3D-s tervezés, renderelés
Mint láthattuk a programlistában, csak a renderprogramok csoportjában hiánytalan a 64 bit támogatása, az összes alkalmazásnak létezik x64-re írt verziója. Ez azonban még nem jelenti azt, hogy maradéktalanul örülhetünk, ugyanis mint kiderült, ez nem minden esetben jelent jót. Vegyük például a POV-Rayt, ami az Athlont kivéve az összes processzoron lassabban futott, mint SSE2-vel. A nagy nevek, úgy mint 3ds max, Lightwave vagy Maya már profitáltak a 64 bit előnyeiből, bár nem minden processzor esetében egyértelmű a helyzet, például az Athlon 64-re nem volt jó hatással se a 3ds max, se a Maya 64 bites változata. A Core CPU-k viszont Lightwave alatt stagnáltak, míg az AMD processzorok ugyanitt gyorsultak. Egyedül a Cinebench viselkedett úgy, ahogy az elvárható és álmainkban is szerepel; itt lényegében az összes CPU gyorsult 64 biten, méghozzá nem is kevesett. Ránézésre is látszik, hogy itt a Phenom volt az ász, nem kevesebb, mint 21%-ot nőtt a pontszám egy sima újrafordítás következtében, így a 2,2 GHz-es CPU majdhogynem beérte a 2,66 GHz-es Core 2 Quad 32 bites eredményét.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!