elcsurgatott egy lassításon.
Néha koromfelhőt pöfékelt nagy tempónál.
De így is kevesebbet fogyasztott Moszkítónál."
Na, megyek lázcsillapítóért. Lófejet NEM kérek a betegágyba!A Majára esetleg 2-3 sor passzol, ugyanebből a dalocskából:
"Amerre jár, nagy zajt csinál!
Ha nincsen hangtompítód ne sírjál:
kis gázzal járj!" -
oliwire
őstag
Sziasztok!
Egész jó idő van már, így újra üzembe akarom helyezni az CPI Oliver City motoromat. Eddig az volt vele a gond, hogy ha állt legalább 1 hétig, akkor utána eléggé nehezen lehetett beindítani, kb 10 perc kellett hozzá, míg a berugókarral működésbe hoztam a motort. Ha napi szinten jártam vele, akkor pöcre indult. Gyanakszom, hogy a karburátor lehet kissé koszos, és ott lerakódhat a dolog, de kinek mi a véleménye róla, mitől lehet? Ettől eltekintve én szeretem ezt a motort, első robogóm.
-
AndrewTdi
addikt
Szegasztok!
Nos. Durván 5 hónapnyi állás után ma beindítottam a Nexust. Az össz előkészület annyi volt, hogy reggel töltőre raktam az akksit.
Kulcs vedug, nem egész 2 tekerés után (de inkább 1,5) pöccre indult.
Runner után nem is hittem, hogy ilyen létezik. -
HRC95
tag
Helló!
Most megyünk hétvégén megnézni egy 04-es aprilia sr50 et (karburátoros). Milyen blokk van ezekben? Olvasgattam de írnak minarellit meg piaggio blokkot is.MSI Z270 | i5 7600K | G.Skill Ripjaws 16GB | Rog Strix GTX 1080 TI
-
Tothgera30
Ármester
-
DigitXT
félisten
válasz oliwire #43628 üzenetére
Első körben inkább azt nézném meg, hogy nem fogy-e el az
anyag a karbiból a hosszabb* álldogálás során. (Lehet kosz,
csak az nem szokott magától meggyógyulni, takarítani kell.)*: azt írod, napi használatban minden oké, 1 hét után meg...
Gyanús, hogy leürül az úszóház. (Szivárog, vagy párolog.) -
szentkuti11
addikt
Üdv!
Robogót keresnék Én is. Szerintem elég tipikus kategória vagyok, nem keresek semmi extrát. Egy olyan ötvenes kéne, ami minden reggel stabilan beindul és működik, nem igényel nagy szaktudást, van rajta benzinszint visszajelző, és sík úton képes stabilan 60-65 km/h körüli valós (tudom, hogy ezek a számlálók nagyon csalnak) sebességgel menni. Milyen típusok között érdemes nézegetni? Esetleg van Budapesten olyan használt motorokkal foglalkozó kereskedő, aki 1-2 hónap garanciát is vállal a működésre?
Válaszotokat előre is köszönöm.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43629 üzenetére
Nálam full ugyanez van, Gergő közölte, hogy karbi beállítás, ránéz. A helyzet változatlan... Nem tudom érdemes-e foglalkoznom a dologgal, mert ha most nekiállok, akkor nagyon rendbe teszem a motort, és nem fogom tudni eladni... Na mindegy, 15 rúgástól nem szakad le a lábam. Egyébként hasonló tünetet produkált, amikor benzin nélkül próbáltam meg hazajönni, és tele tankoltam a kúton. Utána is kb ugyanennyit (kicsit kevesebbet) kellett rugdalni.
A dalszövegen jót röhögtem
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #43630 üzenetére
Szia!
Én Honda Dioból láttam már néhányat (Tactom van). Olcsó, megbízható szerkezetek, és minden bokorban van hozzá alkatrész, fillérekért. (Ebben tudok segíteni>bővebben privát).
Tapasztalatból mondom, ha volt gazdája, és rendszeresen használták, pár típushibán kívül nem szokott bajuk lenni. Ezek általában olcsón orvosolhatók.
Ha kedvet kapsz hozzá, beszerzésében is tudok segíteni. >szintén privát
Üdv.
(#43633) oliwire: Karbi tömítés?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
válasz szentkuti11 #43630 üzenetére
Bp.-re mindenképp nagy kerekűt vegyél, ezekből levegős Piaggio vagy Minarelli blokkosat érdemes megfogni.
Piaggio Liberty, Aprilia Scarabeo esetleg Aprilia SportCity, Malaguti Ciak, és társaik ajánlottak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szentkuti11
addikt
válasz Tothgera30 #43638 üzenetére
Ezeknél a motoroknál van valami amire különösen érdemes figyelni? (Összefoglalóban olvasottakon kívül, tehát gondolok itt típushibákra, tipikus kókányolásokra)
-
Tothgera30
Ármester
válasz szentkuti11 #43639 üzenetére
Mármint konstrukciós hibákra? Nem sok van, Piginél figyelni kell a vízpumpa meghajtó szíjára, érdemes cserélni pár ezer km után (én is most cseréltem). Kókányolás az bármi lehet, én főleg Mina-nál figyeltem meg hogy mindent kókányolnak mindennel, eleve régebben kiadott blokktípus. Én Pigit ajánlanám, erősebb, újabb, szívem szerint egy Liberty-t vennék a helyedben, pl. egy ilyet, amit azért nem félt annyira az ember, alkatrész meg bontóban vagy vaterán/ebay-en van bőven.
#43641 huszi.gyb: Az épségem többet ér mint a gumi. "8-ast" meg drágán húzzák ki, hiába kicsi a kerék.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #43638 üzenetére
A nagy kerék tényleg előny, de én 10"-on is elvagyok. Cserébe olcsóbb a gumi
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #43640 üzenetére
Bocs a dupláért, a szerket nem láttam.
A gumi árát csak pluszként írtam oda. Én kb 4000km-t tekertem le, ezalatt egy felnit gallyra vágtam (Hungária is adott neki, de a kegyelemdöfés egy Rover volt). Kőkemény 2000Ft volt a bontott. (Új gumikat most tervezek, ha nem cserélem le...)
Mivel nem adott meg keretet, ezért nem tudom milyen gépsárkány fér bele. Hondák olcsók, és jók. Ezért javasoltam, én ezekhez értek, ilyenekkel van tapasztalatom, másoknak is merem ajánlani. Ennek ellenére a nagyobb kerekű dolog nem hülyeség, támogatom, ha belefér a keretbe. Onnantól meg, hogy kinek mi jön be ízlések és pofonok, nem vitatkozunk.
www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
150k lenne a rászánandó összeg biztosítással és azonnali szervizköltséggel.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #43643 üzenetére
Annyiért találtam jó(nak tűnő) 2T Scarabeot. A többsége ott is kis kerekű, de van pár nagyobb is.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #43640 üzenetére
Mennyit motoroztál Budapesten? Milyen gépekkel? (Felniméret?)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #43646 üzenetére
Nézegetem a jogsikat...
Kicsit vérlázító... 4 éve van A1-em, motorozok mindenféle gépekkel...
De azért csináljak elméletet.
Persze nem a 3 órán, hanem a 10k-n van a hangsúly, meg azon, hogy menjek el megint KRESZ vizsgára. Tömör lehúzás... Kezd elmenni a kedvem a jogsitól... Aztán ha 23-24 leszek, meg megint szopjam végig.szerk: Biluxnál viszont elég a 2 év A1, és 18+év? Hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Leálltam, de ezt még muszáj (újabb gyöngyszem):
A2-nél kapsz korkedvezményt, 2 év után ugyanazt a vizsgát kell megcsinálnod, mintha sose motoroztál volna, de már 20 évesen is megteheted. DE!
"Ezt A korlátozott jogsiddal (A korl.) is meg tudod tenni, csak a beiratkozás előtt el kell menned az okmányirodába és ott 4.000 Ft-ért kicserélik a jogosítványt egy újra, amibe már A2 lesz beleírva, természetesen az Akorl. jogsi megszerzésének dátumával."
persze minden oldalon mást írnak.
www.dongosofor.hu
-
Brogyi
senior tag
válasz SirKero #43599 üzenetére
Ez nagyon csukló függő. A táblázatomból simán látszik, hogy a szezon első hónapjában húzom mint a barom.
Na persze régen ültem rajta, és utána nekem az a fonák helyzet jött ki tavaly, hogy városba kevesebb, városon kivül több. Ki érti ezt? Zsinórba 11x voltam 4 alatt. Városon kivül pedig 4,5 inkább. No de én nem papisan tolom amikor lehet törvényesen. Huu de régire válaszoltam.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest