- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19836 üzenetére
Szia,
Ha, megbízható, korrekt állapotú robogót szeretnél magadnak, akkor a keretet 300k-ig told fel valahogy.
Nagyjából annyiért tudsz olyat vásárolni olyat, amit nem kettőből raktak össze kis túlzással és gondozott, nem karcos, szép állapotú. Noh és persze rendszámos, vagy rendszámozható.
Pár kérdés;
- mire akarod használni?
- mennyit mennél vele egy évben?
- 2t vagy 4t?
- van-e valami elvárás teljesítményt illetően?
- nagytestűt vagy közepest (mint pl. a Runner - nekem is olyan van, 180-as 2t ) szeretnél?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19838 üzenetére
2t előnye:
Dinamikusabb, jobban gyorsul, erősebb, jóval egyszerűbb technika, könnyebb szervizelni is.
Hátránya: kicsit többet eszik (enyém pl. 4l/100 vegyesben), ha viszont nagyon kopott és el van karburálva akkor még többet.
Elvileg a tartóssága kevesebb, mint egy 4t motoré, de ezt én megcáfolni igyekszem a saját 180-asommal.4t előnye: kisebb fogyasztás, elvileg tartósabb,
Hátránya: bonyolultabb technika, ha komoly a baj, otthon nehéz orvosolni. Gyengébb, lomhább.Talán ennyi.
Alapvetően akkor egy sportosabb külsejű robogót keresel. A Runner teljesen jó alternatíva lehet, ha megbékélsz a 4 - 4,5 körüli fogyasztással. (Ha volt, akkor úgyis tudod h mennek. Még 90-ről is lazán lehet vele előzni.)
Egyébként a Runner-rel is tökéletesen lehet menni ketten. Nekem sem volt célom két személyre tervezni vele, de menetdinamikát tekintve simán megbírkózik kettőnkkel is. Hely meg abszolút elfogadható rajta.
Ez a 180-as fotókról korrektnek tűnik.
További alternatívák;
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz AndrewTdi #19843 üzenetére
Majd runner válaszol bővebben, én csak annyit mondok hogy az a 30K km legalább lehet valós, az ilyen 2003-mas motorba 10-15K az nagyon kamu szagú. És nem km hanem állapot alapján veszünk motort
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19843 üzenetére
2012-t írunk, a legutolső kiadott 180-as 2t Runner is lassan 10 éves lesz. Sajnos ennyi idő alatt gyakorlatialg elkerülhetetlen, h ne dobják el, ne piszkáljon bele valamilyen tuningművész. Ez által pláne a 2t Runner-t, nagyon alaposan át kell nézni vásárlás előtt, mert ha belenyúlsz a szarba, akkor kapásból 150.000Ft-ot még rá kell verni. (Főtengely, jobb esetben csak dugattyú, de illik komplett hengert cserélni, csapágyak, szimeringek, blokkszilentek, vízpumpa, kormánycsapágyak)
Nagyjából ezek a típusbetegségei, amelyekre figyelni kell.
A km állást el kell felejteni. Soha nem úgy kell vásárolni gépjárművet, mivel Mo.-n már az utolsó csöves is visszatekeri. Állapotot kell venni, ilyen egyszerű. Ha, megnézel egymás után 5 azonos típust, már tök könnyen levonod a konklúziót, km állástól függetlenül.
Egy ilyen kaliberű robogónál minimum évi 3-4000km-es futással lehet számolni. Ebből nagyon egyszerűen kijön egy majd 10 éves motornál, a 25-35.000km-es futás, ami reális érték.
Ahogy fentebb is írtam, az ilyen betalcsikázott hulladák import robogók km órája megáll 13.000-nél. Nem feltétlenül kell elfelejteni őket, de nagyon alaposan át kell nézni az ilyen példányokat.
Pláne, ha nincs rajta rendszám, csak úgy szabad kifizetni és elhozni, ha a tulaj megoldja a rendszámozását. (Lásd fentebb SzlobiG példája. Megvette, és már kiderült, h nincs meg a kinti adás-vételije... persze a kereskedés meg tudja oldani neki, noh de mi van ha nem?! Vett egy robogót amivel faxán ki lehet menni az erdőbe gombázni.)Az enyém is 2003-as, lassan 26.000km lesz benne, ami valós.
Itt van róla pár kép.
Tip-top állapotú.Apró figyelmességgel a világból kiviszi az embert. Csupán annyi, h hidegen nem kell tépni a szarvát, plusz normális, minőségi olajjal kell használni. Meghálálja.
Linkelt példány:
KM-t már kitárgyaltuk.
A telibematricázás - pláne idomok legszélesebb pontjánál mind mind sérülést takar. Az-az párszor eldobták, de ha ez nem zavar (vagy újrafújatnád), nézd meg. Fotóról nem tűnik rossznak.mod.
19845
Itt olyan teljesítményadatok szerepelnek, amit az eladók írnak be. Hivatalosan 21 lóerős keréken mérve. Az enyémnek a forgalmijában is ennyi van.
Szerintem elírta.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19861 üzenetére
Az elsőt már véleményeztem, én azt raknám be utolsónak. A sok matrica számomra nem bizalomgerjesztő, megrögzött _gyári_ őrült vagyok. Plusz a légszűrőjét és a dekli műanyagot is lefújták teszkós feketével, aminek oka volt. (Sérülés, vagy a sok bontástól a benzin megszívta a műanyagokat.)
A sárga grafit (mint enyém) még fel sem tűnt. Ez fotóról is egyben van, km biztosan kamu, de legalább nincs hozzányúlva. Kipufogóból következtetve kb 25-30.000 lehet benne.
A két tükör nem gyári, s a bal oldalára biztos elfektették már - csalén áll az oldalsztender 'kampója'.Ettől függetlenül érdemes lenne pár fotót kérni róla e-mail-ben. Amin látszik a teljes műszerfal kapcsolókkal együtt. Plusz pontosan hátulról fotózva az egész motor.
Ha, Runner mellett döntesz, akkor leírok majd privátban mindent, mit nézz és h nézz meg. Szívesen segítenék, de Szombathely, Sopron környékén mozgolódom, s lakom, Bp. nagyon kiesik.
De, hozzáteszem a sajátomért én lementem Siófokra. 440km összesen, úgyhogy a távolság ne tartson vissza.Jah és nézegess több helyen is;
kepesmotor.hu
motor.hu
hasznaltmotorok.huEsetleg expressz.hu, aprod.hu ,jofogas.hu
mod.
200-as 4t nem érdekel?
Azok is frankók. Kicsit kevesebbet esznek, viszont teljesítményt tekintve gyakorlatilag ez már tudja azt, amit a 180-as 2t.
Alkudva ez is jó vétel lehet: katt.
Ez már drágább, de egyben van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19865 üzenetére
Az ülése sem gyári.
Ez a lampa egyébként úgy tudom meg rosszabb, mint a gyári.
A műszerfal meg Koso. Kérj róla jó minőségű fotókat. Km-t kb ennél is olyan 25-30k rá saccolnam.
Az ára viszont elg jó, kérdés ennyiért megvan-e még."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz AndrewTdi #20187 üzenetére
Vacsiztam közben, de hót komolyan ezt akartam írni, hogy nem jött-e le a variátor
Sok sikert a jól bemutatkozó motorhoz.Csinszki!
Ha léghűtéses, akkor érdemes benézni a ventillátorhoz és megnézni a henger burkolatot, hogy nem tört-e le valamelyik rögzítő fül.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20316 üzenetére
A tárcsafékzár max valami 220kg feletti motorra való, amit ketten azért nehezen ráncigálnak el olyan könnyen.
Robogóra mindenképpen zár kell, és oda kell kötni valamihez. (Pláne egy Runner-t, de írtam is már, h ezeket - noh első sorban a rendszám nélkülieket - viszik, mint a cukrot)
Érdemes láncból a legjobb minőséget, az-az ABUS-t megvenni. Jobb esetben életre szól.
Első sorban érdemes láncosat nézni, de ez a gyűrűs is korrekt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #20319 üzenetére
Nekem olyanom van, szerintem nem rossz. Valamennyire megnyugtat a
tudat, hogy ha elkezdik buzerálni a gépet, akkor visít, mint a disznó, úgy
talán feltűnőbb a dolog a járókelőknek - na nem mintha azoktól bármit is
várnék, de talán azt el lehet ezzel kerülni, hogy a "hülyegyerek" elkezdje
tolizni a motort kénye-kedve szerint, mert visítással már túl feltűnő lenne.
(Ez az eset a korábbi motorommal volt, a korábbi, nem riasztós zárral...)Teszem hozzá, nem nagyon szoktam csak úgy az utcán hagyni a gépet,
főleg nem hosszabb távra! De a riasztót amióta megvan, mindig rárakom.barack1997: na igen, hasznos tud lenni, de valóban megkérik az árát...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #20319 üzenetére
Közben másik topikban megtaláltam az enyém típusát. Arra emlékeztem, hogy
a nevében benne van, hogy Detecto, de hogy RS1, vagy melyik, nem tudtam. -
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20364 üzenetére
Áh, azért jóval erősebb anyagból van ott minden, h egy tolásra kár esne valamiben is.
Szimplán blokkol a kerék, s max a nyeregről/villaszárról lekapja a festéket ahogy nekiütközik a tárcsafékzár, de ennyi.
Ez a riasztós tárcsafékzár nekem nagyon bucsus megoldás. Én nem bízok az ilyenekben, pláne úgy, h minden "téves riasztásra" besípol.
Ki kell kötni, és kész.
A gyűrűs ABUS (linkeltem olyat is) szerintem belefér az ülés alján található fülekbe. Persze, a legcélszerűbb, ha elmész és vásárlás előtt belepróbálod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20366 üzenetére
Lemértem még múltkor, a gyűrűs láncból max 100cm hosszú fér bele az ülés tartófüleibe. Szóval, ha ott akarod tárolni, akkor nem nagyon lehet több.
mod.
Pl.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dJ Peer
aktív tag
válasz AndrewTdi #20400 üzenetére
Én csinálom a B125-öt, a KRESZ már megvan, csak 125-ös váltós, rendszámos motort kell szerezzek, mivel az oktatónak nincs. 40 perc gyakorlás a rutinpályán, aztán vizsga előtt - még egyszer végig a rutinpályán - kicsit a forgalomban és vizsga. Ez 31.500 forintomban lesz, persze, ha elsőre sikerül.
Megbeszéltem az oktatóval, hogy szeptemberben megcsinálom a korlátlant, ami kb. megint ennyi lesz. Legrosszabb esetben is 70-ből kijön a korlátlan. Így én azt javaslom, akinek van kisebb motoros rutinja, az csinálja meg a korlátlant minél előbb, mert jövőre ezt megváltoztatják.
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20400 üzenetére
Itt pl. 29600FT-ot írnak az egészre. Eü. vizsga erre ugye nem kell, mivel autóhoz már megcsinálta az ember.
A különbözetit nem találom most. Persze nem állítom, h Pesten nem olcsóbb, de itt vidéken vagy 20-30%-kal drágább a jogsi.dJ Peer
Volt már, de akkor altámasztod, amit mondtam.
AndrewTdi
Akkor ne hallgass a haverra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz AndrewTdi #20567 üzenetére
Lejárt a szekeresítési idő.
Ha valakit meg akarok előzni függetlenül a tempótól mert gyorsabban akarok menni mint ő, és direkt nem engedi, biztos, hogy letörölném a vigyort a képéről. Had tudjam már én, hogy mennyivel és hol akarok menni. Aztán majd eldöntöm, hogy a szabályok ellenére bevállalom e.
Pfuj de felhúztam magam a hozzáállásodon...
-
-
g@bo
nagyúr
válasz AndrewTdi #20588 üzenetére
" mentem egy szakaszon, kb 1,5 km csurdig jobbkezes utcákkal. nyugisan 50 el kocogtam, hogy mindenhova betudjak nézni "
egy adott szitu van, nem hozzáállás. mennyivel kell menni egy ilyen szakaszon? 80 satu benéz 80 satu benéz...
ezen az úton nem lehet előzni, /rövid szakasz, sűrű utcák/ mert kijönnek eléd, akkor vagy kaszálsz, vagy blokkolsz a másik előtt.
leesett? vagy még mindig nem érthető, hogy egy 100 méterenként jobbkezes utcákkal teli úton, nem lehet -inkább, nem célszerű- egyenletes 60-70 l menni?
nem azt irtam, hogy a hungária körúton kiteszem az ablakon a kezeim jobbrabalra, és 40 l tépve, fekete pákót dúdolva feltartom a sort.
de szvsz téma -részemről- lezárva, mert jól láthatóen elbeszélünk egymás mellett.
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20623 üzenetére
Mond meg neki, én is vevő egy hibátlan E93-ra 1 millióért, holnap hozhatja.
Vicc nélkül, annyiért még jó Jog-ot sem kap, nemhogy rendszámos nagyrobogót. (Kb. a honosítása ennyi egy 125-ösnek.)
4t Scarabeo ugrott be, de egy átlagos is, minimum 200k. Gyűjtsön még.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz AndrewTdi #20623 üzenetére
Ennyi pénzért egy ETZ 125 max. de laikusnak nem ajánlanám.
Ha viszont egyszer rendbe rakod akkor nem elsz vele probléma többet, viszont így már nem 100k lesz belőle...Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #20691 üzenetére
Ez a vari olyasmi, mint ez? (Csak fél áron volt?)
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #21219 üzenetére
Bizony, a 2t motor fogyasztása nagyban függ a csuklótól, ha folyton nyelezi az ember, akkor simán benyalja ezt a 6 littyót. Én nem szoktam, úgyhogy 4 körüli fogyi mindig kijön.
Akkor a varió nagyon megdobta, azért 110-ről nekem már nem lő ki. Mennyi lett így a végsebessége?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Steam topic
- World of Tanks - OFF topic
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Politika
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000