- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Vadász, vadász...
Szerk: de hogy ne csak offoljak, hajtóműbe akkor ezt vegyem?
Szerk: mondjuk nem kifejezetten oda szánják. De 80W90 GL4[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Ez a moci nekem való. Bocsi, de hülye biztos. A szöveg is azt sugalja, hogy rendkivül könnyen összefagy.
Várd ki amíg kienged magától. Jobban jársz. Ha meg tudod állni, hogy ne ülj fel rá akkor jégoldó spray-vel kisérletezhetsz. Én biztos nem próbálnám ki, mert ráülnék, és innentől vége. -
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #43018 üzenetére
Azt hiszem erre gondoltál: [link]
Nagyon érdekesen használják. Nem újgazdag honfitársainknak való, mert azonnal összetörik magukat.
Furcsa volt, hogy amikor valaki jött szembe akkor a kocsit nem sajnálva surolják a sövényen. Más világ egy egészen más jövedelemmel. Néha kiszélesedik az út, és ott történik a kikerülés. Türelmesen vának. Bármily meglepő még nem láttam tolató autót. Bocsi, egyszer, de az napbarnított volt. -
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #43059 üzenetére
Azt hiszem ennél egy picit durvábbra gondoltam. Bár nyilván sokkoló lehet
amcsiként a szűk utakon, ráadásul végig a rossz oldalon, de... ide menjen!ON: valami készül, part 3.
Azt viszont magyarázza el nekem valaki, hogy egy új felni, új féktárcsával
hogy lehet olcsóbb, mint a féktárcsa magában ugyanott? (Persze keresek
valami "olcsóbb helyet", mert hülyén jönne ki, hogy csak azért veszek egy
első felnit IS, hogy relatíve 15K + 15K alatt vegyem a féktárcsát + felnit...)
Megjegyzem, hogy ha igaznak tekintem ezeket az árakat, akkor "30EUR"
volt az új felnim. Persze nem tekintem annak. Viszont volt kedvezmény,
ingyen szállítás stb. Összességében rövidesen vége a kerék-rémálomnak!
(Egyébként innen pl. b*sztak BÁRMIT is válaszolni így egy hónap után.)Az első tárcsa elég fos, a fékbetétek nem különben azok voltak már...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43060 üzenetére
Gondolom a képen közelebbi fékbetéteket akarod majd visszatenni, van azon még vagy 0,002mm Ne pazarojjá'
Akkor ezek szerint nemsokára összerakható a Madison... Igyekszem én is a többi részével, hogy csapathass a hóban egyet. Tegnap el akartam hozni a lámpát, de nem volt kulcsom a lakathoz, mászni meg nem volt kezdem ezzel a lábbal. Reggel hív a tulaj, hogy mi voltunk-e ott, mert valaki levágta a lakatot. Lol. (este 8kor voltam ott, akkor még rajta volt).
www.dongosofor.hu
-
nyogo83
Topikgazda
Az igazi tökös motorosok télen nyomják a legjobban [link]
Egy két "moci" már-már zseniális konstrukció -
DigitXT
félisten
Srácok! Lecseréltem a "taknyos" szimeringet, viszont lenne egy kérdésem.
-----> ----->Valamiféle tömítőpasztával volt illesztve a hajtóműház két fele, külön nincs
rajta tömítés. Gondolom összerakásnál újra kell pasztáznom, különben jól
ereszteni fog, és kakukk. Szóval pasztát, de melyiket? Gyorsan rákeresve
olyanokat írnak, hogy a hajam égnek áll (rajzlapból vágj tömítést, stb.). Ha
már vágni kéne magamnak, azt minimum direkt ilyen célra kitalált cuccból,
de ha elég a paszta (sőt, az kell, ha minden igaz), melyiket szeressem?Ha van konkrét típus, akkor kitalálom, hol érdemes venni. Mondjuk nem itt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43071 üzenetére
Kipunál szerintem inkább a hőtűrés kell (sokszáz fok), olajtömítés kevéssé.
Mondom ezt úgy, hogy nem igazán értek hozzá, csak elmélkedek...
UNIX-ban nincs valami "occó", ami pont idevaló? ELRING-et látok: 2K körül.
Meg van Loctite, ami egyben ragasztó is - szerintem az overkill lenne ide.
Meg persze van egy csomó más márka, amiket egyáltalán nem ismerek lol.
Aztán lehet, hogy a legolcsóbb fekete PACER is megteszi: tudja halál. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43072 üzenetére
Sokat nem értek hozzá, de régen az egykori Escortomnál a szelepfedélnél a szerelő is valami tömítőanyagot használt gyári tömítés helyett mert (elmondása szerint) olcsóbb és rugalmasabb cucc, olaj sose folyt utána (előtte bőven). 2K szvsz nem vészes ár, ragasztást én is feleslegesnek érzem
szerk.: kipufogótömítőt viszont ismerem, sem anyagában sem képességeiben nem hasonlít az ide szükségeshez
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz DigitXT #43072 üzenetére
Szerintem nyugodtan használhatsz Elring Dirko tömítôpasztát.[link]
Autónál az olajteknô tömítésére használják, illetve szelepfedél tömítéshez. Ez szilikon alapú, nem fog bekeményedni mint más paszta. Kipufogó tömítô paszta hôre keményedig, nagyon merev lesz ha megszárad.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #43074 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek, akkor ez lesz. huszi.gyb-től megvárom
a UNIX-os árajánlatot, aztán hadd szóljon. Tegnap elkezdtem összeírni,
hogy mi kell még, hogy összerakjam a motort tavaszig... Úgy 30 sor körül
feladtam. Na jó, nem adtam fel, csak így jobban hangzik. Van még teendő. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43077 üzenetére
Ment PÜ. Ja, ha már itt tartunk, nézz valami csavarrögzítőt is.
(Azt mondják fék összeszerelésnél erősen ajánlott használni.)Szerk: ez lehet pl. Loctite. Mondjuk abból is van millió fajta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43079 üzenetére
Csak nehogy túl jól rögzüljön a csavar.
Ezért választottam a 243-ast: az közepesen rögzít, kéziszerszámmal bontható.
PDF: 11. oldal Szerk: aki 2700-assal rakja össze, meg is érdemli. Idézem:
Olyan alkalmazásokhoz, ahol nem szükséges a szétszerelhetőség biztosítása.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Egyébként a papírtömítés régen gyári technológia volt, a veteránosok körében ma is megoldás lehet. Persze nem azt jelenti, hogy a paszta nem jobb.
-
kcsa
veterán
Szétszedtem a zárat, összeraktam. Működik minden. Azaz működött. Egyszer beindult, aztán többet nem. Kicsit összeugrott már idegből a gyomrom.
(hint: kifogyott a benzin)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43086 üzenetére
Külön injektorvisszajelző nincs, majd köttetek egyet valami villamosságissal
De már a szétszedés is külön műsor volt, service manual szerint nekiálltunk kollégával szétszedni, egy nagy marok csavart kihajtottunk, amikor gyanút fogtam hogy lehet hogy elég az első idomot leszedni. Elég volt. Nem nagy durranás ez a "zár"
Azért nem nyílt mert meg volt szorulva az egész, úgy szabadott összerakni, hogy a két csavarból ami összetartja csak az egyiket szabad rendesen meghúzni, különben szorul az egész.
De most beindul, check engine világít ugyan, de legalább közlekedésre alkalmas
-
Papa18
tag
Üdv.
Nincs valakinek bontott runnerja? -
Grillo
senior tag
Jelentem, beadtam a jelentkezést B125-re. Aztán a folytatást majd meglátjuk.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #43090 üzenetére
Miből gondolod? A lerakódásokból? (Vagy hogy az olaj átlátszó sem igen volt?)
Amúgy ha hinnék a km óra által jelzett futásteljesítménynek (30K), akkor eddig
két cseréjének kellett volna lennie, 12K-nál és 24-nél. Meg mondjuk 1K-nál is a
bejáratást követően, de hát ki lát olyan messzire vissza, nem? De mindegy...Inkább hiszek az évjáratnak, úgy meg már ~4 cserén kellett volna túl lennie, ha
a két éves csereperiódust tekintjük. Én is sejtem, hogy ezt nem tartották be.
De legalább most cserélve lesz. (Biztos megtáltosodik majd a gép, tavaszra.
Leforogja a 8600-ot, s meglesz a 160-as végsebesség. Centrírozott kerekeken.)Szerk: persze ez részben vicc. Amúgy sem ezzel kezdem majd a "bejáratást".
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #43095 üzenetére
Na, akkor tőled kell motort venni... Nálam még csak 2K-t futott, szóval én még
lehetek gondos gazda, hogy eddig nem cseréltem. De hát így megy... Apránként
lecserélek mindent, amit kell. Azért az első fékbetét sem piskóta nem? Tkp. már
vason van... A hátsót azt cserélték, látszott a betéten, hogy vastag, meg látszott
a fékolaj színéből is, hogy az szép tiszta, az első nem olyan volt, valamint abból,
hogy faszán összetaknyolták fékolajjal a kormányt, ami le is kapta a fényezést...Szerk: viszont a zsír új betétet nem raknám fel a lekopott, baromi vállas tárcsára.
Esetleg van tipp, hogy milyen tárcsát érdemes venni előre? Megfontolandó lenne
a felni/tárcsa gyári kombó vétel is ár/érték alapján, csak felnire nincs szükségem
előre, a gyári tárcsa meg vicc árban van: eddig még EBC-t találtam legolcsóbban.
Mondjuk még 1-2 okosságot mondanak a politikusok, s ez sem áll meg 18K-ban.Persze ez a Brembo is elég jó árban van, legalábbis a gyárihoz képest feltétlenül.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #43096 üzenetére
Bár ha itt tényleg utánam dobják 13K-ért, akkor nincs több kérdésem...
huszi.gyb: azért algás nem volt. Bár a lerakódások tényleg nem szépek.
(Amúgy mi ezzel a tapasztalat: érdemes nagyon* kipucolni, vagy csak úgy
töröljem meg, ahogy a képen látszik, aztán a friss olaj majd megoldja?)*: értsd pl. féktisztítóval.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #43096 üzenetére
Limiten van-e már,megmenthető? Ha igen esztergályos megigazítja,ha nem újat kell venni vagy jó használtat. Hol érdemes szétnézni? Passz.. Ebay leginkább. "Csak 18k" Őrülj neki,nekem az első gyáriak 100eFt/db lenne ha elkopna.
Szerk. Az EBC oldalon én is láttam,annyiért már jó lehet.
Pucol ki rendesen,lehet többet az életben nem fogod már szétkapni.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #43099 üzenetére
Jó, hát nagy motor, nagy költség... Valamit valamiért. Bár nem most fog elkopni,
gondolom. Ez meg ugye csak egy robogó (), szóval 15K körül simán vállalható
a dolog. Pláne 13K-ért. Ha az EBC amúgy rendben van, mint márka. Ennél még
a Maja első tárcsája is drágább volt másfél-két évvel ezelőtt, ami vicces.
A gyári tárcsa ~38K-s árát meg lendületből hagyjuk is a fenébe/békén nyugodni.Pucol ki rendesen,lehet többet az életben nem fogod már szétkapni.
Akkor mehet neki a féktisztító is? Már csak azért kérdem, nehogy elb*sszam...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest