Hirdetés

A kétszívű király: Radeon HD 3870 X2

Hirdetés

OpenGL és DirectX 9 sebesség

A megatextúrás Enemy Territory: Quake Warsban a maximális beállítható felbontás 1920x1200 volt, ami a 24 colos monitorok natív beállítása, ehhez hozzáadtuk a 8x-os élsimítást, és a Radeonok lesöpörték a színről a GeForce-okat. A memóriavezérlő hatékonyabb működése itt kiütközött. Pedig a 8x-os élsimítás már a GeForce 8800 GTX-en is multisampling-alapú.

A HL2EP2 eredményei hasonlóan alakultak, igaz, itt már 2048x1536-os felbontást használtunk. Érdekes, hogy a 8800 GT SLI ezúttal a 8800 GTX mögött végzett, valószínűleg nem működött az SLI.

A Colin McRae DiRT esetében ismét ugyanez a forgatókönyv játszódott le, az SLI láthatóan nem működött, ráadásul hibás is volt (a grafika), míg a CrossFire jól érezte magát. Igaz, a HD 3870 X2 mindhárom játékban lassabb volt az egyszerű HD 3870 CrossFire-nél, valószínűleg azért, mert a memória órajele alacsonyabb, márpedig ezekben a játékokban még memória-sávszélességet zabáló beállításokat használtunk.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények